Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: speculeter op juli 08, 2016, 10:09:03
de doelstelling van de club is zolang als mogelijk meedoen bij de bovenste plaatsen met een grote kans op promotie.
Daar hoort dan toch wel een spits van het kaliber muhren bij toch?

Muhren gaat denk ik niet naar de JL. Als een club als NAC ( Geografisch betere ligging - zelfde salarisbegroting ) al met een onbekende spits komt, waarom zouden wij dan beter krijgen.

moodygrunn

Citaat van: DayDreamer op juli 08, 2016, 10:24:29
Muhren gaat denk ik niet naar de JL. Als een club als NAC ( Geografisch betere ligging - zelfde salarisbegroting ) al met een onbekende spits komt, waarom zouden wij dan beter krijgen.

Omdat wij Henry hebben  :zweep :devil 8P
In Henk en Sandor we trust

Yellow Army

Citaat van: DayDreamer op juli 08, 2016, 10:24:29
Muhren gaat denk ik niet naar de JL. Als een club als NAC ( Geografisch betere ligging - zelfde salarisbegroting ) al met een onbekende spits komt, waarom zouden wij dan beter krijgen.

Hoezo geografisch beter? Hij speelt nu in Alkmaar en komt uit Volendam.
Area 58

Collingwood

Citaat van: DayDreamer op juli 08, 2016, 10:24:29
Muhren gaat denk ik niet naar de JL. Als een club als NAC ( Geografisch betere ligging - zelfde salarisbegroting ) al met een onbekende spits komt, waarom zouden wij dan beter krijgen.

Deze spits werd al jaren gevolgd door TD Smulders en was voor hem dus zeker geen onbekende. Probeerde hem eerder al naar Eindhoven te halen en afgelopen winter nog naar NAC.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Citaat van: speculeter op juli 08, 2016, 10:09:03
de doelstelling van de club is zolang als mogelijk meedoen bij de bovenste plaatsen met een grote kans op promotie.
Daar hoort dan toch wel een spits van het kaliber muhren bij toch?

Tja, als je 9e eindigt dan speel je over het algemeen PO en doe je dus mee om promotie. Beetje ruime doelstelling als je het mij vraagt.
Area 58

Collingwood

Rick ten Voorde naar Almere City.
Kalmte alleen kan u redden.

DayDreamer

VVV wint van Zwolle.

Yellow Army

Citaat van: DayDreamer op juli 09, 2016, 09:58:12
VVV wint van Zwolle.

En Den Bosch verliest van 2e klasse amateurs
Area 58

mescc

En Oss wint van QPR..

Jandehulk

En QPR won van psv

Jandehulk

En cambuur van Emmen  :thumbsup

speculeter

Mocht de graafschap het kort geding op 15 juli niet winnen gaan ze in hoger beroep.
Dan is de kans groot dat start competitie van eredivisie en Jupiler met enkele weken word uitgesteld.

Bolle

De gang van zaken is in en in triest (KNVB), maar ze zijn 'gewoon' gedegradeerd. En terecht na de afgang tegen de Eagles.

Had ik dit ook gezegd wanneer ze hadden gewonnen van de Eagles en wij in deze situatie zaten? Wie weet. Maar feit blijft dat zij, net als wij, terecht zijn gedregradeerd. Al hoe klote ook...

moodygrunn

Citaat van: Bolle op juli 09, 2016, 11:56:23
De gang van zaken is in en in triest (KNVB), maar ze zijn 'gewoon' gedegradeerd. En terecht na de afgang tegen de Eagles.

Had ik dit ook gezegd wanneer ze hadden gewonnen van de Eagles en wij in deze situatie zaten? Wie weet. Maar feit blijft dat zij, net als wij, terecht zijn gedregradeerd. Al hoe klote ook...

Ik vind dat er wel degelijk iets te zeggen valt voor het in beroep gaan. De KNVB heeft een besluit genomen, waarvan vooraf niet eens was vastgesteld dat het tot de mogelijkheden behoorde. In de reglementen staat duidelijk dat het of 45.000 boete (oid) of intrekken licentie. Vervolgens wordt voor het intrekken van de licentie gekozen, en direct een nieuwe verstrekt. Licenties zijn volgens mij niet gekoppeld aan een divisie, behalve het verschil tussen een proflicentie en amateurs. Dan is het best gek dat je een nieuw team (oude licentie was immers ingenomen) laat instromen op het hoogste niveau toch?
In Henk en Sandor we trust

Bolle

Nee. Het is vergelijkbaar met alle andere uitspraken. Daarnaast is er altijd aangegeven dat de KNVB voornemens was Twente te laten degraderen, maar dat dit besluit kon worden overruled.

De KNVB heeft er natuurlijk een ontiegelijke puinhoop van gemaakt, maar de Graafschap is op basis van sportieve gronden gewoon terecht gedegradeerd. Dit los van het feit dat ik van mening ben dat Twente helemaal geen betaald voetbal had mogen spelen het komende jaar/ de komende jaren.