Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bolle

Daarnaast vind ik de Graafschap-uit gewoon n mooi uitje!  :proost

El Ma-kri-niii

Die slachtofferrol van De Graafschap trek ik erg slecht. Eerdere degradanten zouden ook graag een maand wachten voor een kans op alsnog Eredivisie. Uiteindelijk valt het met de geleden 'schade' alles mee. Sterker nog, misschien heeft het ze zelfs nog wel geholpen in de seizoenkaartverkoop.

Citaat van: moodygrunn op juli 09, 2016, 12:07:39
Ik vind dat er wel degelijk iets te zeggen valt voor het in beroep gaan. De KNVB heeft een besluit genomen, waarvan vooraf niet eens was vastgesteld dat het tot de mogelijkheden behoorde. In de reglementen staat duidelijk dat het of 45.000 boete (oid) of intrekken licentie. Vervolgens wordt voor het intrekken van de licentie gekozen, en direct een nieuwe verstrekt. Licenties zijn volgens mij niet gekoppeld aan een divisie, behalve het verschil tussen een proflicentie en amateurs. Dan is het best gek dat je een nieuw team (oude licentie was immers ingenomen) laat instromen op het hoogste niveau toch?
De beroepscommissie heeft besloten dat de licentie toch niet ingenomen wordt. Het oorspronkelijke vonnis van de licentiecommissie was dat ze hun licentie in moesten leveren, maar direct een nieuwe kregen. Hierdoor moesten ze wel in de laagste profdivisie beginnen.

Collingwood

AZ wint maar liefst met 8-1 van Volendam, onder meer door vier goals van Wout Weghorst (en twee van Mühren).
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Nu beweert de KNVB nu dat alles voor De Graafschap duidelijk was, maar dat is natuurliijk onzin. De Graafschap is wekenlang niet in staat geweest om beslissingen rond de selectie te nemen. Daardoor zijn ze spelers kwijtgeraakt of zijn ze spelers misgelopen. Ondanks dat ze geheel buiten het conflict KNVB/Twente stonden, hebben ze daardoor (volstrekt willekeurig) hinder ondervonden. Ze hebben mi geen recht op de eredivisie maar ben wel blij dat ze niet zonder slag of stoot akkoord gaan. Dit had namelijk ook Cambuur (of Excelsior of WII) zo maar kunnen gebeuren.

Nu hadden wij het "voordeeltje" van directe degradatie dus sneller de selectie op orde dan De Graafschap, maar het had net zo goed andersom kunnen zijn.






Geelblauwstiens

Citaat van: Bankzitter op juli 10, 2016, 07:56:03
Nu beweert de KNVB nu dat alles voor De Graafschap duidelijk was, maar dat is natuurliijk onzin. De Graafschap is wekenlang niet in staat geweest om beslissingen rond de selectie te nemen. Daardoor zijn ze spelers kwijtgeraakt of zijn ze spelers misgelopen. Ondanks dat ze geheel buiten het conflict KNVB/Twente stonden, hebben ze daardoor (volstrekt willekeurig) hinder ondervonden. Ze hebben mi geen recht op de eredivisie maar ben wel blij dat ze niet zonder slag of stoot akkoord gaan. Dit had namelijk ook Cambuur (of Excelsior of WII) zo maar kunnen gebeuren.

Nu hadden wij het "voordeeltje" van directe degradatie dus sneller de selectie op orde dan De Graafschap, maar het had net zo goed andersom kunnen zijn.

Wat een geblèr zeg van de Graafschap. Klinkt als verwend kind.
"Ja maar........"
Bah!
Dankzij Twente moesten ze nacompetitie spelen, dankzij Twente verloren van eagels.
Cambuur is dankzij Twente rechtstreeks gedegradeerd. Ik zie geen verschil.
Dat het voor hun niet duidelijk was komt niet door de KNVB maar zuiver en alleen door hun "ja maar"
Opzouten met dat gejank.
Goedemorgen trouwens.

okkele

 NAC Breda heeft dubbele versterking gevonden bij Manchester City. De Jupiler League-club huurt Thomas Agyepong en Ashley Smith-Brown voor het nieuwe seizoen van de Engelse club, waarmee het een samenwerkingsverband heeft. Daarnaast heeft NAC komende weken George Glendon, eveneens van Manchester City, op proef.

Agyepong is bekend in Nederland. De 19-jarige rechtsbuiten speelde vorig seizoen al op huurbasis voor FC Twente. Hij speelde veertien duels voor de Tukkers en scoorde daarin één keer. Engels jeugdinternational Smith-Brown (20) is een verdediger die op meerdere posities uit de voeten kan, al speelde hij de afgelopen periode vooral als linksback.

"Beide spelers hebben de kwaliteiten om NAC direct beter te maken", zegt technisch directeur Hans Smulders op de clubwebsite. "Thomas heeft bij FC Twente al kortstondig kunnen laten zien waar hij toe in staat is en Ashley maakt al jaren een stormachtige ontwikkeling door bij Manchester City. Dat de club talenten van dit kaliber naar Breda laat komen, zegt iets over de samenwerking met NAC en wat voor aantrekkingskracht NAC heeft. Deze jongens waren direct enthousiast en kunnen niet wachten om aan de slag te gaan."
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

JurjenS7

We hebben nu henry, die is niet zo goed in het onderhouden van contacten

justremco

Cambuur wilde alleen een spits huren van city, maar de beschikbare spitsen waren niet goed genoeg of niet geschikt voor ons systeem

El Ma-kri-niii

Citaat van: JurjenS7 op juli 11, 2016, 11:19:22
We hebben nu henry, die is niet zo goed in het onderhouden van contacten
Ik denk eerder dat City liever heeft dat al hun talenten bij dezelfde club in de Jupiler League spelen.

Treb


justremco

Citaat van: Treb op juli 11, 2016, 12:21:13
:_schater welk systeem?

Laat ik het anders zeggen, de beschikbare spitsen waren geen aanspeelpunten

PePe

Cambuur wil een eigen spits. (niet huur)

Collingwood

Michael Dingsdag (NAC) stopt per direct met professioneel voetbal en wordt jeugdtrainer.
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Citaat van: JurjenS7 op juli 11, 2016, 11:19:22
We hebben nu henry, die is niet zo goed in het onderhouden van contacten

Ben jij jaloers op de spelers die City nu aan NAC verhuurd heeft dan?
In Henk en Sandor we trust

okkele

ben jij blij dat de samenwerking met manchester city is afgebroken?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.