Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur TV

Gestart door SCC-J, juli 31, 2013, 20:27:28

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Dramatisch niveau .... Vooral de vraagjes van de interviewer

Dokkumer

Och het algehele niveau van ...... TV is om te janken zo slecht. Hoofdzakelijk slecht in elkaar gezette propaganda ;)

PeterTa

Is de aflevering van vandaag al ergens op het web gesignaleerd?

scc-aaron

Citaat van: PeterTa op augustus 07, 2013, 20:44:38
Is de aflevering van vandaag al ergens op het web gesignaleerd?

Er blijft een slot op staan bij de website van FOX

punkman

Cambuur TV deel 2 heeft nog steeds een slotje...

Deel 3 van Cambuur TV is daarin tegen wel terug te zien:
http://foxsports.nl/video/148770

Lore

Citaat van: punkman op augustus 23, 2013, 15:24:58
Cambuur TV deel 2 heeft nog steeds een slotje...

Deel 3 van Cambuur TV is daarin tegen wel terug te zien:
http://foxsports.nl/video/148770

Tsjah, wel leuk, maar ook wel erg Jip en Janneke niveau

punkman

Cambuur TV deel 4 is nu ook terug te zien:

http://foxsports.nl/video/150532

scc-aaron

Geluidsovergangen zou fijn zijn.

dit is mien club

Maandag ben ik geinterviewd door Cambuur TV,

Nu hebben ze mijn mening over het bezoeken van uitwedstrijden er uit gehaald.
Terwiijl ik het heel netjes heb verwoord...

Dat is toch niet normaal
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

pvanbuijtene

Citaat van: dit is mien club op september 04, 2013, 11:33:21
Maandag ben ik geinterviewd door Cambuur TV,

Nu hebben ze mijn mening over het bezoeken van uitwedstrijden er uit gehaald.
Terwiijl ik het heel netjes heb verwoord...

Dat is toch niet normaal
Ze kunnen natrlk niet alles erin zetten... vanwege het uitkaart en uitwedstrijden gedoe ben je gauw geneigd te denken dat de club het er niet in wil hebben... maar vind het te voorbarig om gelijk de club aan te vallen op censuur voordat we de reden hiervan weten.

Yellow Army

Tja, Cambuur TV is natuurlijk niks anders dan reclame maken voor de club naar de buitenwereld. Daar wil je natuurlijk niks negatiefs in hebben. In dat opzicht is het het verkeerde platform om kritiek op het beleid te ventileren.
Area 58

SCC-J

Citaat van: dit is mien club op september 04, 2013, 11:33:21
Maandag ben ik geinterviewd door Cambuur TV,

Nu hebben ze mijn mening over het bezoeken van uitwedstrijden er uit gehaald.
Terwiijl ik het heel netjes heb verwoord...

Dat is toch niet normaal
Dan zou ik zeggen haal het hele stuk er maar uit.

dit is mien club

#27
Ik heb geprobeerd het interview er uit te krijgen maar ze zeggen dat niet te kunnen doen.

Het is een feit dat Cambuur dat stukje er bewust heeft uitgehaald. Dit is namelijk door de makers van het filmpje bekend gemaakt.

Echt negatief was ik niet ik zei onderandere;

"Thuis zijn wij de 12e man en zorgen wij er voor dat het hier spookt, die steun verdienen zij ook in uitwedtsrijden. Zoals tegen PSV een goed gevuld uit vak met een prima sfeer dat slaat over op de jongens. Maar de prijzen zijn op dit moment te hoog om overal een vol uit vak te krijgen dus  (prijzen om laag = uitvakken vol)"

Het andere verhaal over de uit kaart vs buscombi enz had ik wel verwacht dat ze dat niet wilde uitzenden.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Ik pleit al jaren voor de Cambuur Dictatuur, alleen niet op deze wijze :zucht

Vanuit Helmond

Citaat van: Dokkumer op september 04, 2013, 14:23:47
Ik pleit al jaren voor de Cambuur Dictatuur, alleen niet op deze wijze :zucht
Dat hebben we nu Dokkumer.