Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Mallorca

Gestart door denistel, juli 08, 2013, 11:53:37

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Dinsdag 23 juli 2013: Cambuur - RCD Mallorca
Ook is de kaartverkoop voor de oefenwedstrijd tegen RCD Mallorca begonnen! Hiervoor betaal je op vertoon van Seizoenkaart €5, en anders €7.

SCC-J

Lekker middagje op terras van de cambuurbar :proost :proost Ga als SKhouder echt niet betalen voor een oefenwedstrijd tegen een club uit de Segunda División A

denistel

die club zal oek betaald mutte worden he

richard

Citaat van: SCC-J op juli 08, 2013, 11:57:10
Lekker middagje op terras van de cambuurbar :proost :proost Ga als SKhouder echt niet betalen voor een oefenwedstrijd tegen een club uit de Segunda División A

:rodekaart :zucht

Cambuur058

Citaat van: SCC-J op juli 08, 2013, 11:57:10
Lekker middagje op terras van de cambuurbar :proost :proost Ga als SKhouder echt niet betalen voor een oefenwedstrijd tegen een club uit de Segunda División A
Waarom niet? Is toch mooie club om tegen te spelen en 5 euro is toch niks juh

Yellow Army

Citaat van: SCC-J op juli 08, 2013, 11:57:10
Lekker middagje op terras van de cambuurbar :proost :proost Ga als SKhouder echt niet betalen voor een oefenwedstrijd tegen een club uit de Segunda División A

5 euro boeiuh
Area 58

denistel

tegen kollum was het 10 euro is een amateur club

Galdiano

Citaat van: denistel op juli 08, 2013, 21:18:14
tegen kollum was het 10 euro is een amateur club

Begrijp SCC-J wel!

Je mag ook wel eens iets terug doen voor de supporters!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

gewoon een fan

Citaat van: Galdiano op juli 08, 2013, 21:28:11
Begrijp SCC-J wel!

Je mag ook wel eens iets terug doen voor de supporters!
Ik snap er niets van  :? iedereen wil goede spelers maar deze zelfde mensen willen wel dat de club zijn weinige geld in dit soort zaken steekt  :?
Voor de gemiddelde supporter moet die 5 euro toch geen probleem zijn maar voor de club is bijvoorbeeld 25000 euro heel veel geld  :proost

Cambuur058

Citaat van: gewoon een fan op juli 08, 2013, 21:35:47
Ik snap er niets van  :? iedereen wil goede spelers maar deze zelfde mensen willen wel dat de club zijn weinige geld in dit soort zaken steekt  :?
Voor de gemiddelde supporter moet die 5 euro toch geen probleem zijn maar voor de club is bijvoorbeeld 25000 euro heel veel geld  :proost
Helemaal mee eens!
En 5 euro voor een club uit de Liga BBVA is echt niet veel..

denistel

gaat idd nergens over sommigen smiete het geld  over de balk en wat is dan 5 euro.

Nightmarelwd

Citaat van: gewoon een fan op juli 08, 2013, 21:35:47
Ik snap er niets van  :? iedereen wil goede spelers maar deze zelfde mensen willen wel dat de club zijn weinige geld in dit soort zaken steekt  :?
Voor de gemiddelde supporter moet die 5 euro toch geen probleem zijn maar voor de club is bijvoorbeeld 25000 euro heel veel geld  :proost

Mij maakt de 5 euro niet uit, maar ik kan me herinneren dat je met een sk altijd gratis toegang had bij wedstrijden in het stadion. Tijden veranderen.

MI-Sider for Life

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Cambuur058 op juli 08, 2013, 21:37:45
Helemaal mee eens!
En 5 euro voor een club uit de Liga BBVA is echt niet veel..

Vorig seizoen he. Dit jaar Liga Adelante.

Voor mij maakt het niet uit. Ik vind Mallorca wel een "naam"!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

SCC-J

Principe!! als skhouder mag je er vanuit gaan dat de BVO een oefenwedstrijd regelt in eigen stadion tegen een leuke tegenstander! Door dat kutgras hadden we toch het nodige geld bespaart....?

Kollum kan je toch niet vergelijke man!

Cambuur058

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 08, 2013, 21:58:07
Vorig seizoen he. Dit jaar Liga Adelante.

Voor mij maakt het niet uit. Ik vind Mallorca wel een "naam"!
Ah ja, was ik even vergeten. Ja precies, toch wel een bekende club. En liever 5 euro voor een best bekende club dan 10 euro voor een amateur.  :y