Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Mallorca

Gestart door denistel, juli 08, 2013, 11:53:37

Vorige topic - Volgende topic

Roofvogel

Citaat van: Cambuur058 op juli 12, 2013, 14:19:32
Kan trouwens iemand hier, met Eredivisie live/FOX Sports de wedstrijd Cambuur - Mallorca livestreamen op firstrowsports.eu? Zit namelijk in Spanje dan. Helaas kan ik dus niet naar de wedstrijd. ;(

Waar in Spanje zit je? als je in een toeristisch gebied zit met een leuk nederlands kroegje hebben ze vaak wel fox sports

Cambuur058

Citaat van: Roofvogel op juli 12, 2013, 14:26:17
Waar in Spanje zit je? als je in een toeristisch gebied zit met een leuk nederlands kroegje hebben ze vaak wel fox sports
Bijna op de grens van Frankrijk. Zit dan in een hotel op die datum om daarna door te reizen verder Spanje in, heb daarom ook wifi. Maar denk niet dat ze dat uitzenden in 't hotel.

Roofvogel

Citaat van: Cambuur058 op juli 12, 2013, 14:29:49
Bijna op de grens van Frankrijk. Zit dan in een hotel op die datum om daarna door te reizen verder Spanje in, heb daarom ook wifi. Maar denk niet dat ze dat uitzenden in 't hotel.

Nee dan niet denk ik zo maar. Mijn ouders zitten op Mallorca en kijken daar vaker voetbal dus die hebben geluk.

Cambuur058

Dus nogmaals: iemand verstand van livestreams?  :proost


denistel


mescc

wanneer is deze wedstrijd eigenlijk? kan het nergens vinden... :scc

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

mescc


Dokkumer

Citaat van: mescc op juli 13, 2013, 11:30:52
thanks haha!  8)

Zet het wel even in de OP en kalender ;)

SCCornjum

Op dinsdag 23 juli (19:30 uur) staat de volgende belangrijke oefenwedstrijd op het programma richting de Eredivisie. Tegenstander op deze avond is dan het Spaanse Real Mallorca!

Wil jij er bij zijn en kijken hoe de selectie van SC Cambuur er voor staat anderhalve week voor de start van de competitie? Dat kan! Als Seizoenkaarthouder betaal je slechts € 5,00 en heb je geen Seizoenkaart kost een kaartje € 7,00. Kaarten koop je vanaf nu elke werkdag bij de administratie van het Cambuur Stadion en op de wedstrijdavond zelf ook op het kassaplein.
Watching Football Is Not A Crime

Cambuur058

NEC Heeft vandaag 0-2 verloren van Mallorca. Dus als wij winnen..  |:) |:)

Bernardo

Citaat van: Cambuur058 op juli 16, 2013, 21:26:30
NEC Heeft vandaag 0-2 verloren van Mallorca. Dus als wij winnen..  |:) |:)

Zegt dat helemaal niks.

SaVaGe

Citaat van: Cambuur058 op juli 16, 2013, 21:26:30
NEC Heeft vandaag 0-2 verloren van Mallorca. Dus als wij winnen..  |:) |:)

Hebben we 0 punten, competitie begint 4 augustus ;)

Viper

Nee 2 augustus al, SaVaGe. :P