Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sneek Wit Zwart - SC Cambuur

Gestart door Cambuur058, juni 29, 2013, 20:08:59

Vorige topic - Volgende topic

richard

En spelers zijn vandaag met auto's vertrokken want de bus is kapot, bleek iets te zijn met luchtvering............. :rodekaart :wall

Bernardo

Kan ook alleen bij Cambuur... :_schater

666

Eerst het veld (ondergrond) afgekeurd... En nu de bus stuk. Je moet toch echt wel van deze club houden, waar gebeurd dit nou  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Cambuur058

Citaat van: 666 op juli 01, 2013, 18:57:47
Eerst het veld (ondergrond) afgekeurd... En nu de bus stuk. Je moet toch echt wel van deze club houden, waar gebeurd dit nou  |:)
Hahaha geweldig  :thumbsup

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: richard op juli 01, 2013, 18:22:21
En spelers zijn vandaag met auto's vertrokken want de bus is kapot, bleek iets te zijn met luchtvering............. :rodekaart :wall

VERKEERDE BEZUINIGING HEREN  ;(
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Cambuur058

Citaat van: richard op juli 01, 2013, 18:22:21
En spelers zijn vandaag met auto's vertrokken want de bus is kapot, bleek iets te zijn met luchtvering............. :rodekaart :wall
We komen hier toch wel akelig dicht bij een amateurclub.  :P

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: richard op juli 01, 2013, 18:22:21
En spelers zijn vandaag met auto's vertrokken want de bus is kapot, bleek iets te zijn met luchtvering............. :rodekaart :wall

Reed vanmorgen nog achter de bus. Zullen ze hem wel naar de garage gebracht hebben zeker.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

richard

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 02, 2013, 00:31:16
Reed vanmorgen nog achter de bus. Zullen ze hem wel naar de garage gebracht hebben zeker.

Dat zou kunnen!!

John Hiatt

Bus niet goed...
Veld niet goed...
Spelers niet goed...
Bier niet goed...
Oefenwedstrijden niet goed...

Heerlijk!  |:)

John Hiatt

Citaat van: John Hiatt op juli 02, 2013, 07:17:12
Bus niet goed...
Veld niet goed...
Spelers niet goed...
Bier niet goed...
Oefenwedstrijden niet goed...

Heerlijk!  |:)

Uitshirts niet goed...

666

Citaat van: John Hiatt op juli 02, 2013, 07:17:12
Bus niet goed...
Veld niet goed...
Spelers niet goed...
Bier niet goed...
Oefenwedstrijden niet goed...

Heerlijk!  |:)

Supporters (geestelijk) niet goed.....  8P
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Len Cantello

Citaat van: richard op juli 01, 2013, 18:22:21
En spelers zijn vandaag met auto's vertrokken want de bus is kapot, bleek iets te zijn met luchtvering............. :rodekaart :wall
Kan gebeuren. Spullen gaan nu eenmaal stuk. Waar maak je je in hemelsnaam druk om?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: justremco op juli 01, 2013, 17:18:13
Nee alleen dit: In Garderen wordt dinsdag 's morgens en 's middags getraind. Wo, do en vrijdag 's morgens. Wo, 19.00 uur #CAMBUUR - @SneekWitZwart

Sochtends is meestal half 11 of 11 en smiddags beginnen ze ergens tussen 2 en 3 denk ik

Vandaag om 11 en 16 uur training, ga vanmiddag even kijken of ze wel hun best doen (en anders spitten op het stadion of duwen achter de bus!!)
Henk, held, bedankt

richard

Citaat van: Len Cantello op juli 02, 2013, 08:44:48
Kan gebeuren. Spullen gaan nu eenmaal stuk. Waar maak je je in hemelsnaam druk om?

Ik maak mie niet druk hoor plof alleen even 2 icoontjes erachter wat zal mij het verrotte dat die bus kapot is maar vind het niet geheel professioneel overkomen door er met auto's heen te gaan maar dat is mijn mening!!

Roofvogel

Citaat van: richard op juli 02, 2013, 09:31:42
Ik maak mie niet druk hoor plof alleen even 2 icoontjes erachter wat zal mij het verrotte dat die bus kapot is maar vind het niet geheel professioneel overkomen door er met auto's heen te gaan maar dat is mijn mening!!

IK vind het ook een beetje dom overkomen ja, huur dan een bus voor de heenreis en laat je eigen bus maken voor de terugreis