Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: Collingwood op mei 23, 2016, 12:46:35
NAC gaat flink terug in spelersbudget aankomend seizoen: Van 2,6 naar 1,5 miljoen euro.

Ik wist wel dat ze het heel moeilijk zouden krijgen als ze niet zouden promoveren, maar dit is fors terug.

Marc S

Citaat van: Bernardo op mei 23, 2016, 12:50:14
En hoevele hebben wij? Een miljoen ofzo?

Ook 1.5 miljoen. 5.5 miljoen begroting

Bernardo

Valt me niks tegen, dacht zal wel rond miljoen zitten.

Dokkumer

Citaat van: Marc S op mei 23, 2016, 13:15:19
Ook 1.5 miljoen. 5.5 miljoen begroting
Maar zij hebben Henry niet  ;(
Dacht trouwens dat wij van 2,2 naar 1,2 teruggingen.

Vedetski



:0= Hebben we er zin in???
:koffie

Marc S

Citaat van: Dokkumer op mei 23, 2016, 15:15:45
Maar zij hebben Henry niet  ;(
Dacht trouwens dat wij van 2,2 naar 1,2 teruggingen.

Van 2,5 naar 1.5 dacht ik

Yellow Army

Area 58

Dokkumer

Citaat van: Marc S op mei 23, 2016, 15:43:19
Van 2,5 naar 1.5 dacht ik
Dan zal dat wel zo zijn ;)

Collingwood

Kenny van der Weg (NAC) gaat naar Schotland (Ross County).
Kalmte alleen kan u redden.

Vedetski

Mooi Nederlands kliekje daar nu dus. Was al zo trouwens, met in de afgelopen jaren Klok, Luckassen, De Leeuw, Balk, Maatsen en Schalk (ook een prima spits overigens).
:koffie

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op mei 25, 2016, 11:55:50
Kenny van der Weg (NAC) gaat naar Schotland (Ross County).

:0= Gelukkig!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Citaat van: Marc S op mei 23, 2016, 15:43:19
Van 2,5 naar 1.5 dacht ik

Zou vd Vegt ook inleveren moeten? Iemand een idee wat die slappeling opstrijkt?

jeff

Volgens de meeste is elke cent te veel  :zweep

Collingwood

Unal en Naah spelen volgend seizoen weer voor NAC. Wie daar de overige drie huurspelers worden van City is nog niet bekend.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Collingwood op mei 26, 2016, 16:48:20
Unal en Naah spelen volgend seizoen weer voor NAC. Wie daar de overige drie huurspelers worden van City is nog niet bekend.

NAC en VVV zullen er ver boven uit steken volgend seizoen vrees ik.