Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: DayDreamer op juni 29, 2016, 10:55:56
NAC nu al beste selectie van de JL, daarna de Graafschap, dan VVV en Cambuur.

Beetje voorbarig. Middenveld inderdaad wel het beste nu, maar ze zoeken nog een keeper, centrale verdediger, linksback, linksbuiten en spits voor de basis. Dus ook daar moet nog genoeg gebeuren. Wel eens dat ze goed op weg zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

DayDreamer

Die club heeft nog steeds een grote aantrekkingskracht, hun laatste versterkingen zijn prima, als ze dit soort aanwinsten ook halen voor hun verdediging en aanval zijn hun absoluut favoriet voor de titel, daar kan onze selectie echt niet tegenop dan.

Geelblauwstiens

Pas op dat we Calimero niet weer een plekje in ons nest geven.

Vlampiep

Citaat van: DayDreamer op juni 29, 2016, 11:27:57
Die club heeft nog steeds een grote aantrekkingskracht, hun laatste versterkingen zijn prima, als ze dit soort aanwinsten ook halen voor hun verdediging en aanval zijn hun absoluut favoriet voor de titel, daar kan onze selectie echt niet tegenop dan.
NAC  heeft de laatste jaren veel spelers, waarvan ook wel met naam aangekocht of gehuurd, maar ze zijn gedegradeerd en dit jaar niet gepromoveerd, zegt dus niets.
Als er nog een goede spits en eventueel aankopen zoals Vd Laan of Kip kunne wij ons tot de favorieten voor de promotie rekenen.

El Ma-kri-niii

Haemhouts-Stans-Nijholt versus Bakker-Vd Streek-Monteiro. Bakker klasse beter dan Haemhouts, Stans klasse beter dan Vd Streek. Nijholt nu nog beter, maar Monteiro heeft meer groeimogelijkheden. Voordeel voor ons is dat onze middenvelders al samen speelden, die van NAC nog nooit. Niet te bang, wij zijn Cambuur!

Geelblauwstiens

Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 29, 2016, 11:40:25
Haemhouts-Stans-Nijholt versus Bakker-Vd Streek-Monteiro. Bakker klasse beter dan Haemhouts, Stans klasse beter dan Vd Streek. Nijholt nu nog beter, maar Monteiro heeft meer groeimogelijkheden. Voordeel voor ons is dat onze middenvelders al samen speelden, die van NAC nog nooit. Niet te bang, wij zijn Cambuur!
:0=

AL

Citaat van: DayDreamer op juni 29, 2016, 10:55:56
NAC nu al beste selectie van de JL, daarna de Graafschap, dan VVV en Cambuur.

Schat zelf VVV op dit moment het hoogste in!
Voor ons zal alles afhangen van 2 goede versterkingen voorin, want dat we geen scorend vermogen hebben lijkt mij duidelijk.

DayDreamer

Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 29, 2016, 11:40:25
Haemhouts-Stans-Nijholt versus Bakker-Vd Streek-Monteiro. Bakker klasse beter dan Haemhouts, Stans klasse beter dan Vd Streek. Nijholt nu nog beter, maar Monteiro heeft meer groeimogelijkheden. Voordeel voor ons is dat onze middenvelders al samen speelden, die van NAC nog nooit. Niet te bang, wij zijn Cambuur!

Ieder zijn mening natuurlijk. Bakker is prima, maar beter dan Heamhouts? ook nog maar eens zien of die blijft. Streek heeft al 1.5 seizoen geen bal goed geraakt, eerst maar eens zien of die zijn niveau weer gaat halen. Monteiro kan leuk voetballen, maar is zeer grillig en niet constant.

Sowieso verwachten wij veel te veel van onze talenten, goed dat ze erbij zijn, maar stel dat die jongens het niet aankunnen, dan zit je ook nog eens met een kleine selectie. Daarnaast blinken onze keepers ook niet echt uit.

Ik wil echt niet alleen maar negatief overkomen hoor, maar er moeten echt nog wel een paar klasbakken bij. Net als AL zegt hierboven, vooral scorend vermogen is zeker nog nodig, maar ook nog een linkspoot achterin naar mijn idee.

zeewolde

Luis Pedro naar de Graafschap.

DayDreamer

Citaat van: zeewolde op juni 30, 2016, 16:48:10
Luis Pedro naar de Graafschap.

Weer een prima aanwinst voor die lui.

zeewolde

Citaat van: DayDreamer op juni 30, 2016, 16:51:01
Weer een prima aanwinst voor die lui.
weer? Zoveel hebben ze nog niet. Vooral veel vertrokken. Jurjus misschien ook nog.

Collingwood

Eerste aanwinst voor ze volgens mij (ze haalden ook al Keurntjens, maar of dat zo'n versterking is?). Ze wilden trouwens liever N'Toko.
Wel een frappante overstap overigens, want Dijkhuizen wilde Pedro ook graag bij NAC houden.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: Collingwood op juni 30, 2016, 16:53:05
Eerste aanwinst voor ze volgens mij (ze haalden ook al Keurntjens, maar of dat zo'n versterking is?). Ze wilden trouwens liever N'Toko.
Wel een frappante overstap overigens, want Dijkhuizen wilde Pedro ook graag bij NAC houden.
diemers is nu ook eigendom de graafschap. Maar o.a Propper en vd Pavert zijn vertrokken.

Collingwood

Citaat van: zeewolde op juni 30, 2016, 16:55:07
diemers is nu ook eigendom de graafschap. Maar o.a Propper en vd Pavert zijn vertrokken.

Klopt, die speelde daar al dus rekende ik niet mee. Maar je hebt gelijk dat dat in principe ook een nieuwe speler is.
Kalmte alleen kan u redden.

El Ma-kri-niii

Blijken die gevolgen van een maand onzekerheid over wel of geen degradatie toch mee te vallen. Zowel qua seizoenkaarten als spelers.