Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sneek Wit Zwart - SC Cambuur

Gestart door Cambuur058, juni 29, 2013, 20:08:59

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 03, 2013, 14:06:28
Vanochtend training (gelijk met die Belgische club)

Cristovao trainde mee
Johnny trainde mee
van der Laan trainde niet

Marco van der Heide liep alleen zijn rondjes

Start met wu en rondootjes Jong tegen Oud
Daarna dode spelmomenten (corners, vrije trappen en ingooien)
Latjeschieten als afsluiting (beelden volgen nog)

Mooi dat je deze filmpjes maakt! KIU (keep it up)
In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Latjesschieten op het eind van de training, één keer raken en je mag weg, de laatste drie moeten de barbecue regelen!!

Komt er opeens een blonde jonge God het veld oplopen, een nieuwe stagiaire? Goed rechterbeen! Niet al te slim (speelt de eerste bal op de paal ipv de lat!!!) Maar genoeg ervaring voor de Eredivisie lijkt me!

http://www.youtube.com/watch?v=jZSbfEHAnZE
Henk, held, bedankt

HilversumOnTour

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 03, 2013, 15:40:45
Latjesschieten op het eind van de training, één keer raken en je mag weg, de laatste drie moeten de barbecue regelen!!

Komt er opeens een blonde jonge God het veld oplopen, een nieuwe stagiaire? Goed rechterbeen! Niet al te slim (speelt de eerste bal op de paal ipv de lat!!!) Maar genoeg ervaring voor de Eredivisie lijkt me!

http://www.youtube.com/watch?v=jZSbfEHAnZE

Brands mist er wel 30 haha!

Bernardo

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 03, 2013, 15:40:45
Latjesschieten op het eind van de training, één keer raken en je mag weg, de laatste drie moeten de barbecue regelen!!

Komt er opeens een blonde jonge God het veld oplopen, een nieuwe stagiaire? Goed rechterbeen! Niet al te slim (speelt de eerste bal op de paal ipv de lat!!!) Maar genoeg ervaring voor de Eredivisie lijkt me!

http://www.youtube.com/watch?v=jZSbfEHAnZE

Leuke filmpje, thanks!  |:)

Bernardo

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 03, 2013, 15:51:15
Brands mist er wel 30 haha!

Raakt hem wel een paar keer, maar had de pech dat ie niet terug in het veld kwam  :P

Cambuur058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 03, 2013, 15:40:45
Latjesschieten op het eind van de training, één keer raken en je mag weg, de laatste drie moeten de barbecue regelen!!

Komt er opeens een blonde jonge God het veld oplopen, een nieuwe stagiaire? Goed rechterbeen! Niet al te slim (speelt de eerste bal op de paal ipv de lat!!!) Maar genoeg ervaring voor de Eredivisie lijkt me!

http://www.youtube.com/watch?v=jZSbfEHAnZE
Bedankt!  _O_

Cambuur058


Cambuur058

Opstelling: Zeinstra, Droste, Dijkstra, Leeuwin, Bijker, Makrini , Bakker, Moorsel, testspeler de Graaf, Barto, Schokker.

Waarom doet Defour niet mee :(

Bron: Twitter Cambuur

WouterZz

Citaat van: Cambuur058 op juli 03, 2013, 19:25:15
Waarom doet Defour niet mee :(

Mag niet van zn team (college) in Amerika

Cambuur058

Citaat van: WouterZz op juli 03, 2013, 19:46:53
Mag niet van zn team (college) in Amerika
Zonde, nouja je leert de spelers toch beter kennen op training..

Cambuur058

1-0 ruststand.. Is dit niet een beetje heel matig? Problemen met scoren jonges?  :|

Bernardo

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 4m
Ruststand 1-0, vele kansen maar weinig doelpunten.

Benieuwd wie al die kansen mist :insane

Cambuur058

Citaat van: Bernardo op juli 03, 2013, 19:52:32
SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 4m
Ruststand 1-0, vele kansen maar weinig doelpunten.

Benieuwd wie al die kansen mist :insane
Wilde gok: Martijn Barto
onze topspits!  8P

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sunderland