Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jody Lukoki

Gestart door drg, augustus 01, 2013, 10:30:49

Vorige topic - Volgende topic

denistel

zondag wel ja maar dat gaat niet lang duren HEEMENMANIA

poelie-lwd

Sensatie op de vleugel! Hekken open graag!

Welkom Jody!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

De hekken en deuren van het Hertje staan al open voor Christovao :devil

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2013, 21:33:50
De hekken en deuren van het Hertje staan al open voor Christovao :devil

Christovao gaat je verbazen, let maar op. Met name in uitwedstrijden samen met Lukoki een machtig wapen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Juh, gaat me erom dat de hekken voor Lukoki niet meer open hoeven :P

Verrassing van het seizoen 2013-2014 SC Cambuur |:)

punkman

#50
Bij Vitesse nog wat vraagtekens over Adje.
Is nog steeds niet duidelijk of Adje in de selectie word opgenomen of dat verhuur aan Cambuur nog een optie is.
Houden daar deze optie nog steeds open.

EDIT verkeerd topic...  :insane

el haj

Cambuur helpt een handje: 'Hij moet hier 'wedstrijdhard' worden voor Ajax'
Zaterdag, 3 augustus 2013 om 07:30

Frank de Boer liet weten dat hij Jody Lukoki dit seizoen niet nodig heeft, maar Dwight Lodeweges wilde de pijlsnelle rechtsbuiten maar wat graag hebben. De coach maakte zich sterk voor de komst van de Ajacied en vrijdag werd bekend dat SC-Cambuur Leeuwarden Lukoki voor een seizoen zal huren. De dribbelaar traint vandaag (zaterdag) al voor de tweede keer mee met zijn nieuwe club.


Lukoki was zo gretig, dat hij vrijdag direct zijn koffers pakte, om niet meer terug te keren naar Amsterdam. "Ik ben zo ontzettend blij met Jody, die jongen brengt in één keer zoveel snelheid in onze voorste linie", zegt Lodeweges in De Telegraaf. "Dat is een wapen en geeft anderen ook de ruimte. Jody is een jongen die het open kan trekken voorin. Hij moet hier 'wedstrijdhard' worden voor Ajax."

De twintigjarige Lukoki maakte drie seizoenen geleden zijn debuut in het eerste elftal van Ajax, maar groeide niet uit tot een basisspeler. De aanvaller speelde tot dusver 24 competitiewedstrijden voor de landskampioen, waarvan 16 in het afgelopen seizoen, en kwam in totaal tot 5 doelpunten in de Eredivisie. Het contract van Lukoki bij Ajax loopt nog tot medio 2015 door.

Bron: vz

SCCRulez

Geweldig dat deze vleugelflitser voor ons mooie SCC gekozen heeft! Veel beter als die loser Fernandez. 'O JordyLukoki, maak die actie voor mij'  |:)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: el haj op augustus 03, 2013, 10:21:00
SC-Cambuur Leeuwarden

:_spank

Dat streepje staat al zo vreselijk tussen Cambuur en Leeuwarden, maar dit slaat helemaal nergens op :insane
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

weet niet of deze er al opstond

Voor Cambuurmannen: van 8.38 tot 9.38

(Voor een eventuele DKV'er: 6.24 tot 8.35)

http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/hjoed-fan-2-augustus-2013
Henk, held, bedankt

piene hassus

Leeuwarden mut uut de combinatie met Cambuur, Leeuwarden doet niets meer foor/met Cambuur, alleen teugenwerke.

Yellow Army

LC:

Cambuur-publiek kan strijdend elftal verwachten tegen NAC

Komst Lukoki is goed voor concurrentiestrijd

LEEUWARDEN – Erwas interesse uit
Duitsland en Engeland, maar Jody
Lukoki (20) kiest voor Cambuur. De
snelle vleugelaanvaller wordt een
jaar gehuurd van Ajax.

Lukoki is de versterking waar Cambuur zo op wachtte, twee dagen voor de seizoensouverture van de Leeuwarders in de eredivisie tegen NAC uit Breda.
,,Hier zijn we hartstikke blij mee", zei trainer Dwight Lodeweges. ,,We zochten naar een kwalitatief sterke
vleugelspeler, met veel snelheid, dreiging en diepgang. Jody voldoet uitstekend aan dat profiel. Daarbij
maakte hij meteen kenbaar dat hij graag bij ons wilde voetballen en werkte Ajax mee. Dat scheelde veel
touwtrekkerij."
Bij Ajax had Lukoki weinig uitzicht op speelminuten. Trainer Frank de Boer van de Amsterdammers vertelde hem enkele weken geleden dat hij zijn derde keus als rechtsbuiten was bij de landskampioen. ,,Dan moet je verder kijken", wist Lukoki. ,,Ik wilde graag in Nederland blijven. Er was interesse uit het buitenland. Daar wil ik echter pas naartoe als ik veelwedstrijden in de eredivisie heb gespeeld. Afgelopen week had ik een gesprek met Cambuur. Daar hield ik een heel goed gevoel aan over."
,,De trainer vertelde me dat ik veel zou spelen. Daar spreekt vertrouwen uit. Cambuur is net gepromoveerd,
maar is wel van plan om er op een voetballende manier in te blijven. Dat bleek direct op de training. Natuurlijk
was het niveau lager dan bij Ajax, maar mijn eerste indruk is erg positief."
Lukoki start morgen tegen NAC op de bank, maar is gehaald als directe versterking. Daarmee kiest Lodeweges op termijn waarschijnlijk tussen Martijn Barto of Michiel Hemmen in de punt van de aanval. Barto lijkt de beste papieren te hebben. Naast het meevoetballende aspect, dat zwaar weegt bij het trainers duo Dwight Lodeweges- Henk de Jong, heeft Barto meer snelheid. Een niet onbelangrijk wapen, wanneer vlotte aansluiting met Lukoki nodig is.
,,Dat zou kunnen", reageerde Lodeweges op het voorgelegde scenario. ,,Ik denk echter dat Barto en
Hemmen ook samen centraal kunnen voetballen.Waar het om gaat, is dat we nu voorin meer mogelijkheden
hebben. Met Lukoki erbij neemt de concurrentie toe. Dat is alleen maar mooi."
Een ander slachtoffer van het hernieuwde Cambuur is mogelijk Mohamed El Makrini, vorig seizoen nog
steunpilaar op het middenveld. Mart Dijkstra heeft indruk op Lodeweges gemaakt en droeg de laatste wedstrijden zelfs de aanvoerdersband. ,,Ik ben er nog niet uit wie tegen NAC mijn aanvoerder is. Maar Mart kan die rol wel aan."
Het Cambuur-publiek kan morgen een strijdlustig elftal verwachten, dat NAC vooral bij de opbouw onder druk zet. ,,Het is wel belangrijk dat we dat gecontroleerd doen", waarschuwde Lodeweges. ,,Maar uitgangspunt
is dat wij ons publiek willen vermaken."
Area 58

poelie-lwd

Alvast gefeliciteerd met je 2 doelpunten morgen in het geel blauw   _O_

:0= Oh Jody Lukoki, maak die actie voor mij!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

SportClubCambuur

Jo-dy Lukoki maak die actie voor mij
Jo-dy Lukoki maak die actie voor mijjjjjjjjjjjjjjjj

oooohhhhhhhh

Jo-dy Lukoki maak die actie voor mij
Jo-dy Lukoki maak die actie voor mijjjjjjjjjjjjjjjj

denistel

Citaat van: poelie-lwd op augustus 03, 2013, 20:42:48
Alvast gefeliciteerd met je 2 doelpunten morgen in het geel blauw   _O_

:0= Oh Jody Lukoki, maak die actie voor mij!!

zou wat wese 2 in een half uurke