Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sneek Wit Zwart - SC Cambuur

Gestart door Cambuur058, juni 29, 2013, 20:08:59

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Roofvogel op juli 02, 2013, 09:52:17
IK vind het ook een beetje dom overkomen ja, huur dan een bus voor de heenreis en laat je eigen bus maken voor de terugreis

Huren kost weer geld ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Roofvogel


Galdiano

Citaat van: Roofvogel op juli 02, 2013, 10:23:33
\en die auto's rijden op water of  :hein?

Altijd een stuk voordeliger dan bus huren!
4-5 man per auto, klaar!

Deden ze bij de F'jes ook ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

wat een drukte zeg,,,,,,,,,,,geniet van het mooie weer zou ik zeggen

Cambuur058

Wedstrijd van morgen interesseert me eigenlijk vrij weinig, enige wat me wel leuk lijkt is om te zien hoe Jeremy de Graaf het gaat doen en of hij een contract verdient.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Vanmiddag training van 4 tot half 6,
Half uurtje wu met wat techniekdingetjes
Daarna ene helft van het veld 'spelletjes' met Jan en Sandor  :y :) :y :)
Andere helft positiespel 4 tegen 4 met keepers en 2 'wisselspelers', alle spelers wisselden door

Johnny de Vries traint alleen.
Cristovao werd behandeld.
Defour aanwezig kreeg extra aandacht van Henk (vertaling??)
De Graaf aanwezig en kan voetballen, maar wel heel licht!
Paco (Paki volgens Hemmen) van Moorsel krijgt een centrale rol lijkt me, o.a. apart gesprekje met Lodeweges

Beelden van vandaag:

http://www.youtube.com/watch?v=-HsFOg1MWJI&feature=youtu.be
Henk, held, bedankt

brambo3004

Leuk dat je die moeite hebt genomen :thumbsup (nu maar hopen dat onze Sjon op tijd fit is)

brambo3004

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 02, 2013, 21:02:13

Defour aanwezig kreeg extra aandacht van Henk (vertaling??)


Was die Amerikaan wat?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Tsjaa moelijk te zeggen. Gretig, leergierig, snel in de kleine ruimte en klein!! Misschien morgenavond meer, zal hem speciaal wat volgen, net als rokende Jeremy (lijkt nog een kind, sigaret van zijn moeder denk ik)

Van der Belt, zat in de andere dug out en heeft meer gesproken via de telefoon dan met zijn buren. Hij wist me wel te vertellen dat er geen sprake was van contact met Messi. En Messi zelf heeft ontkent ooit met John Hiatt gesproken te hebben!
Henk, held, bedankt

Cambuur058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 02, 2013, 21:26:28
Tsjaa moelijk te zeggen. Gretig, leergierig, snel in de kleine ruimte en klein!! Misschien morgenavond meer, zal hem speciaal wat volgen, net als rokende Jeremy (lijkt nog een kind, sigaret van zijn moeder denk ik)

Van der Belt, zat in de andere dug out en heeft meer gesproken via de telefoon dan met zijn buren. Hij wist me wel te vertellen dat er geen sprake was van contact met Messi. En Messi zelf heeft ontkent ooit met John Hiatt gesproken te hebben!
Geweldig geschreven.  :_schater :_schater :_schater
Ik zou die Amerikaan er wel bij hebben, klinkt al gewoon leuk.

Cambuur058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 02, 2013, 21:02:13
Vanmiddag training van 4 tot half 6,
Half uurtje wu met wat techniekdingetjes
Daarna ene helft van het veld 'spelletjes' met Jan en Sandor  :y :) :y :)
Andere helft positiespel 4 tegen 4 met keepers en 2 'wisselspelers', alle spelers wisselden door

Johnny de Vries traint alleen.
Cristovao werd behandeld.
Defour aanwezig kreeg extra aandacht van Henk (vertaling??)
De Graaf aanwezig en kan voetballen, maar wel heel licht!
Paco (Paki volgens Hemmen) van Moorsel krijgt een centrale rol lijkt me, o.a. apart gesprekje met Lodeweges

Beelden van vandaag:

http://www.youtube.com/watch?v=-HsFOg1MWJI&feature=youtu.be
De Graaf maar even flink wat tijd in de gym doorbrengen, anders krijgen we het zelfde probleem als met die Italiaan..

chef-lwd

Citaat van: Cambuur058 op juli 02, 2013, 21:42:53
De Graaf maar even flink wat tijd in de gym doorbrengen, anders krijgen we het zelfde probleem als met die Italiaan..

Ken Mark de Leeuwarder niet onze krachttrainer worden?  :thumbsup
Cambuur is mien wief

Cambuur058

Citaat van: chef-lwd op juli 02, 2013, 21:44:13
Ken Mark de Leeuwarder niet onze krachttrainer worden?  :thumbsup
Haha die weet er vast wel raad mee.  :y

Cambuur058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 02, 2013, 21:02:13
Vanmiddag training van 4 tot half 6,
Half uurtje wu met wat techniekdingetjes
Daarna ene helft van het veld 'spelletjes' met Jan en Sandor  :y :) :y :)
Andere helft positiespel 4 tegen 4 met keepers en 2 'wisselspelers', alle spelers wisselden door

Johnny de Vries traint alleen.
Cristovao werd behandeld.
Defour aanwezig kreeg extra aandacht van Henk (vertaling??)
De Graaf aanwezig en kan voetballen, maar wel heel licht!
Paco (Paki volgens Hemmen) van Moorsel krijgt een centrale rol lijkt me, o.a. apart gesprekje met Lodeweges

Beelden van vandaag:

http://www.youtube.com/watch?v=-HsFOg1MWJI&feature=youtu.be
Bedankt voor de beelden trouwens!  |:) |:)

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 02, 2013, 21:26:28
Tsjaa moelijk te zeggen. Gretig, leergierig, snel in de kleine ruimte en klein!! Misschien morgenavond meer, zal hem speciaal wat volgen, net als rokende Jeremy (lijkt nog een kind, sigaret van zijn moeder denk ik)

Van der Belt, zat in de andere dug out en heeft meer gesproken via de telefoon dan met zijn buren. Hij wist me wel te vertellen dat er geen sprake was van contact met Messi. En Messi zelf heeft ontkent ooit met John Hiatt gesproken te hebben!
Die vd Belt liegt dat hij barst... Ik heb zelf het gesprek tussen Messi en Hiatt afgeluisterd. Of Messi denkt dat het om die oude verlopen zanger gaat, dat kan ook natuurlijk :devil

Licht vind ik in de Eredivisie een minder groot probleem dan in de JL, daar speel je vaak toch tegen houthakkers die een bal net recht vooruit kunnen trappen. Snelheid, behendigheid en tactisch inzicht zijn naar mijn mening belangrijker. Neem een voorbeeld aan Mertens, prachtige voetballer -op wat irritante trekjes na-, maar nog te klein voor op een voetbalplaatje.