Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Ronald op mei 28, 2013, 18:18:14
Het verhaal wordt nu bijna lachwekkend, ze willen naar 20 clubs. Kan mij nog de periode herinneren dag AGOVV en omniworld de overstap maakten van de amateurs naar de profs. Binnen een relatief korte periode vond de knvb en een aantal clubs dat er teveel ploegen in de 1e divisie zaten en dat er verspreid over 2 jaar 2 clubs moesten degraderen totdat Haarlem failliet ging. Als argument werd ook gebruikt dat er teveel wedstrijden incl. Beker gespeeld moesten worden. En nu weer 20 ploegen waarvan 2 beloften teams, het moet niet gekker worden. Gewoon 18 ploegen waarvan 2 ploegen promoveren vanuit de topklasse en volgend seizoen gewoon verplichte promotie/degradatie. Wat ze nu doen is niet geloofwaardig meer en gewoon lachwekkend.  :_schater  :_schater  :_schater
Sterker nog, ze moesten eigenlijk terug naar 16 clubs... Kom je eindelijk op dat niveau dan gaan ze weer naar 20...
De geloofwaardigheid van zowel de KNVB als de CED is bij mij nu wel helemaal weg...

marrumer

tsja ik ben blij dat katwijk en achilles toch zijn gepromoveerd, alleen de beloftenteams zijn jammer.

poelie-lwd

Na Henk Fräser en Paul Krabbe wordt nu ook Alfons Arts in verband gebracht met FC Eindhoven. De oefenmeester, sinds zijn ontslag bij SC Cambuur zonder club, is gepolst door de Brabantse club uit de Jupiler League.

De oefenmeester is gepolst door algemeen directeur Hans Smulders. "Er is alleen geïnformeerd of ik interesse heb", zegt Arts tegenover het Eindhovens Dagblad. De oefenmeester, in maart ontslagen bij de latere kampioen SC Cambuur, ziet een dienstverband bij de Eindhovense club wel zitten.

Naast Arts werden eerder ook Fräser en Krabbe genoemd. De zaakwaarnemer van Fräser, momenteel assistent-trainer bij ADO Den Haag, wilde alleen kwijt dat er 'een gesprek is geweest'. Krabbe voerde eveneens een gesprek met de clubleiding van FC Eindhoven, de hoofdtrainer van zaterdaghoofdklasser SVZW uit het Twentse Wierden heeft echter al drie weken niets meer vernomen van de club uit de Jupiler League.

:clint
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Raaf

Goh wat leuk voor hem  :zweep

gobo

En wat een fantastisch trainersprofiel hebben ze bij Eindhoven gemaakt dat Arts er uit komt. :devil
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2013, 11:50:48
De oefenmeester, in maart ontslagen bij de latere kampioen SC Cambuur, ziet een dienstverband bij de Eindhovense club wel zitten.


Ja natuurlijk ziet ie dat wel zitten... Komt ie toch nog aan de bak dankzij de "geleerden"...

Dokkumer

Overigens wel mooi dat ze mensen met een beperking toch weer op de arbeidsmarkt kunnen zetten :devil

Nightmarelwd

Ik hoop voor Eindhoven dat ze er een assistent bij hebben die nog geen papieren heeft maar wel de nodige voetbalkennis.
MI-Sider for Life

Dreet

Al dat negatieve praat over Arts is nou wel es genoeg weest toch? Bitsje kienderachtig su langzamerhand...

Dokkumer

Citaat van: Dreet op mei 29, 2013, 16:07:57
Al dat negatieve praat over Arts is nou wel es genoeg weest toch? Bitsje kienderachtig su langzamerhand...
Die man het ons rúm 2 jaar ut leven suur maakt. Dat hest niet in un week ferwerkt

Goudvinger

Ik gun Alfons Arts het allerbeste, al is het maar om een aantal delinquenten op dit forum te frustreren  :thumbsup

Destroyer

Citaat van: gobo op mei 29, 2013, 13:26:03
En wat een fantastisch trainersprofiel hebben ze bij Eindhoven gemaakt dat Arts er uit komt. :devil

Doelstelling Eindhoven. : lijfsbehoud eerste divisie  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

SC Veendam maakt definitief geen doorstart

SC Veendam maakt definitief geen doorstart in de hoofdklasse. Er is niet genoeg geld voor.

De club was uitgegaan van een begroting van 150.000 euro en die is bij lange na niet gehaald.

Later volgt meer.


Bron: RTV Noord.

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

SCCRulez

Katwijk en Achilles zijn mooie toevoegingen aan JL, fanatieke aanhang. Plan met beloftenteams daarentegen helemaal niks!
Na 2 jaar evaluatie, daarna maar snel weer schrappen!