Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur TV

Gestart door SCC-J, juli 31, 2013, 20:27:28

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: scc-aaron op januari 23, 2014, 17:21:24
Kwalitatief zeer zwak trouwens, kan dat niet eens anders. Je treedt op deze manier niet positief naar buiten als club.

Als fox had gehad, wist je dat het qua kwaliteit camera en montage en items best ok is in vergelijking met veel clubs. Ik irriteer me soms wel in het opgelezen commentaar met totaal geen gevoel voor intonatie... Ook bij interviews komt het ontzettend gescript over soms. Maar goede journalisten zijn schaars, zekere als ze vrijwillige bijdragen moeten leveren

Cambuur058

Citaat van: scc-aaron op januari 23, 2014, 17:21:24
Kwalitatief zeer zwak trouwens, kan dat niet eens anders. Je treedt op deze manier niet positief naar buiten als club.
Maak je niet zo druk, zo erg is het niet. Beter dat ze geld in de selectie etc steken dan in hun Youtube kanaal en CambuurTV, dat kan altijd nog wel als we een grotere club zijn..

EastSide058

Ik vind dat apen geluid bij de intro storend, voor de rest wel mooi gemaakt.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

scc-aaron

Nou ja, ik zat er helemaal klaar voor  :koffie en had wat meer verwacht. Helaas was dat niet het geval.

Len Cantello

Citaat van: dizzhead op januari 23, 2014, 17:32:18
Maar goede journalisten zijn schaars, zekere als ze vrijwillige bijdragen moeten leveren
Journalist? Stageloper met losse lipjes, hoorde ik.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

moodygrunn

Nieuwe aflevering staat op youtube, was alleen nog niet beschikbaar in mijn land  :? Via proxy gewoon te kijken.
In Henk en Sandor we trust

Oebieman

Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2014, 16:35:52
Nieuwe aflevering staat op youtube, was alleen nog niet beschikbaar in mijn land  :? Via proxy gewoon te kijken.

Ik kan hem helemaal  niet vinden op Youtube?!
vreemd...


moodygrunn

Citaat van: Oebieman op januari 30, 2014, 17:06:17
Ik kan hem helemaal  niet vinden op Youtube?!
vreemd...

http://www.youtube.com/watch?v=MYgM5l1O7QY
Dit is de youtube-link, maar die is nog niet beschikbaar in NL blijkbaar. -> daar dus via een proxy naartoe en klaar is kees
In Henk en Sandor we trust

Cambuur058

Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2014, 17:24:19
http://www.youtube.com/watch?v=MYgM5l1O7QY
Dit is de youtube-link, maar die is nog niet beschikbaar in NL blijkbaar. -> daar dus via een proxy naartoe en klaar is kees
lekker onprofessioneel weer van scc

michello

"De Wedstrijd van zondag tegen FC Twente begint om 12.30"  :zucht

Leovardiascc

Citaat van: michello op januari 30, 2014, 18:10:37
"De Wedstrijd van zondag tegen FC Twente begint om 12.30"  :zucht

op de site stond 14:30  :?

zandokan



Verstuurd van mijn GT-I9205 met Tapatalk

Forza Peersman

Leovardiascc

Citaat van: michello op januari 30, 2014, 18:10:37
"De Wedstrijd van zondag tegen FC Twente begint om 12.30"  :zucht

bron?

Leovardia


Citaat van: Leovardiascc op januari 30, 2014, 20:50:11
bron?

Ooit van interpunctie gehoord?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.