Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jody Lukoki

Gestart door drg, augustus 01, 2013, 10:30:49

Vorige topic - Volgende topic

roepieh

Is t niet stiekem toch Hiwat? ;-)

pvanbuijtene

Citaat van: roepieh op augustus 02, 2013, 10:02:34
Is t niet stiekem toch Hiwat? ;-)
Moeilijk te zien... hij rent zo hard

Cambuur058

Welkom!  :scc

denk dat de combinatie Hemmen/Lukoki wel eens goed kan uitpakken

jamesbond


Sakas

Nu ineens wel hulde voor de TS. Er zijn genoeg die dit hebben aangegeven. Rustig wachten op de buiten kansjes!! En die gaan nu komen!

Welkom Lukoki. dat je maar een top seizoen mag draaien en er twee gaat in leggen tegen akkrum-zuid!!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

KristCambuur

Topversterking!  |:)
Hulde aan de TS.

WELKOM JODY LUKOKI!
Cambuur till I die!

pvanbuijtene

Citaat van: Cambuur058 op augustus 02, 2013, 10:12:23
Welkom!  :scc

denk dat de combinatie Hemmen/Lukoki wel eens goed kan uitpakken

Barto in basis zondag... kut ts :proost

denistel

zeg ik al weken hemmen moet geprikkeld worden en dat gebeurd ook wel let maar op.

die lukoki had een paar actie,s opde training waar de klasse van afdroop en wat een snelheid

Scout

Dit is een klasse speler voor ons Cambuur. We willen natuurlijk allemaal tiki taka voetbal maar als we realistisch blijven spelen we natuurlijk vaak op de counter. Hierbij is een speler als Lukoki met zijn snelheid natuurlijk uitstekend te gebruiken. Goed gedaan TS!

okkele

Citaat van: denistel op augustus 02, 2013, 12:50:56


lukoki ...... klasse .
net even met droste gesproken en hij is net als mij blij dat het lukoki is geworden en niet zo`n fernandes.
een paar klasses beter en als persoon lijkt lukoki mij ook een veel betere keus.

:proost :proost :proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Hasses

Hulde voor de TS, welkom Jody!

Sakas

Bij GAE zijn ze niet zo blij:

Dankje #MarcOvermars zn speler als lukoki naar sc cambuur laten gaan pfff hiet doe je Go Ahead Eagles echt een plezier mee  ! #concurenten
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Andre-Lwd

Ben blij dat Overmars hem professioneel opstelt, voor hetzelfde "tipt" bij GAE om zulke spelers te huren.

Holwerd voor Cambuur

WELKOM! Hopelijk doe je Tighadouini snel vergeten :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

YellowBlue

Citaat van: Cambuur058 op augustus 02, 2013, 10:12:23
Welkom!  :scc

denk dat de combinatie Hemmen/Lukoki wel eens goed kan uitpakken

Ik ben bang dat Barto in de spits gaat spelen....