Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

MP4L

Citaat van: Goudvinger op maart 27, 2013, 13:41:26
Ongelofelijk zure reacties hier over iemand die altijd z'n stinkende best voor onze club heeft gedaan, walgelijk.  :R

Inderdaad. Tuurlijk is heeft hij niet veel fans in Leeuwaden. Maar hij is al weg, laat hem gewoon in zijn waarde.
Cambuur heeft geen last meer van hem.

dit is mien club

Citaat van: Goudvinger op maart 27, 2013, 13:41:26
Ongelofelijk zure reacties hier over iemand die altijd z'n stinkende best voor onze club heeft gedaan, walgelijk.  :R

Als je het stuk leest dan is hij niet kritisch over zich zelf. Alles ligt aan een ander.
Het voetbal is toch het hele seizoen al niet best. Toch haal je veel punten.
Dus hoe hadden wij er voor gestaan wanneer hij er een stabiele ploeg van had wteen te maken?

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

denistel

#512
ik zit het met grote verbazing te lezen hoor.

ik hoor arts al1 maar over de plaats op de ranglijst en niet over het niveau
van het spel en zeker het aangekondigde spel van tegenstanders opjagen en
spectakel bieden aan het thuis publiek.dat hebben we 2x gezien en verder
houdt het niet over is mijn mening.over uitwedstrijden kunnen we het beter
helemaal niet hebben.

en talentvolle jeugd gehaald en beter gemaakt??? ok ozturk mooi resultaat
maar bijker heeft bijvoorbeeld te lang aan de kant gestaan voor vosselman
das al erg genoeg.
dantuma speelt nooit dus voor hem gaat het niet op.diemers zat al tig jaar
bij cambuur en scheepers oek

dit seizoen zijn spelers als droste bakker  en de leeuw geen schim van vorig jaar
maar dat lees ik nergens.

arts zal zeker 150% hebben gegeven voor cambuur maar is dat genoeg??

een trainer moet ook spelers beter maken en,,spelvreugde spectakel bieden en zich
in kunnen leven in de supporters van een club.

denk daar maar eens over na. op non actief gezet worden is zeker niet leuk
maar alles op de club afschuiven vind ik niet getuigen van realisme

Goudvinger

Citaat van: dit is mien club op maart 27, 2013, 13:51:16
Citaat van: Goudvinger op maart 27, 2013, 13:41:26
Ongelofelijk zure reacties hier over iemand die altijd z'n stinkende best voor onze club heeft gedaan, walgelijk.  :R

Als je het stuk leest dan is hij niet kritisch over zich zelf. Alles ligt aan een ander.
Het voetbal is toch het hele seizoen al niet best. Toch haal je veel punten.
Dus hoe hadden wij er voor gestaan wanneer hij er een stabiele ploeg van had wteen te maken?

Ik beweer ook zeker niet dat hij alles goed aangepakt heeft, maar het gaat mij om te manier waarop men hier op het forum denkt over anderen te spreken, dat tegenvallende prestaties of een uitspraak een vrijbrief is voor hufterig gedrag.

gewoon een fan

Niet te geloven dat Arts niet eens kritisch naar zichzelf kan kijken  ;(
Die ongelofelijke domme wissels etc...
Je kunt hem wel dankbaar zijn voor zijn jaren dat hij hier tegen een heel behoorlijk salaris heeft gewerkt maar om nou te zeggen dat ik echt leuke wedstrijden gezien heb  :zucht
Aantrekkelijke wedstrijden is waarvoor ik naar het stadion kom  :proost

denistel

de colum van john hiatt in het hertje mutte ze allemaal eens doorlezen

Ronnie tng

SLuit me helemaal bij het stuk van Denistel aan!

Clint

Ja, dat benadert meer de werkelijkheid.

Sonnema

Duidelijker kan je het niet verwoorden Denistel. De man moet eerst maar eens goed een spiegel voor houden, en de oorzaak eerst bij zich zelf zoeken.

Andre-Lwd

Citaat van: denistel op maart 27, 2013, 13:52:53
ik zit het met grote verbazing te lezen hoor.

ik hoor arts al1 maar over de plaats op de ranglijst en niet over het niveau
van het spel en zeker het aangekondigde spel van tegenstanders opjagen en
spectakel bieden aan het thuis publiek.dat hebben we 2x gezien en verder
houdt het niet over is mijn mening.over uitwedstrijden kunnen we het beter
helemaal niet hebben.

en talentvolle jeugd gehaald en beter gemaakt??? ok ozturk mooi resultaat
maar bijker heeft bijvoorbeeld te lang aan de kant gestaan voor vosselman
das al erg genoeg.
dantuma speelt nooit dus voor hem gaat het niet op.diemers zat al tig jaar
bij cambuur en scheepers oek

dit seizoen zijn spelers als droste bakker  en de leeuw geen schim van vorig jaar
maar dat lees ik nergens.

arts zal zeker 150% hebben gegeven voor cambuur maar is dat genoeg??

een trainer moet ook spelers beter maken en,,spelvreugde spectakel bieden en zich
in kunnen leven in de supporters van een club.

denk daar maar eens over na. op non actief gezet worden is zeker niet leuk
maar alles op de club afschuiven vind ik niet getuigen van realisme

_O_

dit is mien club

Denistel het weer eens geliek
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

denistel

ik baal er gewoon van het komt su over dat die man alles perfect deen het en dat de rest bij de club de schuld is van dat ie nou weg is.nou daar ken ik niet met accoord gaan.


Dokkumer

Vind deze reactie typerend voor Arts. Geen enkele vorm van zelfkritiek en alleen de zwarte piet bij anderen leggen. Ik heb verschillende dingen gehoord over deze man en als die allemaal bekend worden dan kan Arts zijn papiertje echt boven zijn bed hangen. Hij komt dan niet meer bij een BVO aan de bak.

brambo3004

Citaat van: Dokkumer op maart 27, 2013, 16:19:08
Vind deze reactie typerend voor Arts. Geen enkele vorm van zelfkritiek en alleen de zwarte piet bij anderen leggen. Ik heb verschillende dingen gehoord over deze man en als die allemaal bekend worden dan kan Arts zijn papiertje echt boven zijn bed hangen. Hij komt dan niet meer bij een BVO aan de bak.

Laat me raden: je voelt vast niet de behoefte om een tipje van de sluier op te lichten? :P

scclwd

Citaat van: Goudvinger op maart 27, 2013, 13:41:26
Ongelofelijk zure reacties hier over iemand die altijd z'n stinkende best voor onze club heeft gedaan, walgelijk.  :R

Zo is helaas het merendeel van de supporters, Goudvinger. Ik denk er hetzelfde over als jij. Als ik hier zou neerzetten hoe ik echt over dat stelletje kortzichtigen hier denk, krijg ik meteen een ban.