Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

samenwerking fc groningen-sc cambuur

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 11:29:19

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

Vreemd, ik dacht dat Lodeweges die taken op zich zou nemen.

denistel

denk dat het zeker goed is dat er iemand is die onze jeugd in groningen goed inde gaten houdt en natuurlijk de teams in leeuwarden
ik denk niet dat lodeweges dat er allemaal bij kan doen he.

reisbureau

Citaat van: denistel op april 17, 2013, 19:21:32
denk dat het zeker goed is dat er iemand is die onze jeugd in groningen goed inde gaten houdt en natuurlijk de teams in leeuwarden
ik denk niet dat lodeweges dat er allemaal bij kan doen he.

Eens dat er centraal punt komt maar dat had ik jou ook wel zien doen.
En we weten inmiddels dat we talenten kunnen opleiden. Met Bob Schepers, Mark Diemers, Sicco Bouwer, Frits Dantuma en zeker niet te vergeten Lucas Bijker hebben we voorbeelden te over.
Maar dan liefst vanuit de eigen visie en strategie inclusief Club cultuur. 

Ik had daar graag als eindverantwoordelijke iemand met een echt Club hart gezien. Helaas lijkt dat blijkbaar niet mogelijk.

Maar goed deze man heeft een stevige CV dus laten we het een kans geven.

SportClubCambuur

Meteen stoppen met de samenwerking tussen Cambuur en Groningen. Een eigen beloftenelftal is straks een must in de ere divisie! Neem daarbij een eigen C1, B1 en A1 en je kunt bouwen aan je eigen toekomst!

Yellow Army

Citaat van: SportClubCambuur op mei 05, 2013, 20:15:03
Meteen stoppen met de samenwerking tussen Cambuur en Groningen. Een eigen beloftenelftal is straks een must in de ere divisie! Neem daarbij een eigen C1, B1 en A1 en je kunt bouwen aan je eigen toekomst!

en wie gaat dat betalen?
Area 58

denistel

zal dan ook een d team moeten komen.maar idd waar moet het geld vandaan komen?? komend seizoen is het zo wie zo nog groningen-cambuur.

d en c team ook in leeuwarden d c b en a teams in groningen.startende cambuurders blijven wel gewoon onder cambuur label.

moodygrunn

Citaat van: SportClubCambuur op mei 05, 2013, 20:15:03
Meteen stoppen met de samenwerking tussen Cambuur en Groningen. Een eigen beloftenelftal is straks een must in de ere divisie! Neem daarbij een eigen C1, B1 en A1 en je kunt bouwen aan je eigen toekomst!

Het idee kan ik me voorstellen, echter ook de kosten vormen op dit moment nog een probleem. Je kan bijvoorbeeld ook gefaseerd de samenwerking afbouwen. Dat geeft Cambuur de tijd om dit in een jaar of 4 op eigen velden op te zetten, daarnaast heb je niet in 1 keer alle kosten.
In Henk en Sandor we trust

SCCRulez

Citaat van: moodygrunn op mei 09, 2013, 22:39:19
Het idee kan ik me voorstellen, echter ook de kosten vormen op dit moment nog een probleem. Je kan bijvoorbeeld ook gefaseerd de samenwerking afbouwen. Dat geeft Cambuur de tijd om dit in een jaar of 4 op eigen velden op te zetten, daarnaast heb je niet in 1 keer alle kosten.

Maak van die 4 jaar 2 of 3 jaar en ben het geheel eens.  |:)

denistel

zou top zijn als we het zelf weer kunnen oppakken vergeet echter niet dat er financieel heel veel voor komt kijken
als je een beloften team a b c en d team wilt hebben.

18 spelers per team 2 trainers, fysio, een team leider en bij jeugd grensrechter dan zit je al snel op 120 mensen.
waarvan 90 die ook allemaal 4 a 5 x per week trainen en hun wedstrijd hebben.

wat dat betreft is kunstgras wel lekker want dan kun je daar ook gaan trainen. bij a en b in stadion en c en d net
als nu bij leovardia laten trainen.
je zit met studie begeleidng enz enz.

iets wat nu allemaal in groningen wordt geregeld en die doen dat goed dat moet je niet onderschatten.

SCCRulez

Ik vind wel dat er naast de samenwerking in de jeugd erg weinig te merken is van samenwerking. Je zou toch verwachten dat er ook naar bij Grunn afvallende contractspelers wat voorsprong voor SCC zou moeten zijn maar wat we tot nu toe hebben gekregen zijn nu niet echt grote meerwaardes gebleken.

Dokkumer

Helaas geldt dit alleen voor de jeugd, qua beloften en andere afvallers was Veendam eerste keuze. Dat is altijd strikt gescheiden gebleven..

moodygrunn

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/fc-groningen-legt-vier-jeugdspelers-vast

Een van deze spelers is Boutazamar. Ik meende dat dit een van de spelers is/was met een "cambuurlabel". Kan iemand meer duidelijkheid geven over de gang van zaken?
In Henk en Sandor we trust

Chipke

Citaat van: moodygrunn op juni 17, 2013, 22:28:57
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/fc-groningen-legt-vier-jeugdspelers-vast

Een van deze spelers is Boutazamar. Ik meende dat dit een van de spelers is/was met een "cambuurlabel". Kan iemand meer duidelijkheid geven over de gang van zaken?

Heeft inderdaad bij Cambuur gespeeld in de B1.

moodygrunn

Citaat van: Chipke op juni 17, 2013, 22:31:54
Heeft inderdaad bij Cambuur gespeeld in de B1.

Heeft Cambuur dan zitten slapen vwb het aanbieden van een contract? Of is afstand gedaan van het cambuurlabel om nienhuis/v moorsel hier te krijgen/houden?
In Henk en Sandor we trust

Chipke

Citaat van: moodygrunn op juni 17, 2013, 22:36:06
Heeft Cambuur dan zitten slapen vwb het aanbieden van een contract? Of is afstand gedaan van het cambuurlabel om nienhuis/v moorsel hier te krijgen/houden?

Zou het niet weten, Cambuur zal vast wel op de hoogte zijn.