Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Sjoerd Ars (waarschijnlijk, hangende de medische keuring) van NAC naar een Hongaarse club.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

@SCCambuurLwd: CONCEPT programma: 5-8 VVV-SCC 12-8 SCC-JongPSV 19-8 Dordrecht-SCC 22-8 SCC - FC Twente of De Graafschap. #cambuur #jupilerleague

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bernardo

Valt mee, 2x thuis op maandag. Rest thuis allemaal op vrijdag.

Galdiano

Op zaterdag uit naar RKC.
Op zondag uit naar Volendam.

Zijn mooie tripjes.

Helaas op maandag uit tegen Twente/De Graafschap.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Achilles ook uit op zondag

DayDreamer

Citaat van: Collingwood op juni 13, 2016, 23:12:49
Sjoerd Ars (waarschijnlijk, hangende de medische keuring) van NAC naar een Hongaarse club.

Die club gaat het ook lastig krijgen denk ik, verliezen een hele hoop goede spelers.

Lore

Citaat van: DayDreamer op juni 14, 2016, 09:08:08
Die club gaat het ook lastig krijgen denk ik, verliezen een hele hoop goede spelers.

Misschien wordt het daardoor ook wel wat makkelijker voor hun. Als dit dure spelers zijn schept dat ruimte in hun spelersbudget

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Galdiano

Citaat van: Bernardo op juni 14, 2016, 08:57:13
Achilles ook uit op zondag

Dat noem ik geen leuke uitwedstrijd.

Voel je je net een aap in het uitvak. (sorry Sylvana)
Het is nog steeds een veredelde amateurclub.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Citaat van: Len Cantello op juni 14, 2016, 13:28:06
:grolsch :grolsch :grolsch :grolsch :grolsch :grolsch :grolsch :grolsch
Ze hebben daar echt lekker Pracht  bier gebrouwen in plaatselijke brouwerij.
Dus kun je de blikjes Grolsch wel thuis laten.  :proost

EdsjeSCC

Citaat van: Lore op juni 14, 2016, 11:14:17
Misschien wordt het daardoor ook wel wat makkelijker voor hun. Als dit dure spelers zijn schept dat ruimte in hun spelersbudget

Een spits die er tussen de 20 en 30 in schiet per seizoen is schaars dus dit is echt niet lekker voor ze

Collingwood

Fortuna Sittard heeft voor volgend seizoen de begroting rond, en doet dus gewoon mee vanaf augustus.
Kalmte alleen kan u redden.

DayDreamer

Citaat van: Collingwood op juni 15, 2016, 11:44:23
Fortuna Sittard heeft voor volgend seizoen de begroting rond, en doet dus gewoon mee vanaf augustus.

Fijn.  :thumbsup

Collingwood

Rangelo Janga (naar verluidt voor ons te duur) gaat naar het Slowaakse Trencin.
Kalmte alleen kan u redden.