Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Marcel Ritzmaier

Gestart door dit is mien club, juli 17, 2013, 09:25:45

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

prima jij jou ding .Ik denk niet dat jij precies snapt hoe het werkt in het voetbal leven .dus niet alleen op het veld maar ook daar omheen

brambo3004

Citaat van: sunderland op april 27, 2014, 23:38:00
prima jij jou ding .Ik denk niet dat jij precies snapt hoe het werkt in het voetbal leven .dus niet alleen op het veld maar ook daar omheen

Ik zeg toch niets over het leven van Manu en Ritzmaier?
Ik zeg dat ik baal van de laatste wedstrijden die ik van deze jongens heb gezien. Genoeg momenten dat ik van ze heb genoten hoor :thumbsup het lijkt mij dat Cambuur de ideale plek was voor deze jongens op dit moment in hun loopbanen. Ik vraag me af of ze het gaan redden bij PSV en Feyenoord.

dizzhead

Het probleem met huurlingen is toch vaak dat ze vechten voor een plek bij de club waar ze onder contract staan... In het begin zullen ze hun uiterste best doen, maar na een toezegging van hun club komt de werkelijke mentaliteit kijken

Zie ook Vitesse

sccvl

Citaat van: dizzhead op april 28, 2014, 08:35:59
Het probleem met huurlingen is toch vaak dat ze vechten voor een plek bij de club waar ze onder contract staan... In het begin zullen ze hun uiterste best doen, maar na een toezegging van hun club komt de werkelijke mentaliteit kijken

Zie ook Vitesse
Dat is helaas vaak wel de waarheid, dat klopt. Ritzmaier, Lukoki & Manu zijn met de instelling naar Leeuwarden gekomen om uiteindelijk hier een betere voetballer te worden. In het begin van dit seizoen spatte de vonken er vanaf! Lukoki in iets mindere mate en die heeft ook een iets professionelere instelling dit word uiteraard in de jeugdopleiding ook goed duidelijk gemaakt bij Ajax. Maar spelers als Manu en Ritzmaier zijn jongens die naar Leeuwarden zijn gekomen voor zoals hierboven gezegd hun doel ... Dat doel is inmiddels bereikt waardoor je ziet dat ze gas terug hebben genomen. Dat vind ik gewoon tegenover de club die je die kans geboden hebt onacceptabel.

DayDreamer

Citaat van: sccvl op april 28, 2014, 10:00:20
Dat is helaas vaak wel de waarheid, dat klopt. Ritzmaier, Lukoki & Manu zijn met de instelling naar Leeuwarden gekomen om uiteindelijk hier een betere voetballer te worden. In het begin van dit seizoen spatte de vonken er vanaf! Lukoki in iets mindere mate en die heeft ook een iets professionelere instelling dit word uiteraard in de jeugdopleiding ook goed duidelijk gemaakt bij Ajax. Maar spelers als Manu en Ritzmaier zijn jongens die naar Leeuwarden zijn gekomen voor zoals hierboven gezegd hun doel ... Dat doel is inmiddels bereikt waardoor je ziet dat ze gas terug hebben genomen. Dat vind ik gewoon tegenover de club die je die kans geboden hebt onacceptabel.

En daarom lekker allebei op het bankje zaterdag.

el haj

Citaat van: sunderland op april 27, 2014, 23:19:01
Hou toch eens op met dat gezeik op onze spelers .Ritzmaier is nog jong en heeft hier juist enorm met krachten gesmeten hier dit seiz .Hij leek niet kapot te krijgen en ging iedere wedstr weer vol gas .De laatste tijd is de pijp leeg .Ook door zijn mentaliteit en loopvermogen en ook zeker door het bij vlagen topvoetbal dat hij liet zien zijn wij er dit jaar ingebleven of zijn we dat nu weer vergeten

Ben het met je eens dat er af en toe wat minder gezeken mag worden en dat Ritzmaier met krachten heeft gesmeten. Daar staat alleen tegenover dat zijn laatste wedstrijd (voor gister) de wedstrijd tegen NEC was op vijf april. Dat is drie weken geleden! Ik geloof er geen reet van dat een profvoetballer daarna geen 25 minuten tegen Feyenoord voluit kan spelen. Als dat wel het geval is moet hij zich doodschamen.

Timmie

Deze mannetjes; Lukoki, Manu en ook Ritzmaier voetballen allemaal voor zichzelf. Voor hun eigen hachie!

Eewal

Citaat van: Timmie op april 28, 2014, 19:50:43
Deze mannetjes; Lukoki, Manu en ook Ritzmaier voetballen allemaal voor zichzelf. Voor hun eigen hachie!

en hebben ons in de eredivisie gehouden...

Timmie

Citaat van: Eewal op april 28, 2014, 19:52:13
en hebben ons in de eredivisie gehouden...

Klopt, ben ik helemaal mee eens! En hadden ons hoger kunnen laten eindigen..
Neemt niet weg dat ik ontzettend blij met ze ben geweest hoor:)

Dokkumer

Citaat van: Timmie op april 28, 2014, 19:59:41
Klopt, ben ik helemaal mee eens! En hadden ons hoger kunnen laten eindigen..
Neemt niet weg dat ik ontzettend blij met ze ben geweest hoor:)
Of lager... Tis maar hoe je het bekijken wilt. Ondanks de mindere laatste wedstrijden van Ritzi ben ik dik tevreden over het totaalplaatje van hem dit seizoen. Manu idem. Lukoki wat minder, maar die maakt progressie.

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

SCCRulez

Zal de man komend seizoen missen gvd!  :thumbsup

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

sccvl

Citaat van: SCCRulez op mei 05, 2014, 14:00:37
Zal de man komend seizoen missen gvd!  :thumbsup
We zullen hem zeker missen, misschien met van Ooijen een waardige vervanger? :)

EastSide058

Ik heb er wel vertrouwen in dat er een goede vervanger komt, de grote clubs weten waar ze moeten wezen als ze hun spelers willen laten ontwikkelingen  :thumbsup
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!