Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: Goudvinger op maart 27, 2013, 13:41:26
Ongelofelijk zure reacties hier over iemand die altijd z'n stinkende best voor onze club heeft gedaan, walgelijk.  :R

Dat zal ik niet ontkennen. Wel dat hij in zijn ijver er 1 grote teringbende van heeft gemaakt.

Overigens deed eddie the eagle ook altijd zijn stinkende best, het resultaat is bekend.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: scclwd op maart 27, 2013, 18:02:10
Citaat van: Goudvinger op maart 27, 2013, 13:41:26
Ongelofelijk zure reacties hier over iemand die altijd z'n stinkende best voor onze club heeft gedaan, walgelijk.  :R

Zo is helaas het merendeel van de supporters, Goudvinger. Ik denk er hetzelfde over als jij. Als ik hier zou neerzetten hoe ik echt over dat stelletje kortzichtigen hier denk, krijg ik meteen een ban.

Ik denk dat je meer zielsverwanten zult vinden op een Libelleforum  :_schater
Nou vooruit dan maar,

:0= Leef je uit!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Hooo, de exclusieve rechten voor die opmerking waren voor Marc :devil

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op maart 27, 2013, 20:41:54
Citaat van: Goudvinger op maart 27, 2013, 13:41:26
Ongelofelijk zure reacties hier over iemand die altijd z'n stinkende best voor onze club heeft gedaan, walgelijk.  :R

Dat zal ik niet ontkennen. Wel dat hij in zijn ijver er 1 grote teringbende van heeft gemaakt.

Overigens deed eddie the eagle ook altijd zijn stinkende best, het resultaat is bekend.
Met het kleine verschil dat Eddie the Eagle op veel sympathie mocht rekenen.

Overigens, hard werken prima. Fouten maken mag ook. Een essentieel punt wat ik mis bij AA is behoudens de zelfreflectie ook het leren van de fouten. Een kun je overigens als gevolg van het ander zien :P

Bascambuur

In de VI van vandaag staat ook een hele pagina over het ontslag. Zal even een stukje citeren:

Arts voelt zich gesteund door de spelersgroep, maar erkent dat hij niet lekker lag bij een deel van de aanhang. Dat deel van de fans riep eerder dit seizoen al om het hoofd van de trainer. ''Van de 24 spelers hebben 22 me een berichtje gestuurd. Niemand begrijpt wat de clubleiding heeft gedaan. Ook andere trainers hebben me vol ongeloof gebeld. Iedereen vraagt wat er intern aan de hand is. Of ik ruzie heb gemaakt met mensen. Dat is het nu juist:er is niks gebeurd. Dat ik niet met alle supporters door één deur kon was al bekend. Alleen kan ik me niet voorstellen dat de club haar oren laat hangen naar een paar fans. Ik heb eerder bij de clubleiding aangegeven dat er een irreëel verwachtingspatroon werd gecreëerd rondom de club.''

Hij meldt dus zelf dat hij niet met alle supporters door één deur kon, dan vraag ik me af wat er gebeurd is. Normaal gesproken zou een trainer dit namelijk nooit over supporters zeggen.

De Raaf

Citaat van: Dokkumer op maart 27, 2013, 20:33:54
Slotje komt erop, maar pas op 31 maart om 23:59 uur :devil Geef een ieder nog wel even de kans om zijn of haar zegje te kunnen doen.

De Raaf, je kunt ophouden met aftellen. Je hebt 96 dagen bonus gekregen   8P

Ben zo blij dat ie weg is, ken van opwinding niet meer typen  |:) |:) |:)

Dokkumer

Nee dou weest niet meer waar ast dien gifpijlen op skiete must  :zweep

De Raaf

Citaat van: Dokkumer op maart 27, 2013, 21:16:10
Nee dou weest niet meer waar ast dien gifpijlen op skiete must  :zweep

Die binne op  :_schater

Sonnema

Citaat van: Bascambuur op maart 27, 2013, 21:08:39
In de VI van vandaag staat ook een hele pagina over het ontslag. Zal even een stukje citeren:

Arts voelt zich gesteund door de spelersgroep, maar erkent dat hij niet lekker lag bij een deel van de aanhang. Dat deel van de fans riep eerder dit seizoen al om het hoofd van de trainer. ''Van de 24 spelers hebben 22 me een berichtje gestuurd. Niemand begrijpt wat de clubleiding heeft gedaan. Ook andere trainers hebben me vol ongeloof gebeld. Iedereen vraagt wat er intern aan de hand is. Of ik ruzie heb gemaakt met mensen. Dat is het nu juist:er is niks gebeurd. Dat ik niet met alle supporters door één deur kon was al bekend. Alleen kan ik me niet voorstellen dat de club haar oren laat hangen naar een paar fans. Ik heb eerder bij de clubleiding aangegeven dat er een irreëel verwachtingspatroon werd gecreëerd rondom de club.''

Hij meldt dus zelf dat hij niet met alle supporters door één deur kon, dan vraag ik me af wat er gebeurd is. Normaal gesproken zou een trainer dit namelijk nooit over supporters zeggen.

Eigen beeld over wat hij zelf fout heeft gedaan is er in geen enkel interview terug te zien. Je was de zwakste schakel tot ziens.

scclwd

Citaat van: richard op maart 27, 2013, 20:30:28
scclwd......een vrouw(of is het je mannetje) die totaal niet weet waar ze over praat en niet eens weet hoe de persoon arts in elkaar steekt, als je je er in verdiept had dan weet je toch hoe het zit en mag arts bestuur dankbaar zijn dat ze zo mild zijn want als ze de beerput open gooien krijgt ie nooit weer een club!!! mag voor welke ploeg in betaalde voetbal hopen dat ze hem niet onder contract nemen.....ellende met hem is al begonnen onder koolhof.....dan weet je wel hoe ver het teruggaat en er nooit iets is verandert!!! EN NU MAAR EEN SLOTJE DOKKUMMER!!!

Omdat jij het zegt moet er maar een slotje op...typisch.

Ik weet niet waar ik over praat volgens jou. Jij bent blijkbaar zo'n insider dat je alle ins en outs weet. Wees dan ook een kerel (of vrouw) hou op met insinueren en stemmingmakerij en maak hier dan duidelijk wat Arts jou heeft aangedaan. Het moet iets zijn wat onvergeeflijk is, anders kan ik jouw gedrag op forum, tribune en na wedstrijden niet verklaren.


denistel

Citaat van: scclwd op maart 27, 2013, 19:23:25
Denistel:

wat daar gezegd is weet ik oek niet maar arts vind dat ie zelf niks verkeerd doet
als ik het su mut geloven dus dan maakt het oek niks uit dat het bestuur wat zegt

hij kijkt al1 naar de klassering maar de woorden voor dit seizoen waren aantrekkelijk
voetbal druk geven op de tegenstander enz...en daarin is arts niet geslaagd en daardoor
dreigen er sponsers en supporters weg te blijven en komen sommige supporters met
sk op dit moment niet eens meer naar het stadion maar dat intresseerd arts zeker niks.
[/quote]

scclwd
Nogmaals, als het bestuur hem als enige reden voor zijn vertrek geeft dat het team te wisselvallig is, dan denkt de beste man toch ook dat dat de enige reden is? Je denkt van jezelf altijd dat je het goed doet op je werk, dat geldt ook voor jou en mij en dus ook Arts.
Als het bestuur ballen had gehad waren ze eerlijk geweest en hadden ze bv gezegd: we vinden dat je niet goed samenwerkt met je naaste collega's, dat je de spelers niet (meer) motiveert, weet ik veel wat voor redenen ze hadden. Slecht beurt van het bestuur op deze manier.
[/quote]

hoe komt het dat het elftal te wisselvallig is dan?? als we niet zo wisselvallig waren dan
zou ie hier vast nog zitten denk ik...er zijn totaal geen vaste lijnen te ontdekken in dit
team ui halen we 12 pt uit 1 wedstrijden en maken amper goals en creeren zelfs amper
kansen.

en dan durft arts nog te zeggen dat het goed gaat en we staan in de top 5 en we staan
geen 10 pt achter nou als agovv en veendam er nog waren dan stonden we dat wel.

nogmaals het zal nooit al1 aan de trainer liggen maar bij hem ligt het totaal niet
aan hem en dat vind ik niet realistisch.laat em maar zwijgen en onze club niet besmeuren.

denistel

Citaat van: Bascambuur op maart 27, 2013, 21:08:39
In de VI van vandaag staat ook een hele pagina over het ontslag. Zal even een stukje citeren:

Arts voelt zich gesteund door de spelersgroep, maar erkent dat hij niet lekker lag bij een deel van de aanhang. Dat deel van de fans riep eerder dit seizoen al om het hoofd van de trainer. ''Van de 24 spelers hebben 22 me een berichtje gestuurd. Niemand begrijpt wat de clubleiding heeft gedaan. Ook andere trainers hebben me vol ongeloof gebeld. Iedereen vraagt wat er intern aan de hand is. Of ik ruzie heb gemaakt met mensen. Dat is het nu juist:er is niks gebeurd. Dat ik niet met alle supporters door één deur kon was al bekend. Alleen kan ik me niet voorstellen dat de club haar oren laat hangen naar een paar fans. Ik heb eerder bij de clubleiding aangegeven dat er een irreëel verwachtingspatroon werd gecreëerd rondom de club.''

Hij meldt dus zelf dat hij niet met alle supporters door één deur kon, dan vraag ik me af wat er gebeurd is. Normaal gesproken zou een trainer dit namelijk nooit over supporters zeggen.

SUPPORTERS ZIJN DE CLUB HEER ARTS,,,EN EEN PAAR LIETEN HET HEEL DUIDELIJK
BLIJKEN EN VELE KWAMEN NIET MEER NAAR DE WEDSTRIJDEN KIJKEN OOK AL HEBBEN ZE
EEN SK EN ZOUDEN-ZULLEN NA 30 OF 40 JAAR TWIJFELEN OM NOG 1 TE HALEN.

DAT VND IK ERGER DAN EEN TRAINER DIE OP NON ACTIEF WORDT GEZET

en verder zeg ik we gaan mooi verder met deze club

scclwd

Supporters mogen de hand ook wel eens in eigen boezem steken. Arts zaken gaan verwijten op het menselijke vlak, maar niet naar zichzelf kijken.
Blijkbaar lag hij toch goed bij de spelers, waarom krijgt hij anders van 22 spelers een sms? Hij zal heus fouten hebben gemaakt, maar ik blijf erbij dat bepaalde supporters hun boekje ver te buiten zijn gegaan.

Sonnema

Wie is zijn boekje te buiten gegaan dan???? Noem ze dan bij naam. En 22 spelers kunnen keurig een sms hebben gestuurt, maar dat kan ook puur uit fatsoen zijn. Hoe ze werkelijk misschien wel denken staat echt niet in een sms hoor.

sunderland

Die reacties van Arts zeggen dus alles over hem zelf . Zo hij hier reageert zo is zijn kijk ook op voetbal.Hij moet die plaat es voor sien hasses weg halen .