Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Lees ik op teletekst dat er maar 6000 man bij Gae zitten, blijkt dat er niet meer capaciteit is?

Ronald

Citaat van: Dokkumer op mei 23, 2013, 20:34:01
Ik had verwacht dat de Paling-side even los ging.. Maar die staan daar maar wat als dooie vissen op het dek van hun schip.

:0=DE HEEN EN WEER DIE VAART NIET MEER!

Dat heb je met die palingen, eenmaal op het droge houden ze het niet lang meer vol. Rookbommetje het vak in en dan heb je wat gerookte paling voor tussen het brood.  :devil :devil :devil

Ruppppert

lol na de wedstrijd wil zon egel supporter de middenstip met nemen haha

Dokkumer

Citaat van: scclwd op mei 23, 2013, 21:46:08
Lees ik op teletekst dat er maar 6000 man bij Gae zitten, blijkt dat er niet meer capaciteit is?
Volgens mij 6.750. Ik geloof de Teletekst opgave niet altijd, wordt regelmatig gecorrigeerd.. Het was uitverkocht, minus ca. 300 plaatsen buffervak... 6.500 komt meer in de buurt...
Ik weet niet of het gastenvak ook meegerekend wordt, dat was ook nog niet eens halfvol.

Dokkumer

Citaat van: Ronald op mei 23, 2013, 21:48:18
Dat heb je met die palingen, eenmaal op het droge houden ze het niet lang meer vol. Rookbommetje het vak in en dan heb je wat gerookte paling voor tussen het brood.  :devil :devil :devil
:_schater

Ronald

Een link met een reactie van de trainer van Palingdorp.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/de-koning-geeft-op-gefeliciteerd-go-ahead

En de titel zegt al genoeg  :P

Cambo

Citaat van: Dokkumer op mei 23, 2013, 21:43:36
Sorry, over je reactie heengelezen.
Ik snap wat je bedoelt, laat het geluk nu maar eens met anderen zijn. Hun mazzel begon toen al in de Kuip en via Dordt en ons bleven ze er onterecht in :R

Sparta heeft als enorm voordeel dat het in het Westen ligt, dus relatief gemakkelijker spelers aan kan trekken. Begroting kan daar ook sneller opgetrokken worden en ligt al een stukje hoger.  Eagles ben ik het met je eens.
M.b.t. de Eagles ben ik het ook eens. Met die begroting van hun kunnen ze in de Eredivisie weinig beginnen. Het probleem voor hun is, dat ze naast een investering in veldverwarming ook nog eens het stadion moeten verbouwen, waar ze geen geld voor hebben. Laat staan dat ze spelers kunnen aantrekken.
Een goede neus voor de bal leidt tot doelpunten!

vialli

Citaat van: Cambo op mei 24, 2013, 17:48:36
M.b.t. de Eagles ben ik het ook eens. Met die begroting van hun kunnen ze in de Eredivisie weinig beginnen. Het probleem voor hun is, dat ze naast een investering in veldverwarming ook nog eens het stadion moeten verbouwen, waar ze geen geld voor hebben. Laat staan dat ze spelers kunnen aantrekken.

Maar ze hebben wel Mark Overmars om wat via Ajax te regelen.

piene hassus

En Jaap Stam het bij Cambuur foebald

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: vialli op mei 24, 2013, 17:52:57
Maar ze hebben wel Mark Overmars om wat via Ajax te regelen.
Verwacht daar maar niet te veel van. Hij wel overduidelijk zijn handen van GAE af getrokken.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Cambo op mei 24, 2013, 17:48:36
M.b.t. de Eagles ben ik het ook eens. Met die begroting van hun kunnen ze in de Eredivisie weinig beginnen. Het probleem voor hun is, dat ze naast een investering in veldverwarming ook nog eens het stadion moeten verbouwen, waar ze geen geld voor hebben. Laat staan dat ze spelers kunnen aantrekken.

Ik gun het de egels van harte maar denk dat eredivisie te vroeg komt voor ze. Ze hebben inderdaad geen cent te makken. Als zelfs al supporters hun hart al beet houden qua financiƫn...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Eagles hebben wel plannen voor de renovatie en uitbreiding van de Adelaarshorst naar 11.000 plaatsen. Vergunningen zijn al verleend, maar geld is er inderdaad niet. Anders was er na de PO al begonnen met de hele renovatie.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 26, 2013, 15:00:58
0-1 Sparta :y

ik wou het ook net schrijven. Wel dubbel gevoel bij Sparta. Is een club die naar dezelfde spelers zal kijken als Cambuur. Heeft echter meer financiele mogelijkheden, en spelers zullen eerder voor een club uit het westen kiezen.

Aan de andere kant wel veel clubs die meedoen om de play off plaatsen volgend seizoen.