Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Amateurvoetbal

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 11:33:11

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Vast een aardverschuiving.
Club in Groningen ?  :P
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

#77
Ook van uit Cornjum (DTD) proficiat MKV'29

Watching Football Is Not A Crime

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Len Cantello

Juist. VV Tzummarum naar de 4e klas na een bescheiden 9-3 overwinning.....
:grolsch :grolsch :grolsch :grolsch
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op mei 23, 2015, 18:35:14
Juist. VV Tzummarum naar de 4e klas na een bescheiden 9-3 overwinning.....
:grolsch :grolsch :grolsch :grolsch
Gefeliciteerd :grolsch

Oebieman

Citaat van: Len Cantello op mei 23, 2015, 18:35:14
Juist. VV Tzummarum naar de 4e klas na een bescheiden 9-3 overwinning.....
:grolsch :grolsch :grolsch :grolsch

;( ;( ;(

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Onze grote vriend komt ook weer eens in het nieuws...


DEN HAAG - Ricky van den Bergh, oud-voetballer van onder meer ADO Den Haag, Sparta en Heracles, is donderdag opgepakt omdat hij 60 euro uit de kassa van de kantine van zijn huidige voetbalclub DHC had gepakt. De Delftse vereniging heeft aangifte gedaan en wil de speler royeren, meldt Omroep West.

Van den Bergh was tot voor kort assistent-trainer bij de club, die in de Hoofdklasse speelt. Hij zegt dat hij iemand had gevraagd om wat speelgoed voor hem te kopen, maar dat hij geen contant geld op zak had. Daarom pakte hij tijdens een bardienst wat geld uit de kassa. ,,Ik weet ook dat er camera's hangen. Ik wilde het geld later die dag gewoon terugbrengen", aldus de ex-prof.

De Hagenaar, die in 2009 en 2010 bij ADO speelde, werd donderdagavond aangehouden en na verhoor weer vrijgelaten. Hij zal zich later dit jaar voor de rechter moeten verantwoorden.


justremco

Blijft een domme jongen

Dokkumer

Met een gokverslaving.. Schijnt destijds door ADO al een paar keer "gered" te zijn met wat eurootjes van zware jongens die wat zakgeld moesten hebben.

zeewolde

Blauw Wit 2 ook leuke wedstrijd gehad gisteren?