Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

ForzaCambuur1

Alles voor het geld dus. Laat ze vol inzetten op een volledige doorstroming van onderaf. Dit zal op termijn de competitie veel gezonder maken doordat er natuurlijke selectie kan plaats vinden.

Voor de geintereseerden een stream van GAE - VOL:
http://www.firstrow1.eu/watch/188047/1/watch-go-ahead-eagles-vs-fc-volendam.html


Dokkumer

Ben ik met je eens.. Gefaseerd de eisen aan de accommodatie etc. van de Topklassers en evt. Hoofdklassers wat gaan verhogen zodat de stap naar de JL wat kleiner wordt.

ForzaCambuur1

Citaat van: Dokkumer op mei 23, 2013, 18:55:53
Ben ik met je eens.. Gefaseerd de eisen aan de accommodatie etc. van de Topklassers en evt. Hoofdklassers wat gaan verhogen zodat de stap naar de JL wat kleiner wordt.

Lijkt me de enige manier om een gezonde competitie te krijgen. Dan geef je de kans aan ambitieuze hoofd/topklassers om naar een hoger niveau te groeien. Daarnaast zullen clubs die het nu nauwelijks kunnen bolwerken daardoor afzakken. Helaas zijn dat nu ook mede de clubs die om dit te voorkomen nu voor de extra tv gelden hebben gekozen.

Lekker engels sfeertje trouwens in Deventer. Slaat daar niet dood met een volle bak zoals bij ons vaak het geval.

TM

Schade dat die belofte elftallen toegelaten worden.... Wat als straks die beloften van de joden of de tukkers kampioen worden?? Zoiets kan toch niet naar de eredivisie? Je moet je doodschamen als bond en bvo als je hiermee instemt.

Trouwens de egeltjes al 1-0 voor tegen de palingboertjes na 7 minuten.

Dokkumer

Citaat van: ForzaCambuur1 op mei 23, 2013, 19:02:41
Lijkt me de enige manier om een gezonde competitie te krijgen. Dan geef je de kans aan ambitieuze hoofd/topklassers om naar een hoger niveau te groeien. Daarnaast zullen clubs die het nu nauwelijks kunnen bolwerken daardoor afzakken. Helaas zijn dat nu ook mede de clubs die om dit te voorkomen nu voor de extra tv gelden hebben gekozen.

Lekker engels sfeertje trouwens in Deventer. Slaat daar niet dood met een volle bak zoals bij ons vaak het geval.
Natuurlijke doorstroming vind ik ook de beste manier. Nederland is volgens mij nog steeds het enige voetballand waar je niet kunt degraderen uit de laagste profdivisie. Alleen moet er in mijn optiek op alle gebieden het nodige veranderen aan de eisen van de hoogste amateurniveaus en een overgangsfase voor net gepromoveerde teams uit de Topklasse.

Heerlijk sfeertje daar, waarschijnlijk ook omdat het een sta-vak is, athletico je meteen de verkeerde elementen naar beneden ;)

En 2-0... Mooi!

Dokkumer

Citaat van: TM op mei 23, 2013, 19:04:25
Schade dat die belofte elftallen toegelaten worden.... Wat als straks die beloften van de joden of de tukkers kampioen worden?? Zoiets kan toch niet naar de eredivisie? Je moet je doodschamen als bond en bvo als je hiermee instemt.

Trouwens de egeltjes al 1-0 voor tegen de palingboertjes na 7 minuten.
Belofte elftallen mogen bij mijn weten niet promoveren

Trouwens, schandalig dat de palinkies niet eens een vak vol kunnen krijgen in de finale. Mooi in de JL blijven met dat zielloze nepclubje.

marrumer

Citaat van: Dokkumer op mei 23, 2013, 20:14:30
Belofte elftallen mogen bij mijn weten niet promoveren

Trouwens, schandalig dat de palinkies niet eens een vak vol kunnen krijgen in de finale. Mooi in de JL blijven met dat zielloze nepclubje.
dat viel mij ook op ja dat halfvolle uitvak. volgens mij waren er bij volendam-cambuur aan het begin van het seizoen ongeveer 2000 toeschouwers. wat een glory hunters. ze hebben ook mooi een rode kaart binnen  :zweep

brambo3004

Volendam rood. Was er niet één, maar dat maakt nu ff niet uit.

Dokkumer

Citaat van: brambo3004 op mei 23, 2013, 20:22:14
Volendam rood. Was er niet één, maar dat maakt nu ff niet uit.
En 3-0.. Eagles staan echt met anderhalf been in de Eredivisie.

Ach die kaart was een optelsom van vele kleine overtredinkjes.. Irritant mannetje trouwens.

brambo3004

Citaat van: Dokkumer op mei 23, 2013, 20:24:14
En 3-0.. Eagles staan echt met anderhalf been in de Eredivisie.

Ach die kaart was een optelsom van vele kleine overtredinkjes.. Irritant mannetje trouwens.

Dat wel natuurlijk!

kgscc

Citaat van: Dokkumer op mei 23, 2013, 18:52:26
Gewoon een vorm van chantage :R

Uiteraard. Eerst zouden er twee amateurploegen in de jupiler league komen volgend jaar daar waren ze al mee bezig en dan nu dit. Schandalig, maar de commercie is het belangrijkste

kgscc

Volendam geeft alles weg zo, die irriteren zich alleen maar aan de tegenstander en elkaar.

ForzaCambuur1

Leuk dat Eagles het redt. Wordt een leuk seizoen volgend jaar in de eredivisie zo. Twee volksclubs erbij en 4 echte derbys erbij. Nu Roda er nog even uit  :y

Dokkumer

Citaat van: kgscc op mei 23, 2013, 20:29:44
Volendam geeft alles weg zo, die irriteren zich alleen maar aan de tegenstander en elkaar.
Ik had verwacht dat de Paling-side even los ging.. Maar die staan daar maar wat als dooie vissen op het dek van hun schip.

:0=DE HEEN EN WEER DIE VAART NIET MEER!

Len Cantello

Geweldig. Hoop echt dat Eagles het gaat redden. Wordt morgen weer een leuk dagje op mn werk. Paling-pesten is echt een van de leukste spelletjes die er zijn.  :devil
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli