Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: DayDreamer op juli 01, 2016, 08:55:12
Ik ook niet. ik verwacht dat zeker NAC en de Graafschap boven ons gaan eindigen. Denk dat de Graafschap alleen hun keeper nog kwijtraken, de rest houden ze wel binnenboord.

Als ze hun keeper kwijt raken, dan maakt dit een behoorlijk verschil bij de Graafschap!!

Collingwood

NAC komt in de zoektocht naar een spits (waarschijnlijk) uit bij de Belg Cyril Dessers van Lokeren (7 goals in 40 wedstrijden). Benieuwd of wij ook naar buitenlanders kijken.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Ahmed Musa van CSKA Moskou naar Leicester City. Dit betekent een mooi bedrag voor VVV, dat een doorverkooppercentage bedong toen Musa naar CSKA ging. Hopelijk moeten ze dat allemaal in het aflossen van schulden steken, en dus niet in de selectie.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Citaat van: Collingwood op juli 02, 2016, 10:17:05
NAC komt in de zoektocht naar een spits (waarschijnlijk) uit bij de Belg Cyril Dessers van Lokeren (7 goals in 40 wedstrijden). Benieuwd of wij ook naar buitenlanders kijken.
Het is voor een Belgische spits veel makkelijker om de overstap te maken naar Breda dan naar Leeuwarden, in verband met de afstand naar thuisbasis.

Collingwood

NAC Breda mist halve selectie: "Gaat dus helemaal nergens over"

De Nederlandse pers is uitgenodigd om vrijdagochtend aanwezig te zijn bij het maken van de elftalfoto van NAC Breda. Hoofdtrainer Marinus Dijkhuizen vraagt zich af waarom, aangezien de selectie maar voor de helft compleet is. "Dat gaat dus helemaal nergens over."

De oefenmeester wil de komende weken nog de nodige spelers verwelkomen, zo laat hij aan BN/DeStem weten. "Een keeper, een spits (het wachten is op de Belg Cyriel Dessers, red.), een aantal spelers van Manchester City en wat eigen jongens." De meeste spelers van Manchester City zullen zich pas in augustus bij de selectie voegen.

NAC moet het momenteel doen met jeugdspelers als Brusselers, Sprangers, Klomp en Marijnissen. "Het is leuk werken met die jongens en goed voor hun ontwikkeling, maar deze situatie maakt het lastig in de opbouwfase. Met waar je heen wil moet je nu al beginnen. Dat moet ik straks allemaal weer gaan herhalen als de rest komt."
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Fortuna weer in zwaar weer.
Zal me benieuwen wat de knvb hier straks mee doet.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Heeft iemand zo' appje waarmee je alle wedstrijden rechtstreeks in outlook kunt zetten?
Henk, held, bedankt


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Collingwood

NAC huurt de Belgische doelman Jorn Brondeel voor twee jaar van Lierse SK (tweede Belgische niveau).
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Citaat van: Collingwood op juli 02, 2016, 10:17:05
NAC komt in de zoektocht naar een spits (waarschijnlijk) uit bij de Belg Cyril Dessers van Lokeren (7 goals in 40 wedstrijden). Benieuwd of wij ook naar buitenlanders kijken.

Nu definitief.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Citaat van: Collingwood op juli 02, 2016, 10:17:05
NAC komt in de zoektocht naar een spits (waarschijnlijk) uit bij de Belg Cyril Dessers van Lokeren (7 goals in 40 wedstrijden). Benieuwd of wij ook naar buitenlanders kijken.

7 uit 40, dat red Barto ook nog wel

Collingwood

Citaat van: hobbes op juli 07, 2016, 20:41:25
7 uit 40, dat red Barto ook nog wel

Wel veelal invalbeurten, geloof ik. Maar in ieder geval geen bewezen doelpuntenmachine, die zou hier op het forum niet geaccepteerd worden!
Kalmte alleen kan u redden.

DayDreamer

Citaat van: Collingwood op juli 07, 2016, 20:43:56
die zou hier op het forum niet geaccepteerd worden!

Volgens mij liggen de verwachtingen voor onze spits een beetje te hoog.

speculeter

Citaat van: DayDreamer op juli 08, 2016, 09:37:25
Volgens mij liggen de verwachtingen voor onze spits een beetje te hoog.
de doelstelling van de club is zolang als mogelijk meedoen bij de bovenste plaatsen met een grote kans op promotie.
Daar hoort dan toch wel een spits van het kaliber muhren bij toch?