Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Tijd over in de trein en even uitgerekend hoeveel km. er volgend seizoen voor de wielen liggen. Door de verre tripjes naar Limburg en Noord Brabant nu al 5500 km. en daar komen dan nog drie teams bij.

Bij een gemiddeld verbruik van 1:14 en een benzineprijs van € 1,40 kosten alleen de uitwedstrijden al € 550,00. Daar komt dan de entree nog bij € 190,00 bij een gemiddelde prijs van € 10,00.

Voor de thuiswedstrihden komt daar nog eens 6650 km. bij = € 665,00 en een seizoenskaart van € 190,00

Best wel een dure hobby zo'n jaartje Jupiler. Snel maar weer terug naar de eredivisie en een nieuw stadion. Dat is die uitgave van ca. € 1.600,00 dan iets meer waard.

Voor dat geld mogen we toch wel wat verwachten; vanmorgen nog weer even in de spiegel gekrken en het groeide nog steeds niet op de rug. Moet ik toch maar een paar uitwedstrijden (tegen jong Ajax/PSV/Utrecht?) laten lopen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Vedetski

Worden er volgend jaar geen buscombi's meer opgelegd?

En daarnaast: het is inderdaad een dure hobby. En dan vergeet je de hapjes en drankjes (bewust?) nog; een tripje naar Maastricht en terug vereisen de nodige brandstof.
:koffie

Tukker

Citaat van: Vedetski op mei 08, 2016, 13:30:35
Worden er volgend jaar geen buscombi's meer opgelegd?

En daarnaast: het is inderdaad een dure hobby. En dan vergeet je de hapjes en drankjes (bewust?) nog; een tripje naar Maastricht en terug vereisen de nodige brandstof.
Buscombi's zullen er zeker weer veel zijn ben ik bang. Wel onvoorstelbaar dat ik vandaag tussen allemaal supporters in Ajax tenue zit in de trein. Die zullen toch ook een buscombi hebben ???

Maar buscombi's kan ik geen gebruik van maken omdat ik van ver kom
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Collingwood

Citaat van: Collingwood op mei 02, 2016, 22:37:59
We gaan volgend jaar waarschijnlijk ook spelen tegen Jong Utrecht, dat volgende week aan een punt tegen Jong Volendam genoeg heeft om promotie naar de Jupiler League af te dwingen.

Nu definitief...
Kalmte alleen kan u redden.

justremco


Geelblauwstiens



Vedetski

Die extra thuiswedstrijd schroeft de prijs voor een seizoenkaart relatief gezien toch weer iets naar beneden  :insane
:koffie

DayDreamer

Citaat van: Vedetski op mei 09, 2016, 22:08:25
Die extra thuiswedstrijd schroeft de prijs voor een seizoenkaart relatief gezien toch weer iets naar beneden  :insane

Je kan ook zeggen dat we in feite maar 15 thuiswedstrijden hebben, qua sfeer en beleving zijn Jong PSV - Jong Ajax - Jong Utrecht - Achilles natuurlijk zomeravondwedstrijden, en denk dat er vele supporters zijn die het niet kunnen opbrengen om te komen.

Alleen de gedachte aan de 1e divisie is al vreselijk, en als ik dan aan bovenstaande wedstrijden denk, brrrr  :|

El Ma-kri-niii

Ik heb jarenlang veel plezier beleefd aan wedstrijden tegen de Eagles, Emmen en ook Oss. Dat komt wel weer terug. Maar straks naar Jong Utrecht-thuis? Dat wordt wennen.

Marc S

Citaat van: DayDreamer op mei 10, 2016, 09:34:09
Je kan ook zeggen dat we in feite maar 15 thuiswedstrijden hebben, qua sfeer en beleving zijn Jong PSV - Jong Ajax - Jong Utrecht - Achilles natuurlijk zomeravondwedstrijden, en denk dat er vele supporters zijn die het niet kunnen opbrengen om te komen.

Alleen de gedachte aan de 1e divisie is al vreselijk, en als ik dan aan bovenstaande wedstrijden denk, brrrr  :|

Ach, Ben het deels met je eens. Achilles is zo erg nog niet. Vind het wel dapper dat ze als (voormalig) amateur club wel de stap maken.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Marc S op mei 10, 2016, 10:05:43
Ach, Ben het deels met je eens. Achilles is zo erg nog niet. Vind het wel dapper dat ze als (voormalig) amateur club wel de stap maken.
Achilles is gewoon een echte club met supporters. Mooi dat zij de overstap gemaakt hebben. Hopen dat Jong Utrecht snel degradeert en er een ambitieuze amateurclub voor in de plaats komt.

DayDreamer

Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 10, 2016, 09:44:37
Ik heb jarenlang veel plezier beleefd aan wedstrijden tegen de Eagles, Emmen en ook Oss. Dat komt wel weer terug. Maar straks naar Jong Utrecht-thuis? Dat wordt wennen.

Eens, ik heb ook zeker wel mooie seizoenen meegemaakt in de eerste divisie, alleen was de eerste divisie met een Veendam - AGOVV en RBC was toch een stuk interessanter.

Spine

Citaat van: DayDreamer op mei 10, 2016, 10:30:15
Eens, ik heb ook zeker wel mooie seizoenen meegemaakt in de eerste divisie, alleen was de eerste divisie met een Veendam - AGOVV en RBC was toch een stuk interessanter.
Tsja en met HFC Haarlem, SC Amersfoort, FC Wageningen, SC Vlaardingen en SVV was het nog leuker.
Optiefen met die 2e elftallen.

Dokkumer

Citaat van: DayDreamer op mei 10, 2016, 09:34:09
Je kan ook zeggen dat we in feite maar 15 thuiswedstrijden hebben, qua sfeer en beleving zijn Jong PSV - Jong Ajax - Jong Utrecht - Achilles natuurlijk zomeravondwedstrijden, en denk dat er vele supporters zijn die het niet kunnen opbrengen om te komen.

Alleen de gedachte aan de 1e divisie is al vreselijk, en als ik dan aan bovenstaande wedstrijden denk, brrrr  :|
Qua sfeer en beleving verwacht ik maar 3-4 leuke wedstrijden. De rest komt toch alleen maar met een handjevol koekeloerders.