Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Amateurvoetbal

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 11:33:11

Vorige topic - Volgende topic

richard

Ik weet in en outs niet maar Tokkie heeft misschien zijn contract niet goed gelezen.....vind het jammer voor lions!!

John Hiatt

Citaat van: richard op maart 24, 2013, 08:49:43
Ik weet in en outs niet maar Tokkie heeft misschien zijn contract niet goed gelezen.....vind het jammer voor lions!!

We hebben het natuurlijk wel over de top van het amateurvoetbal!  8P

Dokkumer

Zeker weten, Lions is toch een topclub?  |:)

Uitgaande van wat ik gelezen heb is er niet echt duidelijk gesproken over een eventueel verbod om bij een andere club te mogen voetballen.
Het argument "Hij hoort ook 's middags bij de jeugd te zijn" houdt bij mij ook geen stand als hem een plaats bij de ZM1 selectie is geboden.

Momenteel is het voor mij een zaak uit de categorie "vieze spelletjes". Ben benieuwd of van Leovardia zijde het tegendeel onomstotelijk bewezen kan worden.

Sonnema

Wim de Ron en Patrick de Jong trainers voor de zondag en zaterdag selectie bij fusie club Leovardia. Maar kan Wim de Ron dat wel maken, hij heeft bij een andere club een functie als hoofd jeugdopleiding. Mag dat dan wel van het bestuur????

Nightmarelwd

Heropgericht RBC wil 'spookstadion' terug

Komend seizoen speelt het Brabantse RBC opnieuw op het terrein van vv Rimboe in Wouwse Plantage. De club die in 2011 failliet ging en in hetzelfde jaar werd heropgericht, koestert goede hoop op een terugkeer naar het stadion op industrieterrein Borchwerf.

De broer van RBC-voorzitter Jos Hermsen hoopt het stadion over te kopen van de gemeente Roosendaal. Gisteren promoveerde de club die 7 jaar geleden nog in de Eredivisie speelde van de vijfde naar de vierde amateurklasse.

'Deze week praat hij daar opnieuw over met de wethouder', aldus Hermsen. 'Als dat lukt, zouden wij weer in het stadion kunnen gaan spelen. Op een kunstgrasveld, met zowel het eerste als met onze jeugdteams. En dan is RBC weer terug waar het hoort: in Roosendaal.'

Ondernemer Paul Hermsen is directeur van staalbedrijf Herstaco BV in Middelburg. Hij bracht al een eerste bod uit dat werd afgewezen. Het RBC-stadion wacht al bijna twee jaar op een nieuwe bestemming. Inmiddels ligt er veel onkruid op de grasmat van het inmiddels spookachtige stadion.
MI-Sider for Life

camsterdambuurinsneek

In deze samenvatting van de 1/2 finale KNVB-districtsbeker SWZ Boso Sneek-Harkemase Boys komt ook de man die het Korbach-effect nieuw leven inblaast, HENKIE de JONG, aan het woord in de voorbeschouwing. Wát een prachtkerel en wat heeft en vooral gééft ie een energie!

http://www.sneektv.nl/?p=720

Nightmarelwd

MI-Sider for Life

gobo

Lions 3-4 gewonnen bij Leeuwarden. Jammer dat ze het steeds laten liggen tegen de mindere ploegen.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

De Jager

Lions wint wederom de Leeuwarder derby van Leeuwarden!   3-4!

De Jager

Citaat van: gobo op april 20, 2013, 17:11:48
Lions 3-4 gewonnen bij Leeuwarden. Jammer dat ze het steeds laten liggen tegen de mindere ploegen.
Mooi tegeliek niet!
Wij zijn lions 3!

reisbureau

Burgemeester alweer onderweg naar de Oldehove. FVC kampioen 1ste klasse en dus volgend seizoen weer Hoofdklasser.

camsterdambuurinsneek

SWZ Boso Sneek met aardig wat ex-Cambuur in de gelederen werd afgelopen zaterdag periodekampioen in de hoofdklasse C, zie hier het verslag van SneekTV http://www.sneektv.nl/?p=917

SCCornjum

Vanavond een lichte training in de DTD kantine afgewerkt, DTD is met 8 wedstrijden
en 24 punten koploper in zondag 3A.
A.S zondag super sunday DTD - Harkema Opeinde aanvang 14:00
http://www.voetbalnoord.nl
:proost
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Den Helder - Het Helders Elftal kan weer worden geformeerd, er wordt deze zomer weer gevoetbald! De organisatie achter Den Helder Maritiem maakte donderdag bekend dat er in juli, onder de noemer Den Helder Maritiem voetbalmaand, in elk geval twee en mogelijk zelfs drie wedstrijden plaatsvinden.

Vorig jaar besloot DHM dat er na vele jaren geen voetbaltoernooi meer zou worden georganiseerd, in plaats daarvan werd uitgeweken naar het basketbal. Een tweede editie daarvan is nog niet van de baan, maar de organisatie keert in elk geval terug naar het voetbal. "Uit de reacties bleek dat veel mensen het toch hebben gemist vorig jaar en om eerlijk te zijn, wij ook!", aldus DHM-voorzitter Jack de Vries.

De knoop is zo'n anderhalve week geleden pas doorgehakt en daarom is het niet mogelijk dit jaar een toernooi te organiseren zoals Den Helder dat vele jaren gewend was. "Clubs hebben hun agenda al vol, dus we zijn afhankelijk van wie nog ergens een gaatje heeft." SC Telstar en FC Volendam komen in elk geval naar Den Helder voor een wedstrijd tegen het Helders Elftal, op respectievelijk 8 en 22 juli. Naar een derde tegenstander, liefst in de tussenliggende week, wordt nog gezocht.

Nederlaag
Een echte naam voor de twee of drie ontmoetingen is er nog niet, maar De Vries noemde het donderdag voor het gemak maar 'nederlaagwedstrijden', ofwel: wie brengt het Helders Elftal de grootste nederlaag toe? Voor de derde tegenstander wordt aan verschillende clubs gedacht, maar het is nog even bekijken wie zin heeft en nog plek op de agenda. Cambuur, Jong Ajax of Jong PSV, het zou zomaar kunnen.

Namens de begeleidingscommissie van het Helders Elftal was Hans van der Neut donderdag aanwezig bij de presentatie van de plannen. Hij meldde nog geen mededelingen te kunnen doen over de samenstelling van het elftal. "Daarvoor is het echt nog te vroeg, we weten zelf pas een dag dat er wedstrijden zijn geregeld." Ook de trainer is nog onbekend, maar Ben de Visser, die eind 2012 was aangetrokken als trainer van het Helders Elftal dat in 2013 aan Den Helder Maritiem zou meedoen (maar dat toernooi kwam er dus nooit) zal zeker benaderd worden.

Kunstgras
Omdat het hoofdveld van FC Den Helder deze zomer groot onderhoud krijgt, wordt er gespeeld op het kunstgras van HCSC aan de Texelstroomlaan. "Daar hebben we goede gesprekken mee gehad en de club is erg enthousiast", aldus De Vries. DHM sluit niet uit dat er ook een wedstrijd wordt gespeeld bij JVC in Julianadorp, maar met die vereniging is hierover nog niet gesproken.
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Shit de hele middag zitten te zuipen, vergeten de lijnen te zetten.
Nee dit is niet bij DTD.......
Watching Football Is Not A Crime