Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Marcel Ritzmaier

Gestart door dit is mien club, juli 17, 2013, 09:25:45

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: AL op april 06, 2014, 01:27:31
Ik blijf erbij dat deze jongen het niet gaat redden bij PSV.
Veels te veel balverlies!!!

En te weinig power en snelheid!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op april 06, 2014, 09:18:05
En te weinig power en snelheid!

En veel te dom voor het voetbal...

sunderland

Citaat van: John Hiatt op april 06, 2014, 10:47:40
En veel te dom voor het voetbal...
hij heeft een loodzwaar seiz hier gehad .Denk dat motor wat leeg is .Hij is ook nog jong he .En idd dkv zal hem op het laatste moment bij psv ophalen als ie daar niet basis speler is

Puma

Inderdaad, vergeet niet dat dit pas zijn eerste volledige Eredivisie seizoen is. En heeft toch hele leuke dingen voor ons laten zien!

Bernardo

Sinds bekent is dat PSV zijn contract wou verlengen, speelt ie al veel minder. Gisteren we toppunt met die domme kaarten. :|

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op april 06, 2014, 11:31:26
Sinds bekent is dat PSV zijn contract wou verlengen, speelt ie al veel minder. Gisteren we toppunt met die domme kaarten. :|
Hij speelt inderdaad minder de laatste weken. Alleen wil ik zijn domme kaarten niet het toppunt noemen.. Die waren gewoon net zo dom als die 2 tegen Ajax, waardoor je uiteindelijk een punt misloopt.

moodygrunn

Citaat van: Bernardo op april 06, 2014, 11:31:26
Sinds bekent is dat PSV zijn contract wou verlengen, speelt ie al veel minder. Gisteren we toppunt met die domme kaarten. :|

Doet een beetje aan de situatie met Robin Nelisse denken... Enfin, het moet snel beter anders maar gewoon Bakker erin. Ritz liet gisteren een paar keer zn man lopen, gaf geen enkele pass goed (achter de man of naar iemand van NEC)....
In Henk en Sandor we trust

legeips

Ik weet niet of Marcel nog gekeken heeft naar de Turuc van Go ahead.. Maar wat kan die man voetballen zeg!

En Go ahead heeft die jonge een 3 jarige contract gegeven in Mei 2013. Dus die gaan daar goed geld voor vangen..

Ik verwacht eerlijk gezegd meer van hem dan van onze Ritzmaier volgend seizoen. Maar natuurlijk gun ik Marcel ook een mooie toekomst bij PSV en anders gewoon hier weer komen als het niet werkt. :y


Collingwood

Hij is hopeloos uit vorm, dus wat dat betreft een mooi moment om geschorst te raken.
Kalmte alleen kan u redden.

HilversumOnTour

Citaat van: Collingwood op april 06, 2014, 12:59:37
Hij is hopeloos uit vorm, dus wat dat betreft een mooi moment om geschorst te raken.

Precies! Deed weinig goed gisteren. Zo'n Ritzmaier mis je niet!

Galdiano

Niet meer opstellen! Ik dacht dat Manu in de eerste versnelling speelde maar Ritzmaier viel zwaar tegen.  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

brambo3004

Maar ik denk dan...
PSV en Feyenoord kijken die wedstrijden ook van hun verhuurlingen?! Ritzmaier speelt al een wedstrijd of 5 onder de maat. Manu wordt terecht gewisseld na 30 min. in De Kuip. Dat zegt toch genoeg over de mentaliteit van deze jongens? Als het goed gaat zijn het prima spelers en sowieso talenten, maar als je na 28 wedstrijden ophoudt met voetballen, zullen PSV en Feyenoord er ook grote twijfels bij krijgen. Aan de andere kant, Lukoki, bleek dit seizoen niet een topspeler-in-wording, maar deze jongen is alleen maar beter zijn best gaan doen! En maar lopen :thumbsup |:)

sunderland

Hou toch eens op met dat gezeik op onze spelers .Ritzmaier is nog jong en heeft hier juist enorm met krachten gesmeten hier dit seiz .Hij leek niet kapot te krijgen en ging iedere wedstr weer vol gas .De laatste tijd is de pijp leeg .Ook door zijn mentaliteit en loopvermogen en ook zeker door het bij vlagen topvoetbal dat hij liet zien zijn wij er dit jaar ingebleven of zijn we dat nu weer vergeten

AL

Citaat van: sunderland op april 27, 2014, 23:19:01
Hou toch eens op met dat gezeik op onze spelers .Ritzmaier is nog jong en heeft hier juist enorm met krachten gesmeten hier dit seiz .Hij leek niet kapot te krijgen en ging iedere wedstr weer vol gas .De laatste tijd is de pijp leeg .Ook door zijn mentaliteit en loopvermogen en ook zeker door het bij vlagen topvoetbal dat hij liet zien zijn wij er dit jaar ingebleven of zijn we dat nu weer vergeten

_O_ _O_

brambo3004

Citaat van: sunderland op april 27, 2014, 23:19:01
Ook door zijn mentaliteit en loopvermogen en ook zeker door het bij vlagen topvoetbal dat hij liet zien zijn wij er dit jaar ingebleven of zijn we dat nu weer vergeten

Helemaal niet vergeten. Maar het is makkelijk positief te zijn nu we veilig zijn. En als we niet mogen zeiken op spelers kan dit forum wel opgedoekt worden.
We zullen volgend jaar wel zien of Manu en Ritzmaier slagen bij hun clubs. Ik baal van het feit dat Ritzmaier al een aantal wedstrijden de kantjes er vanaf loopt, onnodig rood pakt in de belangrijke wedstrijd bij NEC. En ik baal van Manu vandaag. Kijk naar Maher: bij AZ op handen gedragen, groot talent, maar hij redt het niet bij PSV omdat hij zich daar niet 100% kan inzetten. Dan geniet ik meer van Lukoki, waar ik eerst bedenkingen bij had, maar nu nog altijd 3 marathons per wedstrijd loopt.