Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VV Kollum - SC Cambuur

Gestart door Cambuur058, juli 03, 2013, 21:04:21

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op juli 04, 2013, 20:45:58
Amelandia veel leuker! ;) met de fiets halve eiland over!
Met de fiets? Een beetje Cambuursupporter is dan al niet meer in staat om te fietsen :devil
Avondje ervoor flink :proost en de kater op de pier al wegspoelen met de eerste, kan de kraan op de boot flink open...

Zo dichtbij en toch zulke schitterende reisjes... Spelers die totaal verbijsterd aan boord aan je vragen waar je al dat bier toch laat :P

Synea

Citaat van: marrumer op juli 04, 2013, 21:59:16
ik heb hem gereserveerd via e-mail dan is het 7.50.

Kreeg je ook een ontvangst bevestiging? heb wel mail gestuurd, maar ff afwachten als dat goed komt dan :ams
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

marrumer

Citaat van: Synea op juli 05, 2013, 20:12:21
Kreeg je ook een ontvangst bevestiging? heb wel mail gestuurd, maar ff afwachten als dat goed komt dan :ams
ja ze hebben een mail terug gestuurd daarin stond dat we bij de wedstrijd de kaarten voor 7.50 konden afhalen

Synea

Ok maar even afwachten dan als ik er nog 1 terug krijg :clint
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Ruppppert

waarschijnlijk aanwezig  |:)

Synea

Citaat van: Synea op juli 05, 2013, 20:54:17
Ok maar even afwachten dan als ik er nog 1 terug krijg :clint

Heb inderdaad net de bevestiging mail gekregen!  :thumbsup :thumbsup
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

marrumer


Destroyer

Citaat van: Bernardo op juli 04, 2013, 21:52:14
10 euro. :_schater

Zitten er gratis bitterballen bij of zo? Wordt ook steeds duurder  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

gobo

Citaat van: Destroyer op juli 05, 2013, 22:32:33
Zitten er gratis bitterballen bij of zo? Wordt ook steeds duurder  :_schater
Tsja, voor een eredivisieclub moet betaald worden...
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Lwdscc


Cambuur058


Synea

t water gutst van mn kop niet normaal :ams :_schater :_schater
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

marrumer

ach leuk toch zon potje  :)

Cambuur058

Citaat van: marrumer op juli 06, 2013, 15:10:27
ach leuk toch zon potje  :)
Haha ja

Gaat er nou iemand filmen?

Cambuur058

Opstelling Cambuur:
Swinkels, Bijker, Broekhof,Dijkstra, DeVries, Van Moorsel, Brands, Bakker, Van Brakel, Barto, De Graaf