Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Andre-Lwd op mei 27, 2013, 09:35:02
Dat Emmen heeft straks geen wedstrijd meer in de buurt, geen Veendam, Cambuur, Zwolle, Eagles.

agovv
Area 58

Viper


pvanbuijtene

Citaat van: Viper op mei 27, 2013, 11:40:45
:?
ook weer een ploeg weg in de buurt van emmen wat afgelope seizoen nog wel.was

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969

Citaat van: Dokkumer op mei 26, 2013, 18:49:35
Mooi, spreekt me ook veel meer aan dan Falendam. Tenminste lekker beladen duels in een sfeervol stadion.


Klaas Puul Garnalen :_schater :_schater :_schater

marrumer

Citaat van: wiekie1969 op mei 27, 2013, 20:27:13

Klaas Puul Garnalen :_schater :_schater :_schater
ja, ze zetten zich gewoon voor schut met die sponsor  :devil

Dokkumer

Citaat van: marrumer op mei 27, 2013, 20:44:35
ja, ze zetten zich gewoon voor schut met die sponsor  :devil

Tja ze kunnen moeilijk de grootste onderneming van Falendam erop zetten "Smit, Keizer & Schilder nachtapothekers" :devil

punkman

Citaat van: Dokkumer op mei 27, 2013, 20:45:47
Tja ze kunnen moeilijk de grootste onderneming van Falendam erop zetten "Smit, Keizer & Schilder nachtapothekers" :devil

Zou dan eerder Bart Smit zijn.
Onze pluchebeertjes zijn goed gevuld, daar hebben we een neus voor..
geef mezelf nu ff een  :rodekaart voor dit ...  :devil

Yellow Army

Area 58

Goudvinger

Belofte-elftallen  l8l

Westerpark


TM

Zoals het nu staat komen Katwijk en Achilles '29 erbij. De leden van Katwijk beslissen voor 1 juni over de overstap naar de JL, Achilles is zo goed als rond. Daarnaast zullen waarschijnlijk Jong Twente en Jong Ajax ook in de JL gaan spelen.

Ronald

Het verhaal wordt nu bijna lachwekkend, ze willen naar 20 clubs. Kan mij nog de periode herinneren dag AGOVV en omniworld de overstap maakten van de amateurs naar de profs. Binnen een relatief korte periode vond de knvb en een aantal clubs dat er teveel ploegen in de 1e divisie zaten en dat er verspreid over 2 jaar 2 clubs moesten degraderen totdat Haarlem failliet ging. Als argument werd ook gebruikt dat er teveel wedstrijden incl. Beker gespeeld moesten worden. En nu weer 20 ploegen waarvan 2 beloften teams, het moet niet gekker worden. Gewoon 18 ploegen waarvan 2 ploegen promoveren vanuit de topklasse en volgend seizoen gewoon verplichte promotie/degradatie. Wat ze nu doen is niet geloofwaardig meer en gewoon lachwekkend.  :_schater  :_schater  :_schater

marrumer

gaan jong ajax en jong fc twente in de arena en grolsch veste spelen of niet?

TM

Citaat van: marrumer op mei 28, 2013, 18:38:57
gaan jong ajax en jong fc twente in de arena en grolsch veste spelen of niet?

Jong ajax waarschijnlijk in het stadion van Almere.....