Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: okkele op juli 11, 2016, 13:45:00
ben jij blij dat de samenwerking met manchester city is afgebroken?

Idd... Zulken paden horen warm gehouden te worden en dat had HvdV volgens mij ook gezegd. Ach ja HvdV....!
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

#1756
Hoe komen we er bij dat de samenwerking is afgebroken? Er is toch gesproken over een spits, maar die was niet beschikbaar.  Althans niet de juiste. Anders hadden we 'gewoon' weer een speler van City gehuurd.

Overigens zou je naar mijn mening ook niet meer dan één, hooguit twee, spelers per jaar moeten willen huren. Dat komt je onafhankelijkheid van andere clubs niet ten goede.
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Citaat van: okkele op juli 11, 2016, 13:45:00
ben jij blij dat de samenwerking met manchester city is afgebroken?

Ik ben er niet rouwig om, omdat ik niet graag afhankelijk zou willen zijn van een andere club. Daarnaast vind ik dat we alleen met Rusnak een klassespeler hebben kunnen huren die anders misschien wel onhaalbaar was geweest. Jack Byrne ben ik nooit echt fan van geweest en Bytiqi heeft nooit kunnen brengen wat Rusnak wel bracht.
In Henk en Sandor we trust

poelie-lwd

Ik zou een samenwerkingsverband aangaan met een duitse club. Technisch/tactisch en fysiek zijn ze daar veel verder op deze leeftijd dan in Engeland over het algemeen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: poelie-lwd op juli 11, 2016, 14:01:44
Ik zou een samenwerkingsverband aangaan met een duitse club. Technisch/tactisch en fysiek zijn ze daar veel verder op deze leeftijd dan in Engeland over het algemeen.

Zijn toch allemaal buitenlanders daar bij Man city en geen engelsen: een slowaak, een ier en een oostenrijker
Henk, held, bedankt

poelie-lwd

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 11, 2016, 14:21:55
Zijn toch allemaal buitenlanders daar bij Man city en geen engelsen: een slowaak, een ier en een oostenrijker

Ik doel op de jeugdopleidingen van de duitse clubs, niet uit welk land een individu komt.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: poelie-lwd op juli 11, 2016, 14:32:21
Ik doel op de jeugdopleidingen van de duitse clubs, niet uit welk land een individu komt.
Dus een serieuzere en betere opleiding?
Henk, held, bedankt

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Als De Graafschap 'gewoon' degradeert vertrekt Vincent Vermeij waarschijnlijk. Excelsior schijnt één van de geïnteresseerde clubs te zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: poelie-lwd op juli 11, 2016, 14:47:40
Overduidelijk!

Ik kan me dan ook voorstellen dat Duitse clubs met een goede sterke opleiding hun spelers daar willen houden. Terwijl Man City spelers overal opkoopt en juist elders beter wil laten worden. Verhuren die Duitse clubs hun spelers??
Henk, held, bedankt

AL

Citaat van: poelie-lwd op juli 11, 2016, 14:01:44
Ik zou een samenwerkingsverband aangaan met een duitse club. Technisch/tactisch en fysiek zijn ze daar veel verder op deze leeftijd dan in Engeland over het algemeen.

Eens!
Bovendien is het niveau van de Bundesliga ook domweg hoger dan de premier league.

Noordcambuur

Ik heb NAC,VVV en de Graafschap hoger zitten dan Cambuur.

justremco

Citaat van: Noordcambuur op juli 11, 2016, 20:24:17
Ik heb NAC,VVV en de Graafschap hoger zitten dan Cambuur.

Eerst maar eens zien wat er overal nog bijkomt en vertrekt, als graafschap straks bijv jurjus en Vermeij kwijtraken dan zijn ze al een heel stuk minder

rudie

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 11, 2016, 20:07:42
Ik kan me dan ook voorstellen dat Duitse clubs met een goede sterke opleiding hun spelers daar willen houden. Terwijl Man City spelers overal opkoopt en juist elders beter wil laten worden. Verhuren die Duitse clubs hun spelers??
Veel grotere Duitse clubs hebben gewoon een 2e elftal/ jong-ploeg die op het 3e /4e profniveau speelt. Hebben denk ik weinig belang bij verhuur aan onze Jupiler League, kunnen ze in hun eigen 2e elftal veel beter 'monitoren'. In Engeland nauwelijks beloftenvoetbal, dus verhuur aantrekkelijker.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: rudie op juli 11, 2016, 21:10:53
Veel grotere Duitse clubs hebben gewoon een 2e elftal/ jong-ploeg die op het 3e /4e profniveau speelt. Hebben denk ik weinig belang bij verhuur aan onze Jupiler League, kunnen ze in hun eigen 2e elftal veel beter 'monitoren'. In Engeland nauwelijks beloftenvoetbal, dus verhuur aantrekkelijker.

dat vreesde ik al
Henk, held, bedankt