Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Marcel Ritzmaier

Gestart door dit is mien club, juli 17, 2013, 09:25:45

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Dat ie misschien nog een jaar uitgeleend kan worden is wel nieuw toch?
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Citaat van: Bascambuur op april 01, 2014, 13:31:20
Voor de zekerheid de laatste pagina's van het topic nog even nagelezen. Zie geen berichten staan waarin gesproken wordt over een mondeling akkoord van Ritzmaier met PSV.

Als jij het nieuwsbericht kan tonen, in dit topic, waaruit dit blijkt neem ik mijn woorden terug. Dat zal echter niet nodig zijn, want je lult uit je nek.  l8l

http://www.soccernews.nl/news/241361/Cambuur-sterkhouder_kan_voor_drie_of_vier_seizoenen_tekenen_bij_PSV?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

correctie: 12 dagen
Area 58

Bascambuur

Citaat van: Yellow Army op april 01, 2014, 13:38:56
http://www.soccernews.nl/news/241361/Cambuur-sterkhouder_kan_voor_drie_of_vier_seizoenen_tekenen_bij_PSV?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

correctie: 12 dagen
Staat niet in dit topic. Over begrijpend lezen gesproken.  :_schater Bovendien wordt in het nieuwsbericht van NOS gesproken over een vierjarig contract, waarin al een mondeling akkoord is bereikt. Dat is ook niet zo vreemd, want dat is namelijk recent.

Yellow Army

Citaat van: Bascambuur op april 01, 2014, 13:43:23
Staat niet in dit topic. Over begrijpend lezen gesproken.  :_schater Bovendien wordt in het nieuwsbericht van NOS gesproken over een vierjarig contract, waarin al een mondeling akkoord is bereikt. Dat is ook niet zo vreemd, want dat is namelijk recent.

Strekking van beide artikelen is dat beide partijen de intentie hebben om met elkaar door te gaan, maar ook dat er nog geen handtekeningen zijn gezet. Dusse... Jij zat er 12 dagen naast en ik 9. Now kiss my feet  :devil
Area 58

Bascambuur

Citaat van: Yellow Army op april 01, 2014, 13:52:16
Strekking van beide artikelen is dat beide partijen de intentie hebben om met elkaar door te gaan, maar ook dat er nog geen handtekeningen zijn gezet. Dusse... Jij zat er 12 dagen naast en ik 9. Now kiss my feet  :devil
Het ging er mij om dat dit nog niet in het topic gepost was. Dat het al eerder op sites gemeld is, is bekend.  :thumbsup

IsmailvanEssen

Hoop dat ie nog een jaartje bij ons blijft! laten we hopen!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Marc S

Is hij nu 1 of 2 wedstrijden geschorst? Hij stond namelijk al op scherp voordat hij de eerste geel kreeg.

speculeter

Dokkumer

Citaat van: Marc S op april 05, 2014, 22:41:17
Is hij nu 1 of 2 wedstrijden geschorst? Hij stond namelijk al op scherp voordat hij de eerste geel kreeg.
1 wedstrijd. Eerste geel vervalt en voor 2x geel staat 1 wedstrijd. Hij blijft dus op scherp staan na zijn schrosing.

Bron: Onze razende HaH reporter

scclwd

Domme gele kaarten, uilskuiken :(

Marc S

Citaat van: Dokkumer op april 05, 2014, 22:54:04
1 wedstrijd. Eerste geel vervalt en voor 2x geel staat 1 wedstrijd. Hij blijft dus op scherp staan na zijn schrosing.

Bron: Onze razende HaH reporter

Ah oké.

John Hiatt

Deze over het paard getilde pseudo vedette niet weer in de basis aub. Als je zo onnozel kaarten pakt, ontbreekt het aan intelligentie. Voert ook niks meer uit in het veld. Vorige week dacht ik nog dat het kwam door Gudelj, maar ligt aan de instelling!

AL

Ik blijf erbij dat deze jongen het niet gaat redden bij PSV.
Veels te veel balverlies!!!

Yellow Army

Citaat van: AL op april 06, 2014, 01:27:31

Hoe hij momenteel speelt niet nee, beter nog naar een jaartje in de verhuur.
Area 58

Harry L.

Citaat van: AL op april 06, 2014, 01:27:31

Daar ben ik ook van overtuigd. Hij speelt al een aantal weken matig, grossiert in het binnenhalen van onnozele kaarten. Zal wel kansjes krijgen in de voorbereiding en op het laatst verhuurd worden aan Een club als AZ/DKV.