Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VV Kollum - SC Cambuur

Gestart door Cambuur058, juli 03, 2013, 21:04:21

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Zaterdag 6 Juli

hopen op meer goals dan tegen sneek wit zwart

Kuzmanovic-Apeldoorn

Jezus, wat is dat ver weg!!
Henk, held, bedankt

Dokkumer


Cambuur058

Ruppert ga je filmen? Of moet iemand anders komen?

denistel

17.00 uur tijd van niks en een joet entree,,,wacht wel tot sparta en de week er na dat zijn leuke duels.

marrumer

Citaat van: Cambuur058 op juli 04, 2013, 12:07:26
Ruppert ga je filmen? Of moet iemand anders komen?
ik ga in ieder geval filmen maar mijn filmpjes zijn niet best   ;)

Galdiano

Gaat het nu een sport worden om te filmen  :?

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

TM

Als iedereen nu dit seizoen zijn eigen filmpjes maakt, dan wordt het vast sfeervol! Laat één iemand filmen en de rest schreeuwen godverdomme! :0=

marrumer

Citaat van: TM op juli 04, 2013, 18:30:14
Als iedereen nu dit seizoen zijn eigen filmpjes maakt, dan wordt het vast sfeervol! Laat één iemand filmen en de rest schreeuwen godverdomme! :0=
dit gaat om oefenwedstrijden.

moodygrunn

#9
Citaat van: denistel op juli 04, 2013, 15:50:10
en een joet entree

om precies te zijn:
[bron: vvkollum.nu]
Kaarten voor deze wedstrijd zijn in de voorverkoop(vanaf 24 juni)  verkrijgbaar voor €7,50, aan de kassa €10,- en kinderen t/m 12 jaar mogen altijd voor €5,- naar binnen. De kaarten zijn in de voorverkoop verkrijgbaar bij Hoekstra Tabak- en Lectuurshop of reserveer uw kaart(en) door een e-mail te sturen naar cambuur@vvkollum.nu.
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: denistel op juli 04, 2013, 15:50:10
17.00 uur tijd van niks en een joet entree,,,wacht wel tot sparta en de week er na dat zijn leuke duels.
Dat tientje kan me niets verrekken, alleen die tijd.. Dan zit ik nog met mijn gespuis op Ameland...

:0=IK WIL AMELANDIA UIT TERUG

Geel-Wit mag ook wel trouwens :P

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op juli 04, 2013, 20:35:11
Dat tientje kan me niets verrekken, alleen die tijd.. Dan zit ik nog met mijn gespuis op Ameland...

:0=IK WIL AMELANDIA UIT TERUG

Geel-Wit mag ook wel trouwens :P

Amelandia veel leuker! ;) met de fiets halve eiland over!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur058

Wat betreft dat filmen: Niet iedereen kan daar heen en er word niet gefilmd door een filmploeg dus is het toch leuk als de mensen die niet kunnen gaan de goals nog wel kunnen terugzien?

Bernardo


marrumer

Citaat van: Bernardo op juli 04, 2013, 21:52:14
10 euro. :_schater
ik heb hem gereserveerd via e-mail dan is het 7.50.