Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

VV Kollum - SC Cambuur

Gestart door Cambuur058, juli 03, 2013, 21:04:21

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Trainer Lodeweges: 'Over bepaalde fases van de wedstrijd ben ik tevreden. De acht goals zijn mooi en prachtig dat er zoveel publiek was.'

Bron: Twitter Cambuur

marrumer

Citaat van: Cambuur058 op juli 06, 2013, 19:01:05
1-0 Barto
2-0 De Graaf
3-0 Brands
4-0 Barto
5-0 Barto
6-0 De Graaf
7-0 Leeuwin
8-0 Van Moorsel

Amateurkenners, zeg het maar; Goeie uitslag?  |:)
zeker een goeie uitslag nog uit eindelijk. voetballend was het wat minder.

Cambuur058

Citaat van: marrumer op juli 06, 2013, 19:40:05
zeker een goeie uitslag nog uit eindelijk. voetballend was het wat minder.
Jammer. Liever goed voetbal en wat minder goals dan andersom

richard

NIET OM AAN TE ZIEN, ZIT GEEN VOETBAL IN!!! Nienhuis, Vd laan, schokker en hemmen niet fit en die speelden dus niet, daar kwamen van Brakel en de vries bij en natuurlijk al de langer geblesseerden christovao en ter heide. Kwaliteits injectie is er nodig en heel snel, voetbal van achteruit zit er niet in maar ja daar speelden broekhof en Dijkstra, leeuwin is daar veel en veel beter, zat totaal geen diepgang in op middenveld, van Brakel te laag baltempo, van Moorsel te slordig en bakker kwam veel te veel in de bal. Enige die opviel was brands, zie je gelijk dat ie schijt heeft aan alles en lekker wil voetballen maar ook daar moet mee gepraat worden ivm met meedenken en zien van het spelletje ook al stond ie op een voor hem verkeerde plek, rechts en links voor. De graaf kunnen ze gelijk wel afstand van doen dat is niks en dan kom je gelijk bij bottleneck cambuur.......geen vleugelspitsen en daar zullen ze nu rap mee aan de slag moeten net als een goede middenvelder en laatste man met nog 4 weken te gaan is er nog enorm veel werk te verrichten om er een team van te maken die geen modderfiguur zal slaan in Eredivisie!!

cambuurlegend

Citaat van: Cambuur058 op juli 06, 2013, 19:09:35
Trainer Lodeweges: 'Over bepaalde fases van de wedstrijd ben ik tevreden. De acht goals zijn mooi en prachtig dat er zoveel publiek was.'

Bron: Twitter Cambuur

Wat een spreker is die man , wat een spreker is die man !!  :_schater :_schater

Cambuur058

Citaat van: richard op juli 06, 2013, 20:16:02
NIET OM AAN TE ZIEN, ZIT GEEN VOETBAL IN!!! Nienhuis, Vd laan, schokker en hemmen niet fit en die speelden dus niet, daar kwamen van Brakel en de vries bij en natuurlijk al de langer geblesseerden christovao en ter heide. Kwaliteits injectie is er nodig en heel snel, voetbal van achteruit zit er niet in maar ja daar speelden broekhof en Dijkstra, leeuwin is daar veel en veel beter, zat totaal geen diepgang in op middenveld, van Brakel te laag baltempo, van Moorsel te slordig en bakker kwam veel te veel in de bal. Enige die opviel was brands, zie je gelijk dat ie schijt heeft aan alles en lekker wil voetballen maar ook daar moet mee gepraat worden ivm met meedenken en zien van het spelletje ook al stond ie op een voor hem verkeerde plek, rechts en links voor. De graaf kunnen ze gelijk wel afstand van doen dat is niks en dan kom je gelijk bij bottleneck cambuur.......geen vleugelspitsen en daar zullen ze nu rap mee aan de slag moeten net als een goede middenvelder en laatste man met nog 4 weken te gaan is er nog enorm veel werk te verrichten om er een team van te maken die geen modderfiguur zal slaan in Eredivisie!!
Jij heb er alle vertrouwen in zo te zien.

AL

#51
Ben het met richard eens dat er een kwaliteitsinjectie nodig is.
We hebben nog steeds geen vleugelaanvallers!
Ik ben dan ook van mening dat daar echte toppers moeten komen(bijv adnane en rosheuvel). En 2 vleugelaanvallers vind ik ook te weinig, dus we moeten nog minimaal 3 vleugelaanvallers aantrekken!

Op het middenveld nog een goede linksbenige middenvelder. Overigens denk ik dat het middenveld met makrini, bakker, v moorsel en brands en een goede linksmidden nog wel ok is.

Achterin moet een goede laatste man komen naast leeuwin!
Broekhof kan beter verhuurd worden. Die vind ik op alle fronten tekort komen!

Ruppppert

beelden aan het uploaden  |:)

Cambuur058


Cambuur058

Citaat van: AL op juli 06, 2013, 20:48:53
Ben het met richard eens dat er een kwaliteitsinjectie nodig is.
We hebben nog steeds geen vleugelaanvallers!
Ik ben dan ook van mening dat daar echte toppers moeten komen(bijv adnane en rosheuvel). En 2 vleugelaanvallers vind ik ook te weinig, dus we moeten nog minimaal 3 vleugelaanvallers aantrekken!

Op het middenveld nog een goede linksbenige middenvelder. Overigens denk ik dat het middenveld met makrini, bakker, v moorsel en brands en een goede linksmidden nog wel ok is.

Achterin moet een goede laatste man komen naast leeuwin!
Broekhof kan beter verhuurd worden. Die vind ik op alle fronten tekort komen!
Dit geeft me dus totaal geen goed gevoel..  :zucht :zucht
Nouja, Broekhof is wel lang..  :X

cambuurlegend

Citaat van: Cambuur058 op juli 06, 2013, 21:05:26
Dit geeft me dus totaal geen goed gevoel..  :zucht :zucht
Nouja, Broekhof is wel lang..  :X

Van Broekhof is al een jaar lang bekend dat het een dramatische miskoop is , brengt alleen maar onrust in het elftal als je deze clown opstelt. Hoop dat we centraal achterin er nog wel iets bij krijgen op korte termijn.

Ruppppert


richard

Citaat van: cambuurlegend op juli 06, 2013, 21:12:43
Van Broekhof is al een jaar lang bekend dat het een dramatische miskoop is , brengt alleen maar onrust in het elftal als je deze clown opstelt. Hoop dat we centraal achterin er nog wel iets bij krijgen op korte termijn.

Je kan beter voorin beginnen!!

AL

Citaat van: richard op juli 06, 2013, 21:17:01
Je kan beter voorin beginnen!!

Daar moeten echt 3 goede vleugelaanvallers komen, anders kun je het echt wel vergeten!!

Cambuur058