Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Amateurvoetbal

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 11:33:11

Vorige topic - Volgende topic

veroen

Zonde dat Nicator niet mee wil...
Is toch voor alle partijen beter om er een club van te maken met een goed complex en daarnaast sterke vertegenwoordigende elftallen. Zitten alle 3 in dezelfde vijver te vissen en vermoedelijk zullen er nog maar weinig mensen zich aan gaan melden bij nicator en dus langzaam aan zal de club doodbloeden.

Ik las gisteren nog iets over een bedrag van 3,6 miljoen voor de fusieclub? Hoe moet ik dat zien, iemand die daar iets meer over kan vertellen?

brambo3004

Citaat van: Sonnema op februari 14, 2013, 11:53:38
dat eigen vermogen van de club nicator is al enkele jaren geslonken of je het nu in een fusieclub steekt waarin toekomst in zit, of dat je het nu elk jaar in eigen club steekt. Vroeg of laat is het een keer op en dan kun je niet meer bij een gemeente aankloppen. Want die heeft je de kans gegeven, en dan is de club kapot en gaan de leden als nog misschien wel naar de fusie club. Er moet zoveel gebeuren om alles op te knappen en daar is al haast geen geld meer voor. Maar de toekomst zal het uitwijzen.

Hopen op een ongure Russische of Arabische olieboer die geld over heeft voor een amateurclub met groene shirts :insane

richard

Citaat van: Lwdscc op februari 14, 2013, 10:21:02
Ach hoe zit het met de kreet ''liever failliet dan satelliet''. Snap het wel een beetje hoor, is niet niks. Helemaal als je als enige van de 3 nog financieel gezond bent..

hoho....is leeuwarden niet financieel gezond?

richard

Citaat van: brambo3004 op februari 14, 2013, 11:27:20
Citaat van: Sonnema op februari 14, 2013, 11:18:26
Maar Nicator had gewoon dan mee moeten gaan en laten zien hoe het financieel wel moet.

Ik zou ook niet overenthousiast zijn als ik met het beetje kapitaal dat ik heb (als Nicator zijnde) de schulden van andere verenigingen mag oplossen.

welke schulden?

Nightmarelwd

Dit had de nieuwe vlag kunnen worden van de fusieclub

[verwijderd door de beheerder]
MI-Sider for Life

Sonnema

Langlopende schulden v.v. Rood Geel en v.v. Leeuwarden
De commissie stelt voor een deal te maken met de gemeente over het aflossen van de
langlopende schulden.
De commissie stelt als voorwaarde dat de nieuwe vereniging schuldenvrij van start gaat.

Zo staat het toch in het plan Richard ??????

Lwdscc

 LEEUWARDEN De nieuwe naam van de gefuseerde voetbalclubs Leeuwarden en Rood-Geel is SC Leovardia geworden.

Van de leden stemden er 322. Die konden kiezen uit zeven namen en 44 procent was voor deze naam. Tegelijk hebben ze ook gestemd voor het nieuwe tenue.

Uit zestien ontwerpen bleef een zwart shirt met gele accenten en een zwarte broek met daaronder geel-zwarte kousen over.

Clint

Als je jezelf Leovardia gaat noemen, neem dan ook de kleuren van de stad over. :?


Sonnema

Inderdaad en ben dan ook wel benieuwd naar het logo? Het oude stadswapen van Leovardia???

SCC-J

Lieken net scheidsrechterts   ;( En wat Clint al zegt als je je al Leovardia noemt (Niet mijn voorkeur) ga dan indd in het Geel en Blauw spelen.

De Jager

Citaat van: SCC-J op maart 14, 2013, 12:42:18
Lieken net scheidsrechterts   ;( En wat Clint al zegt als je je al Leovardia noemt (Niet mijn voorkeur) ga dan indd in het Geel en Blauw spelen.
En dan net als je buurman in geel blauw? Liekt me oek niks!

SCC-J

Is dat een probleem? Friesland cambuur lions spelen in geel blauw...  Daarom hebben veel clubs ook een uitshirt.

Ronnie tng

Citaat van: De Jager op maart 14, 2013, 13:13:36
Citaat van: SCC-J op maart 14, 2013, 12:42:18
Lieken net scheidsrechterts   ;( En wat Clint al zegt als je je al Leovardia noemt (Niet mijn voorkeur) ga dan indd in het Geel en Blauw spelen.
En dan net als je buurman in geel blauw? Liekt me oek niks!

Met z'n naam moet je wel in het geel-blauw spelen zoals hierboven word genoemd. Heeft niets met onze prachtige club te maken.

Galdiano

Helemaal met bovenstaande berichten eens! Als je Leovardia gaat heten moet je ook de stadskleuren dragen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Dit waren de mogelijkheden:

/ DCS '13 /
/ SC Lintar /
/ SC Aristides /
/ SC Leones /
/ SC Leovardia /
/ SC Unitas /
/ VV Apollo /
SC Cambuur Kampioen 2019-2021