Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Citaat van: Sonnema op maart 27, 2013, 22:16:30
Wie is zijn boekje te buiten gegaan dan???? Noem ze dan bij naam. En 22 spelers kunnen keurig een sms hebben gestuurt, maar dat kan ook puur uit fatsoen zijn. Hoe ze werkelijk misschien wel denken staat echt niet in een sms hoor.

Bepaalde supporters zijn hun boekje te buiten gegaan. Heb het met eigen ogen gezien en gehoord. Niet een keer, maar keer op keer. Wie ik bedoel, weten ze zelf wel. En wat die sms-jes betreft, zou jij een sms sturen aan iemand waarvan je blij zou zijn dat je van hem af was?

sunderland

Citaat van: denistel op maart 27, 2013, 21:55:04
Citaat van: Bascambuur op maart 27, 2013, 21:08:39
In de VI van vandaag staat ook een hele pagina over het ontslag. Zal even een stukje citeren:

Arts voelt zich gesteund door de spelersgroep, maar erkent dat hij niet lekker lag bij een deel van de aanhang. Dat deel van de fans riep eerder dit seizoen al om het hoofd van de trainer. ''Van de 24 spelers hebben 22 me een berichtje gestuurd. Niemand begrijpt wat de clubleiding heeft gedaan. Ook andere trainers hebben me vol ongeloof gebeld. Iedereen vraagt wat er intern aan de hand is. Of ik ruzie heb gemaakt met mensen. Dat is het nu juist:er is niks gebeurd. Dat ik niet met alle supporters door één deur kon was al bekend. Alleen kan ik me niet voorstellen dat de club haar oren laat hangen naar een paar fans. Ik heb eerder bij de clubleiding aangegeven dat er een irreëel verwachtingspatroon werd gecreëerd rondom de club.''

Hij meldt dus zelf dat hij niet met alle supporters door één deur kon, dan vraag ik me af wat er gebeurd is. Normaal gesproken zou een trainer dit namelijk nooit over supporters zeggen.

SUPPORTERS ZIJN DE CLUB HEER ARTS,,,EN EEN PAAR LIETEN HET HEEL DUIDELIJK
BLIJKEN EN VELE KWAMEN NIET MEER NAAR DE WEDSTRIJDEN KIJKEN OOK AL HEBBEN ZE
EEN SK EN ZOUDEN-ZULLEN NA 30 OF 40 JAAR TWIJFELEN OM NOG 1 TE HALEN.

DAT VND IK ERGER DAN EEN TRAINER DIE OP NON ACTIEF WORDT GEZET

en verder zeg ik we gaan mooi verder met deze club
IDD .Nu is ie zielig . Hij vergeet te vertellen dat er niemand onder zijn leiding beter is geworden en dat er totaal geen vaste spelpatronen in zijn team zaten .Het voetbal van dit seiz liet veel te wensen over .Als wij Hemmen niet hadden dan had het helemaal slecht geweest .Hemmen scoorde vaak uit het niks

sunderland

Citaat van: scclwd op maart 27, 2013, 22:24:32
Citaat van: Sonnema op maart 27, 2013, 22:16:30
Wie is zijn boekje te buiten gegaan dan???? Noem ze dan bij naam. En 22 spelers kunnen keurig een sms hebben gestuurt, maar dat kan ook puur uit fatsoen zijn. Hoe ze werkelijk misschien wel denken staat echt niet in een sms hoor.

Bepaalde supporters zijn hun boekje te buiten gegaan. Heb het met eigen ogen gezien en gehoord. Niet een keer, maar keer op keer. Wie ik bedoel, weten ze zelf wel. En wat die sms-jes betreft, zou jij een sms sturen aan iemand waarvan je blij zou zijn dat je van hem af was?
Nou ik weet wel zeker dat geen 22 spelers hem een sms hebben gestuurd .

sunderland

Citaat van: scclwd op maart 27, 2013, 21:59:44
Supporters mogen de hand ook wel eens in eigen boezem steken. Arts zaken gaan verwijten op het menselijke vlak, maar niet naar zichzelf kijken.
Blijkbaar lag hij toch goed bij de spelers, waarom krijgt hij anders van 22 spelers een sms? Hij zal heus fouten hebben gemaakt, maar ik blijf erbij dat bepaalde supporters hun boekje ver te buiten zijn gegaan.
Hou aub op slijmbal .Wat weet jij hier nu van ..of zit jij heel dicht bij Arts?

denistel

#559
Citaat van: scclwd op maart 27, 2013, 21:59:44
Supporters mogen de hand ook wel eens in eigen boezem steken. Arts zaken gaan verwijten op het menselijke vlak, maar niet naar zichzelf kijken.
Blijkbaar lag hij toch goed bij de spelers, waarom krijgt hij anders van 22 spelers een sms? Hij zal heus fouten hebben gemaakt, maar ik blijf erbij dat bepaalde supporters hun boekje ver te buiten zijn gegaan.

sorry maar jij bent niet overal bij maar na sittard uit de dinsdagochtend training
ging hij als door een wesp gestoken te keer tegen supporters die al 40 jaar bijde club komen
en die er elke dag staan.als er dan bijv wordt gezegd oebele moet eens op 10 dan
is arts zijn reactie dat je geen verstand van voetbal hebt?????

en dat de meesten niet verwachten dat dantuma zou spelen ipv de geschorste
el makrini dan zegt ie dat dantuma precies zo,n tijpe spelers is al zegt hij er
niet bij dat frits qua fysiek veel minder is.maar hij vond frits het goed doen.
nou als ik het verslag hoorde had frits het heel zwaar iets wat ik hem niet kwalijk neem.

ik vind het gewoon vreemd dat arts nooit eens zou zeggen dat was een verkeerde
keuze of dat moest anders.
zelfde als telstar uit op de vraag van een verslaggever over oebele dat die wissel
stond en toe ie er in kwam het beter ging.dat zijn gewoon feiten maar dan reageerd
hij weer gebeten en fel.

dat 22 spelers hem smsen zegt verder weinig ik heb em oek smst en bedankt
voor zijn inzet en hem het beste gewenst want dat  doe je uit fatsoen.

maar het stuk in hah vind ik schandalig

denistel

Citaat van: sunderland op maart 27, 2013, 22:40:27
Citaat van: scclwd op maart 27, 2013, 21:59:44
Supporters mogen de hand ook wel eens in eigen boezem steken. Arts zaken gaan verwijten op het menselijke vlak, maar niet naar zichzelf kijken.
Blijkbaar lag hij toch goed bij de spelers, waarom krijgt hij anders van 22 spelers een sms? Hij zal heus fouten hebben gemaakt, maar ik blijf erbij dat bepaalde supporters hun boekje ver te buiten zijn gegaan.
Hou aub op slijmbal .Wat weet jij hier nu van ..of zit jij heel dicht bij Arts?

nee ze zit maandag heel dicht bij jou haha _O_ :thumbsup :0= :_schater

sunderland

in de cambuur bar of op de tribune ? Ist een lekker Wijf?

sunderland

Citaat van: denistel op maart 27, 2013, 23:04:13
Citaat van: scclwd op maart 27, 2013, 21:59:44
Supporters mogen de hand ook wel eens in eigen boezem steken. Arts zaken gaan verwijten op het menselijke vlak, maar niet naar zichzelf kijken.
Blijkbaar lag hij toch goed bij de spelers, waarom krijgt hij anders van 22 spelers een sms? Hij zal heus fouten hebben gemaakt, maar ik blijf erbij dat bepaalde supporters hun boekje ver te buiten zijn gegaan.

sorry maar jij bent niet overal bij maar na sittard uit de dinsdagochtend training
ging hij als door een wesp gestoken te keer tegen supporters die al 40 jaar bijde club komen
en die er elke dag staan.als er dan bijv wordt gezegd oebele moet eens op 10 dan
is arts zijn reactie dat je geen verstand van voetbal hebt?????

en dat de meesten niet verwachten dat dantuma zou spelen ipv de geschorste
el makrini dan zegt ie dat dantuma precies zo,n tijpe spelers is al zegt hij er
niet bij dat frits qua fysiek veel minder is.maar hij vond frits het goed doen.
nou als ik het verslag hoorde had frits het heel zwaar iets wat ik hem niet kwalijk neem.

ik vind het gewoon vreemd dat arts nooit eens zou zeggen dat was een verkeerde
keuze of dat moest anders.
zelfde als telstar uit op de vraag van een verslaggever over oebele dat die wissel
stond en toe ie er in kwam het beter ging.dat zijn gewoon feiten maar dan reageerd
hij weer gebeten en fel.

dat 22 spelers hem smsen zegt verder weinig ik heb em oek smst en bedankt
voor zijn inzet en hem het beste gewenst want dat  doe je uit fatsoen.

maar het stuk in hah vind ik schandalig
Eigenlijk past dat stukje in de hah precies bij hem .Zo reageerde hij ook altijd na iedere uitwedstr waar het noooooit aan hem lag maar aan de spelers .Telstar uit was voor mij de druppel .Toen was het voor mij voorbij .Nu hew ik er weer echt zin in net als veel jongens die ook al 30 jaar komen

richard

Citaat van: scclwd op maart 27, 2013, 21:47:24
Citaat van: richard op maart 27, 2013, 20:30:28
scclwd......een vrouw(of is het je mannetje) die totaal niet weet waar ze over praat en niet eens weet hoe de persoon arts in elkaar steekt, als je je er in verdiept had dan weet je toch hoe het zit en mag arts bestuur dankbaar zijn dat ze zo mild zijn want als ze de beerput open gooien krijgt ie nooit weer een club!!! mag voor welke ploeg in betaalde voetbal hopen dat ze hem niet onder contract nemen.....ellende met hem is al begonnen onder koolhof.....dan weet je wel hoe ver het teruggaat en er nooit iets is verandert!!! EN NU MAAR EEN SLOTJE DOKKUMMER!!!

Omdat jij het zegt moet er maar een slotje op...typisch.

Ik weet niet waar ik over praat volgens jou. Jij bent blijkbaar zo'n insider dat je alle ins en outs weet. Wees dan ook een kerel (of vrouw) hou op met insinueren en stemmingmakerij en maak hier dan duidelijk wat Arts jou heeft aangedaan. Het moet iets zijn wat onvergeeflijk is, anders kan ik jouw gedrag op forum, tribune en na wedstrijden niet verklaren.

Mijn club heeft ie wat aangedaan......maar zoals ik al eerder heb gezegd jij weet en snapt er niks van en ik heb geen zin omdat allemaal weer uit te leggen en ik vraag om slotje en als dokkumer dat nog niet doet vind ik dat prima!!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: scclwd op maart 27, 2013, 19:23:25
Denistel:

wat daar gezegd is weet ik oek niet maar arts vind dat ie zelf niks verkeerd doet
als ik het su mut geloven dus dan maakt het oek niks uit dat het bestuur wat zegt

hij kijkt al1 naar de klassering maar de woorden voor dit seizoen waren aantrekkelijk
voetbal druk geven op de tegenstander enz...en daarin is arts niet geslaagd en daardoor
dreigen er sponsers en supporters weg te blijven en komen sommige supporters met
sk op dit moment niet eens meer naar het stadion maar dat intresseerd arts zeker niks.
[/quote]

scclwd
Nogmaals, als het bestuur hem als enige reden voor zijn vertrek geeft dat het team te wisselvallig is, dan denkt de beste man toch ook dat dat de enige reden is? Je denkt van jezelf altijd dat je het goed doet op je werk, dat geldt ook voor jou en mij en dus ook Arts.
Als het bestuur ballen had gehad waren ze eerlijk geweest en hadden ze bv gezegd: we vinden dat je niet goed samenwerkt met je naaste collega's, dat je de spelers niet (meer) motiveert, weet ik veel wat voor redenen ze hadden. Slecht beurt van het bestuur op deze manier.
[/quote]

Er van uitgaande dat Arts de waarheid spreekt..

Je draaft soms een beetje door in het "beschermen" van Arts :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: scclwd op maart 27, 2013, 21:59:44
Supporters mogen de hand ook wel eens in eigen boezem steken. Arts zaken gaan verwijten op het menselijke vlak, maar niet naar zichzelf kijken.
Blijkbaar lag hij toch goed bij de spelers, waarom krijgt hij anders van 22 spelers een sms? Hij zal heus fouten hebben gemaakt, maar ik blijf erbij dat bepaalde supporters hun boekje ver te buiten zijn gegaan.

Ken me bijv werkelijk niet voorstellen dat een Bakker en Droste t erg vinden dat hij weg gaat. Tuurlijk ist ook hun eigenlijk schuld dat t gaat zoals t nu gaat, maar ik denk echt dat, zeker die 2, beter gaan presteren nu Arts weg is.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

richard

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 28, 2013, 00:03:56
Citaat van: scclwd op maart 27, 2013, 21:59:44
Supporters mogen de hand ook wel eens in eigen boezem steken. Arts zaken gaan verwijten op het menselijke vlak, maar niet naar zichzelf kijken.
Blijkbaar lag hij toch goed bij de spelers, waarom krijgt hij anders van 22 spelers een sms? Hij zal heus fouten hebben gemaakt, maar ik blijf erbij dat bepaalde supporters hun boekje ver te buiten zijn gegaan.

Ken me bijv werkelijk niet voorstellen dat een Bakker en Droste t erg vinden dat hij weg gaat. Tuurlijk ist ook hun eigenlijk schuld dat t gaat zoals t nu gaat, maar ik denk echt dat, zeker die 2, beter gaan presteren nu Arts weg is.

Ken er nog wel een paar dat hebben ze persoonlijk gezegd maar ja scclwd zal wel beter weten......

Holwerd voor Cambuur

Als ze t nu dan ook maar gaan waarmaken! Want t is nu aan de spelers natuurlijk.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

brambo3004

Als die Arts het niet eens is met zijn ontslag, prima. Maar wees een kerel. Hij heeft gewoon niet gebracht wat van hem werd verwacht. Ook al denkt hij zelf dat hij Ozturk en Schepers en Diemers van wieg tot totclub heeft begeleid. Hij kan altijd zeggen dat hij Dantuma nog heeft gebracht, maar de keren dat die in de basis stond (ik herinner mij Veendam uit (op rechtsback) en Fortuna uit (verd.mid.) werd hij totaal overlopen en omver gekegeld. En dan kan de clubleiding dat ontslag slecht formuleren, het is niet anders. Het is nog een wonder dat Cambuur met dit spel 3 punten achter Sparta kan komen. Dat een supporter zich af en toe laat gaan, is niet goed, maar hoort er nou eenmaal bij. Dat gehuilebalk na afloop is helemaal niks, met zn smsjes. Dat hij zich heeft ingezet voor de club wordt echt wel gewaardeerd, maar er werd meer van hem gevraagd. Jammer dan, ik geloof niet zo in het motto "over de doden niets dan goed". Hij heeft er over het algemeen gewoon een potje van gemaakt.

Sparta uit vorig jaar was helemaal lachwekkend. Droste en De Leeuw kwamen te laat ivm zomer/wintertijd, liet Arts Wau spelen. Die had al 3 jaar niet gevoetbald en moest in de rust in allerijl gewisseld worden. Snap je er dan helemaal niets van...?!

Clint

Citaat van: Drumfather SCC op maart 27, 2013, 20:14:35
Topclub? Volwaardige Eredivisiespelers? Goede oude tijden herleven?

Wat loopt hij hier zielig te doen zeg! De man heeft een zootje van de groep gemaakt. Het ging van sfeervol naar een chemieloos zootje! FC Los Zand! Wij verdienen beter! De Reus moet weer ontwaken onder Dwight want dit is tenenkrommend met ons tactisch genie! Nu loopt het voor geen bal! Topclub? In wording ja!

Ja, dat zie ik dus ook totaal niet. 'Goede oude tijden herleven'???????

Nou, die heb ik meegemaakt, die goede oude tijden, en neem van mij maar aan na 44 jaar Cambuur: Die zaten er echt NIET bij op een vrijdagavond.