Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Citaat van: denistel op maart 27, 2013, 13:52:53
ik zit het met grote verbazing te lezen hoor.

ik hoor arts al1 maar over de plaats op de ranglijst en niet over het niveau
van het spel en zeker het aangekondigde spel van tegenstanders opjagen en
spectakel bieden aan het thuis publiek.dat hebben we 2x gezien en verder
houdt het niet over is mijn mening.over uitwedstrijden kunnen we het beter
helemaal niet hebben.

en talentvolle jeugd gehaald en beter gemaakt??? ok ozturk mooi resultaat
maar bijker heeft bijvoorbeeld te lang aan de kant gestaan voor vosselman
das al erg genoeg.
dantuma speelt nooit dus voor hem gaat het niet op.diemers zat al tig jaar
bij cambuur en scheepers oek

dit seizoen zijn spelers als droste bakker  en de leeuw geen schim van vorig jaar
maar dat lees ik nergens.

arts zal zeker 150% hebben gegeven voor cambuur maar is dat genoeg??

een trainer moet ook spelers beter maken en,,spelvreugde spectakel bieden en zich
in kunnen leven in de supporters van een club.

denk daar maar eens over na. op non actief gezet worden is zeker niet leuk
maar alles op de club afschuiven vind ik niet getuigen van realisme

Dan moet het bestuur ook eerlijk antwoord geven op zijn vraag waarom hij weg moet. Dat doen ze dan ook niet toch?
Getuigt niet van veel respect. Wees dan eerlijk.

scclwd

Citaat van: Sonnema op maart 27, 2013, 14:35:57
Duidelijker kan je het niet verwoorden Denistel. De man moet eerst maar eens goed een spiegel voor houden, en de oorzaak eerst bij zich zelf zoeken.

Het is tijd dat sommigen (lees veel) hier zelf ook eens in de spiegel gaan kijken.

denistel

#527
Citaat van: scclwd op maart 27, 2013, 18:04:21
Citaat van: denistel op maart 27, 2013, 13:52:53
ik zit het met grote verbazing te lezen hoor.

ik hoor arts al1 maar over de plaats op de ranglijst en niet over het niveau
van het spel en zeker het aangekondigde spel van tegenstanders opjagen en
spectakel bieden aan het thuis publiek.dat hebben we 2x gezien en verder
houdt het niet over is mijn mening.over uitwedstrijden kunnen we het beter
helemaal niet hebben.

en talentvolle jeugd gehaald en beter gemaakt??? ok ozturk mooi resultaat
maar bijker heeft bijvoorbeeld te lang aan de kant gestaan voor vosselman
das al erg genoeg.
dantuma speelt nooit dus voor hem gaat het niet op.diemers zat al tig jaar
bij cambuur en scheepers oek

dit seizoen zijn spelers als droste bakker  en de leeuw geen schim van vorig jaar
maar dat lees ik nergens.

arts zal zeker 150% hebben gegeven voor cambuur maar is dat genoeg??

een trainer moet ook spelers beter maken en,,spelvreugde spectakel bieden en zich
in kunnen leven in de supporters van een club.

denk daar maar eens over na. op non actief gezet worden is zeker niet leuk
maar alles op de club afschuiven vind ik niet getuigen van realisme

Dan moet het bestuur ook eerlijk antwoord geven op zijn vraag waarom hij weg moet. Dat doen ze dan ook niet toch?
Getuigt niet van veel respect. Wees dan eerlijk.

wat daar gezegd is weet ik oek niet maar arts vind dat ie zelf niks verkeerd doet
als ik het su mut geloven dus dan maakt het oek niks uit dat het bestuur wat zegt

hij kijkt al1 naar de klassering maar de woorden voor dit seizoen waren aantrekkelijk
voetbal druk geven op de tegenstander enz...en daarin is arts niet geslaagd en daardoor
dreigen er sponsers en supporters weg te blijven en komen sommige supporters met
sk op dit moment niet eens meer naar het stadion maar dat intresseerd arts zeker niks.

denistel

Citaat van: scclwd op maart 27, 2013, 18:05:45
Citaat van: Sonnema op maart 27, 2013, 14:35:57
Duidelijker kan je het niet verwoorden Denistel. De man moet eerst maar eens goed een spiegel voor houden, en de oorzaak eerst bij zich zelf zoeken.

Het is tijd dat sommigen (lees veel) hier zelf ook eens in de spiegel gaan kijken.

een lach spiegel zeker :_schater

Goudvinger

Citaat van: denistel op maart 27, 2013, 18:54:03
Citaat van: scclwd op maart 27, 2013, 18:05:45
Citaat van: Sonnema op maart 27, 2013, 14:35:57
Duidelijker kan je het niet verwoorden Denistel. De man moet eerst maar eens goed een spiegel voor houden, en de oorzaak eerst bij zich zelf zoeken.

Het is tijd dat sommigen (lees veel) hier zelf ook eens in de spiegel gaan kijken.

een lach spiegel zeker :_schater

Maakt soms dunner  :clint

Sonnema

Arts moet verder en moet accepteren dat dit kan gebeuren, en nu zoekt hij wel elke keer de pers op om zijn verhaal te doen. Of het gaat over het bestuur of het gaat of de supporters maar in geen enkel verhaal gaat het over hem zelf. Daarom blijf ik zeggen oorzaak ook bij jezelf zoeken en dan pas dingen roepen. En als supporter heb je je mening en die mag je op het forum geven of je het er mee eens bent dat is aan jezelf. Ik persoonlijk ben nooit fan van hem geweest, hij wordt bedankt voor zijn diensten voor cambuur maar het betaald voetbal is hard. En wie nu de waarheid spreekt blijft altijd de vraag.

scclwd

#531
Denistel:
[/quote]

wat daar gezegd is weet ik oek niet maar arts vind dat ie zelf niks verkeerd doet
als ik het su mut geloven dus dan maakt het oek niks uit dat het bestuur wat zegt

hij kijkt al1 naar de klassering maar de woorden voor dit seizoen waren aantrekkelijk
voetbal druk geven op de tegenstander enz...en daarin is arts niet geslaagd en daardoor
dreigen er sponsers en supporters weg te blijven en komen sommige supporters met
sk op dit moment niet eens meer naar het stadion maar dat intresseerd arts zeker niks.
[/quote]

scclwd
Nogmaals, als het bestuur hem als enige reden voor zijn vertrek geeft dat het team te wisselvallig is, dan denkt de beste man toch ook dat dat de enige reden is? Je denkt van jezelf altijd dat je het goed doet op je werk, dat geldt ook voor jou en mij en dus ook Arts.
Als het bestuur ballen had gehad waren ze eerlijk geweest en hadden ze bv gezegd: we vinden dat je niet goed samenwerkt met je naaste collega's, dat je de spelers niet (meer) motiveert, weet ik veel wat voor redenen ze hadden. Slecht beurt van het bestuur op deze manier.

Dokkumer

Citaat van: brambo3004 op maart 27, 2013, 16:22:27
Citaat van: Dokkumer op maart 27, 2013, 16:19:08
Vind deze reactie typerend voor Arts. Geen enkele vorm van zelfkritiek en alleen de zwarte piet bij anderen leggen. Ik heb verschillende dingen gehoord over deze man en als die allemaal bekend worden dan kan Arts zijn papiertje echt boven zijn bed hangen. Hij komt dan niet meer bij een BVO aan de bak.

Laat me raden: je voelt vast niet de behoefte om een tipje van de sluier op te lichten? :P
Nee die burka blijft zoals die zit :devil
Voorbeeldje dan... Schepers heeft zelfs overdacht om te stoppen met voetbal en zich te richten op zijn studie.

Dokkumer

Citaat van: scclwd op maart 27, 2013, 19:23:25
CiteerDenistel:

wat daar gezegd is weet ik oek niet maar arts vind dat ie zelf niks verkeerd doet
als ik het su mut geloven dus dan maakt het oek niks uit dat het bestuur wat zegt

hij kijkt al1 naar de klassering maar de woorden voor dit seizoen waren aantrekkelijk
voetbal druk geven op de tegenstander enz...en daarin is arts niet geslaagd en daardoor
dreigen er sponsers en supporters weg te blijven en komen sommige supporters met
sk op dit moment niet eens meer naar het stadion maar dat intresseerd arts zeker niks.

scclwd
Nogmaals, als het bestuur hem als enige reden voor zijn vertrek geeft dat het team te wisselvallig is, dan denkt de beste man toch ook dat dat de enige reden is? Je denkt van jezelf altijd dat je het goed doet op je werk, dat geldt ook voor jou en mij en dus ook Arts.
Als het bestuur ballen had gehad waren ze eerlijk geweest en hadden ze bv gezegd: we vinden dat je niet goed samenwerkt met je naaste collega's, dat je de spelers niet (meer) motiveert, weet ik veel wat voor redenen ze hadden. Slecht beurt van het bestuur op deze manier.
Wie zegt dat wat Arts allemaal zegt dé waarheid is? Het is zijn waarheid en hij zal -net zoals vele anderen en dat verwijt ik hem niet eens- altijd voor eigen parochie prediken.
Iemand met voldoende zelfkritiek kan zichzelf in de spiegel aankijken en zeggen "dit is niet goed en dat moet beter", dat mis ik bij Arts totaal en wordt in dit artikel weer benadrukt.

Jammer dat wat jij een ander verwijt zelf ook doet... Spiegeltje voorhouden. Ik durf tenminste van mezelf te zeggen dat ik hier keihard ben geweest en ook over de grens ben gegaan. Let wel, ik sta nog steeds achter de strekking van mijn uitspraken over hem, alleen had ik het wat anders mogen en moeten verwoorden.

SCC-J

Citaat van: Goudvinger op maart 27, 2013, 13:41:26
Ongelofelijk zure reacties hier over iemand die altijd z'n stinkende best voor onze club heeft gedaan, walgelijk.  :R
Walgelijke reactie van arts. Laat staan kortzichtig

John Hiatt

Slotje! Die man is weg! Geen aandacht meer aan schenken!

Drumfather SCC

#536
Vooral dit stukje vond ik lachwekkend  :_schater

Arts, die sinds juli 2007 werkzaam was bij Cambuur en in oktober 2010 Stanley Menzo opvolgde als hoofdtrainer, kan terug kijken op een succesvolle periode. Hij wist weliswaar niet te promoveren, maar was er steeds dichtbij. Arts maakte – met weinig financiële middelen – van een degradatiekandidaat een topclub in de Jupiler League. Hij haalde talenten naar Cambuur die zich door wisten te ontwikkelen als volwaardige eredivisiespelers en deed goede oude tijden herleven. Cambuur telt weer mee in de Jupiler League, maar blijkbaar is dat niet voldoende. Ook met een klein budget wordt het kampioenschap geëist. Het realisme is in Leeuwardenver te zoeken...

Topclub? Volwaardige Eredivisiespelers? Goede oude tijden herleven?

Wat loopt hij hier zielig te doen zeg! De man heeft een zootje van de groep gemaakt. Het ging van sfeervol naar een chemieloos zootje! FC Los Zand! Wij verdienen beter! De Reus moet weer ontwaken onder Dwight want dit is tenenkrommend met ons tactisch genie! Nu loopt het voor geen bal! Topclub? In wording ja!

Welke spelers kunnen dan naar de Eredivisie? Alleen Diemers gaat, Iets wat ik al twijfelachtig vind maar goed...

En wat de sfeer betreft; HET IS NOG NOOIT ZO SLECHT GEWEEST MAN en daar baal ik nog het meest van  :(
Ooit was het de Hel van het Noorden en nu heerst er verdeeldheid en is het hier zo sfeerloos als wat!

Dus Alfons; Bedankt, maar ga nu maar gauw weer janken in je hoekje! Stumper...

nepomuk

Bedankt, Dokkumer, dat je er nog geen slotje op hebt gedaan. Ik ben een tijdje uithuizig geweest, maar ik kan gelukkig nu ook mijn zegje nog doen, hoewel ik mij afvraag of men daar op zit te wachten.


Het zat er al geruime tijd aan te komen dat Arts het veld moest ruimen. Een weinig charistmatisch figuur, die geen kans heeft gezien om van een toch redelijke selectie een eenheid te maken. Heb ook regelmatig getwijfeld aan zijn tactisch inzicht en wisselbeleid.Het meest is hem kwalijk te nemen dat hij aan de wisselvalligheid van het elftal geen einde heeft kunnen maken. De "beuk" er in was zelden te zijn. De speelstijl van Cambuur aan passen aan de tegenstander, ook al heten de clubs Oss, Emmen, Veendam of Fortuna. Te weinig van eigen kracht uitgegaan. Maar laten we eerlijk zijn, het zijn de spelers die het 
moeten doen. Er zijn toch te veel spelers zonder het echte Cambuurbloed.


Arts is weg. Vrijdag moeten we tegen Almere. ik ben beniewd of het vertrek van Arts in deze wedstrijd van invloed is. ben bang van niet. En of het met Lodeweges beter zal gaan? ik betwijfel het. Het is bij Cambuur al jaaaaaren zo, het is het net niet. En dat zal voorlopig ook wel zo blijven.
Vrijdag maar even kijken bij Almere wat er gaat veranderen of veranderd is.

richard

scclwd......een vrouw(of is het je mannetje) die totaal niet weet waar ze over praat en niet eens weet hoe de persoon arts in elkaar steekt, als je je er in verdiept had dan weet je toch hoe het zit en mag arts bestuur dankbaar zijn dat ze zo mild zijn want als ze de beerput open gooien krijgt ie nooit weer een club!!! mag voor welke ploeg in betaalde voetbal hopen dat ze hem niet onder contract nemen.....ellende met hem is al begonnen onder koolhof.....dan weet je wel hoe ver het teruggaat en er nooit iets is verandert!!! EN NU MAAR EEN SLOTJE DOKKUMMER!!!

Dokkumer

Slotje komt erop, maar pas op 31 maart om 23:59 uur :devil Geef een ieder nog wel even de kans om zijn of haar zegje te kunnen doen.

De Raaf, je kunt ophouden met aftellen. Je hebt 96 dagen bonus gekregen   8P