Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sneek Wit Zwart - SC Cambuur

Gestart door Cambuur058, juni 29, 2013, 20:08:59

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

3 Juli, 19:00 in Gardenen.
Sneek Wit Zwart - Cambuur

Cambuur058

Oeps, verkeerde board. Is 't mogelijk om hem te verplaatsen want ik kan hem niet verwijderen.  8P

brambo3004

Kan wel in "Wedstrijden" toch? En in topic "voorlopig oefenprogramma"

denistel

al vaak daar geweest in garderen maar wel tegen profclubs is net wat te ver weg voor zo,n wedstrijd

Ruppppert

Citaat van: denistel op juni 29, 2013, 21:27:04
al vaak daar geweest in garderen maar wel tegen profclubs is net wat te ver weg voor zo,n wedstrijd
idd had liever een BVO gezien

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op juni 29, 2013, 21:27:04
al vaak daar geweest in garderen maar wel tegen profclubs is net wat te ver weg voor zo,n wedstrijd

hmm, vind het wel meevallen die afstand :)
Henk, held, bedankt

denistel

ja jij wel voor ons is het anderhalf uur rijden he

Yellow Army

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 29, 2013, 23:07:37
hmm, vind het wel meevallen die afstand :)

Niet su gek ansteke hè. Maar idd voor SWZ vind ik die trip niet waard.
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op juni 30, 2013, 10:58:21
Niet su gek ansteke hè. Maar idd voor SWZ vind ik die trip niet waard.

Maar als Ruppppert niet kan komen, maak ik de opnames wel! :y :y
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 30, 2013, 12:46:40
Maar als Ruppppert niet kan komen, maak ik de opnames wel! :y :y

beter ouwe
Area 58

Cambuur058


Ruppppert

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 30, 2013, 12:46:40
Maar als Ruppppert niet kan komen, maak ik de opnames wel! :y :y
helemaal Top  |:) |:) |:) :proost :scc _O_ _O_ _O_

HilversumOnTour


Kuzmanovic-Apeldoorn

Zijn er ook trainingstijden bekend van het trainingskamp in Garderen?
Henk, held, bedankt

justremco

Nee alleen dit: In Garderen wordt dinsdag 's morgens en 's middags getraind. Wo, do en vrijdag 's morgens. Wo, 19.00 uur #CAMBUUR - @SneekWitZwart

Sochtends is meestal half 11 of 11 en smiddags beginnen ze ergens tussen 2 en 3 denk ik