Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Mallorca

Gestart door denistel, juli 08, 2013, 11:53:37

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: SCC-J op juli 08, 2013, 21:59:42
Principe!! als skhouder mag je er vanuit gaan dat de BVO een oefenwedstrijd regelt in eigen stadion tegen een leuke tegenstander!

Dat worden die Turken toch??
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Roofvogel

Citaat van: SCC-J op juli 08, 2013, 21:59:42
Principe!! als skhouder mag je er vanuit gaan dat de BVO een oefenwedstrijd regelt in eigen stadion tegen een leuke tegenstander! Door dat kutgras hadden we toch het nodige geld bespaart....?

Kollum kan je toch niet vergelijke man!

Wie zegt dat je moet komen? wat een gezeur om vijf euro, twee biertjes minder

denistel

die spanjaarden mutte er oek een bedrag voor hevve dat kenne we ze zo geven of door middel van 3000 x 5 euro.
wie denkt dat de club dat zo maar ff ken doen het het verkeerd we mutte nog steeds elke euro 3x omdraaien voordat
we em uit kunnen geven

el haj

Ik zie het probleem niet helemaal. €7,50 voor DTD en €10 voor Kollum zijn prima prijzen (althans, niemand zeurde erover) maar €5 voor de wedstrijd tegen Mallorca is teveel?!
Ondanks dat ze gedegradeerd zijn toch nog steeds een aansprekende naam. Kollum is dat zeker niet, en ondanks de traditie is DTD dat ook niet.


SCC-J

Citaat van: el haj op juli 08, 2013, 22:07:29
Ik zie het probleem niet helemaal. €7,50 voor DTD en €10 voor Kollum zijn prima prijzen (althans, niemand zeurde erover) maar €5 voor de wedstrijd tegen Mallorca is teveel?!
Ondanks dat ze gedegradeerd zijn toch nog steeds een aansprekende naam. Kollum is dat zeker niet, en ondanks de traditie is DTD dat ook niet.
;( :wall wie organiseert die wedstrijden bij dtd en kollum? ik heb toch geen seizoenskaart van dtd?

Cambuur058

Citaat van: el haj op juli 08, 2013, 22:07:29
Ik zie het probleem niet helemaal. €7,50 voor DTD en €10 voor Kollum zijn prima prijzen (althans, niemand zeurde erover) maar €5 voor de wedstrijd tegen Mallorca is teveel?!
Ondanks dat ze gedegradeerd zijn toch nog steeds een aansprekende naam. Kollum is dat zeker niet, en ondanks de traditie is DTD dat ook niet.
_O_

Cambuur058

Citaat van: SCC-J op juli 08, 2013, 22:13:14
;( :wall wie organiseert die wedstrijden bij dtd en kollum? ik heb toch geen seizoenskaart van dtd?
Wat maakt 't uit..

Noordcambuur

Komop dat is toch een koopje,met z'n allen er heen en een mooie pot van maken

richard

Citaat van: SCC-J op juli 08, 2013, 21:59:42
Principe!! als skhouder mag je er vanuit gaan dat de BVO een oefenwedstrijd regelt in eigen stadion tegen een leuke tegenstander! Door dat kutgras hadden we toch het nodige geld bespaart....?

Kollum kan je toch niet vergelijke man!

Vent loop niet dit su te janken.....die Turken komen ook nog op open dag.....5 euro pffffff!!

John Hiatt

Ongelooflijk! Moet ik dus 5 euro betalen voor oefenwedstrijd? Schandalig! Misschien zijn sommige mensen hier minder Cambuursupporter dan ze denken. Gewoon lekker thuisblijven dan.

richard

Citaat van: John Hiatt op juli 08, 2013, 22:23:11
Ongelooflijk! Moet ik dus 5 euro betalen voor oefenwedstrijd? Schandalig! Misschien zijn sommige mensen hier minder Cambuursupporter dan ze denken. Gewoon lekker thuisblijven dan.

  _O_ _O_ _O_

punkman

Citaat van: Roofvogel op juli 08, 2013, 22:03:21
Wie zegt dat je moet komen? wat een gezeur om vijf euro, twee biertjes minder
2 biertjes minder ???
Ja, dan kom ik ook niet !  :devil

Nightmarelwd

Citaat van: John Hiatt op juli 08, 2013, 22:23:11
Ongelooflijk! Moet ik dus 5 euro betalen voor oefenwedstrijd? Schandalig! Misschien zijn sommige mensen hier minder Cambuursupporter dan ze denken. Gewoon lekker thuisblijven dan.

Wanneer kan ik het kaartje ophalen voor de wedstrijd tegen de Turken op de opendag.   :P


MI-Sider for Life

Dokkumer

Citaat van: punkman op juli 08, 2013, 22:39:28
2 biertjes minder ???
Ja, dan kom ik ook niet !  :devil

2 biertjes kan me geen  l0l schelen, maar 5, ja :0=VIJF koppen koffie? Nee dat is me teveel van het goede :devil

veroen

Wt een gejank om 5 Euro blijf dan lekker thuis man.
Leuke naam en weer eens lekker in het stadion