Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Ben blij dat egels er gaan komen.  Wel verdient nadat ze ons hebben geholpen  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22


SCC-J

Geen bootreisje naar volendam das dan wel weer jammer

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op mei 23, 2013, 20:35:45
Geweldig. Hoop echt dat Eagles het gaat redden. Wordt morgen weer een leuk dagje op mn werk. Paling-pesten is echt een van de leukste spelletjes die er zijn.  :devil
Mag ik mee Kantel-O? Ik houd wel van paling jennen en ben vrij :devil

Gerucht gaat trouwens dat de Eagles niet meer dan de al gegeven 400 kaarten krijgen. Leuk zo'n laatste wedstrijd voor 2800 man...

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op mei 23, 2013, 20:38:12
Geen bootreisje naar volendam das dan wel weer jammer
Is er niet een stadje in de buurt waar wél Eredivisie gespeeld wordt? :devil

ForzaCambuur1

Citaat van: kgscc op mei 23, 2013, 20:36:48
En dan door naar de volgende :P
http://www.firstrow1.eu/watch/188056/1/watch-sparta-vs-roda-j.c..html

Haha zo ben ik ook bezig. Toch wel lekker die play offs. Zeker als al die kutclubs op de kloten krijgen. Helaas verwacht ik dat Roda het wel weer zal redden. Thuis zullen ze te sterk zijn voor Sparta.

Len Cantello

#696
Citaat van: Dokkumer op mei 23, 2013, 20:38:44
Gerucht gaat trouwens dat de Eagles niet meer dan de al gegeven 400 kaarten krijgen.
Hoop voor ze dat de Pepsi daar de rest van de week in de aanbieding is.  ;)

Hoe dan ook, ik verwacht minimaal 1.000 Deventer Koekhappers in't stadion daar.

En ik hoop dat ze die schubbensnuivers van het veld af, zo het IJsselmeer in, blazen!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op mei 23, 2013, 20:39:48
Is er niet een stadje in de buurt waar wél Eredivisie gespeeld wordt? :devil
Amsterdam, Amsterdam, de stad waaar alless kannnn!
:proost
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op mei 23, 2013, 20:42:02
Hoop voor ze dat de Pepsi daar de rest van de week in de aanbieding is.  ;)

Hoe dan ook, ik verwacht minimaal 1.000 Deventer Koekhappers in't stadion daar.

En ik hoop dat ze die schubbensnuivers van het veld af, zo het IJsselmeer in, blazen!
Schijnt dat de Kleenex daar vanaf nu in de aanbieding is :devil

Uiteraard, die lui komen echt wel aan kaartjes. Alleen zal geen enkele frusti paling zijn of haar kaart vrijwillig afstaan. Dan maar via andere wegen...

kgscc

Citaat van: ForzaCambuur1 op mei 23, 2013, 20:40:58
Haha zo ben ik ook bezig. Toch wel lekker die play offs. Zeker als al die kutclubs op de kloten krijgen. Helaas verwacht ik dat Roda het wel weer zal redden. Thuis zullen ze te sterk zijn voor Sparta.

Zeker omdat we zelf al gepromoveerd zijn, dat scheelt toch wel. En inderdaad bekijken hoe de 'betere' clubs het niet gaan redden.

Dokkumer

Citaat van: kgscc op mei 23, 2013, 20:49:17
Zeker omdat we zelf al gepromoveerd zijn, dat scheelt toch wel. En inderdaad bekijken hoe de 'betere' clubs het niet gaan redden.

Pfff.. Heb helemaal niks met Sparta én Roda... Aan de ene kant hoop ik dat die reserve Moffen erin blijven omdat we nog een hele doos appels met ze te schillen hebben...

En wat lekker is dat inderdaad, volkomen ontspannen PO te kijken. Zonder enige spanning of frustratie |:)

ForzaCambuur1

Citaat van: Dokkumer op mei 23, 2013, 20:56:55
Pfff.. Heb helemaal niks met Sparta én Roda... Aan de ene kant hoop ik dat die reserve Moffen erin blijven omdat we nog een hele doos appels met ze te schillen hebben...

En wat lekker is dat inderdaad, volkomen ontspannen PO te kijken. Zonder enige spanning of frustratie |:)

Zie gewoon graag Roda eruit vliegen omdat ze 3 jaar terug genoeg mazzel hebben gehad tegen ons.

Daarnaast lijkt het me voor ons ook niet ongunstig als zowel GAE als Sparta promoveren. Dat zijn clubs die met een begroting zullen moeten werken die op hetzelfde niveau ligt als de onze. Dat zal de spanning onderin een stuk evenwichtiger maken, en wel in ons voordeel gezien de begroting waarmee we het komend seizoen moeten werken. Roda is wat dat betreft gewoon een stap hoger.

Mp

Zie toch wel graag die Antonia hier komen, scoort alweer vandaag!

Dokkumer

Citaat van: Mp op mei 23, 2013, 21:34:30
Zie toch wel graag die Antonia hier komen, scoort alweer vandaag!
Die zal of in Deventer blijven of hogerop... Zou hem als voetballer ook graag hier willen zien hoor...

0-0 in Rotterdam, Roda maakt het thuis wel af vermoed ik.

Dokkumer

Citaat van: ForzaCambuur1 op mei 23, 2013, 21:12:19
Zie gewoon graag Roda eruit vliegen omdat ze 3 jaar terug genoeg mazzel hebben gehad tegen ons.

Daarnaast lijkt het me voor ons ook niet ongunstig als zowel GAE als Sparta promoveren. Dat zijn clubs die met een begroting zullen moeten werken die op hetzelfde niveau ligt als de onze. Dat zal de spanning onderin een stuk evenwichtiger maken, en wel in ons voordeel gezien de begroting waarmee we het komend seizoen moeten werken. Roda is wat dat betreft gewoon een stap hoger.
Sorry, over je reactie heengelezen.
Ik snap wat je bedoelt, laat het geluk nu maar eens met anderen zijn. Hun mazzel begon toen al in de Kuip en via Dordt en ons bleven ze er onterecht in :R

Sparta heeft als enorm voordeel dat het in het Westen ligt, dus relatief gemakkelijker spelers aan kan trekken. Begroting kan daar ook sneller opgetrokken worden en ligt al een stukje hoger.  Eagles ben ik het met je eens.