Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sneek Wit Zwart - SC Cambuur

Gestart door Cambuur058, juni 29, 2013, 20:08:59

Vorige topic - Volgende topic

Ruppppert

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 04, 2013, 23:32:39
Tsjaa, had net anderhalve dag vrij, maar ik werk nu weer het hele weekend en dan naar buitenland...... helaas.

Ik heb al jouw laatste sfeerimpressief gedownload en in mp3 formaat overgezet. Als ik 's ochtends om 7 uur naar mijn werk ga, luister ik naar jouw werk. Op de snelweg tussen al die auto's en ik meezingen met de MI side :y :y :y Geweldig. Ik kan dat kwartiertje van Excelsior nog steeds niet zonder kippevel luisteren. En jouw uitspraak na Barto in de laatste minuten in Doetinchem hoort voor mij thuis in het rijtje legendarische voetbaluitspraken:

"Voetbal is oorlog"
"Nicht lullen maar fusballen"
"Een goed stel is dat"
"Hands, dat moet een penalty zijn, nee het is een goal"
"Zijn we er toch weer ingetrapt"
"Jaaaaaaaa, dat is em, huppeteeeee"
haha , was pure emotie. ook omdat er zon de graafschap supporter naast me zat en dat de wedstrijd bijna voorbij was  |:) :proost