Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur TV

Gestart door SCC-J, juli 31, 2013, 20:27:28

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Vanuit Helmond op september 04, 2013, 16:58:41
Dat hebben we nu Dokkumer.
Dat zeg ik toch? Niet op deze wijze ;)


Louw

helaas moet je inloggen om cambuur tv te kijken daar, nou heb ik wel eredivisie live maar lukt dit niet met kabelnoord.

punkman

Citaat van: Louw op september 17, 2013, 14:55:23
helaas moet je inloggen om cambuur tv te kijken daar, nou heb ik wel eredivisie live maar lukt dit niet met kabelnoord.

Nope, deze die ik hier neer gezet heb zijn vrij gegeven door fox.
Kan je nu zonder inloggen bekijken ...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: punkman op september 17, 2013, 15:47:21
Nope, deze die ik hier neer gezet heb zijn vrij gegeven door fox.
Kan je nu zonder inloggen bekijken ...

perfect _O_
Henk, held, bedankt

Lwdscc

Jammer dat ze niet echt actueel meer zijn  :devil

TM

Ja ik vind het zonde dat Cambuur TV niet meer openbaar is, wanneer het actueel is. Ga niet betalen voor dat achterlijke Fox.


scc-aaron

Denk dat FOX hier niet zo blij mee is. Ik daarin tegen wel.

CAC


drg

Zullen wel afspraken over gemaakt zijn dat het na een week openbaar mag oid. maar Fox doet daar zelf niets aan.

Vind trouwens de beeldverhoudingen op het internet niet kloppen, op Fox zijn de laatste paar video's in elkaar gedrukt, mag wel iets professioneler...


scc-aaron


scc-aaron

Kwalitatief zeer zwak trouwens, kan dat niet eens anders. Je treedt op deze manier niet positief naar buiten als club.

Goudvinger

Citaat van: scc-aaron op januari 23, 2014, 17:21:24
Kwalitatief zeer zwak trouwens, kan dat niet eens anders. Je treedt op deze manier niet positief naar buiten als club.

Betaal jij het?