Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: Sonnema op februari 20, 2013, 09:53:01
Citaat van: De Gast op februari 20, 2013, 09:34:47
Wie moet er anders in de basis dan keurntjes? Er was toch geen andere optie?

Begin nu aardig te twijfelen aan het feit dat jij het spel voetbal wel snapt. tuurlijk zijn er andere opties, maar als trainer moet je daarvoor openstaan en wil je daarin een kleine aanpassing maken. Kijken hoe jij je team beter kunt laten spelen als er op een positie in het team iemand staat die niet goed voetbalt en die na de winter wel mocht vertrekken. Hoe verkoop je dat aan je supporters???? Dus blijf maar lekker achter deze onbenul staan maar op deze manier zul je het dan nooit gaan snappen.

Ik sta niet achter of voor deze 'onbenul'.. dat is een conclusie die jij trekt. Keurntjes was de enige middenvelder die nog opgesteld kon worden aangezien Rose Diemers vd Heide niet fit waren. je wint bij MVV uit, speelt goed bij Sparta dan is het logisch dat dezelfde basis 11 starten. Achteraf is het lekker praten Sonnema.. na de wedstrijd van maandag zou ik ook voor een andere optie kiezen.

justremco

Dantuma was nog een optie, vd laan op het middenveld zoals gebeurde na de wissel en mijn favoriete optie gewoon Oebele op 10 met daarachter Bakker en el Makrini

Nightmarelwd

Citaat van: Goudvinger op februari 19, 2013, 17:03:45
Citaat van: Ronnie tng op februari 19, 2013, 16:55:24
Alsof Arts mag bepalen hoe wij supporters met de club en de bijbehorende dingen omgaan.

Arts mag zijn mening hebben toch?

Hij mag een mening hebben, hebben de supporters die floten ook.
MI-Sider for Life

Goudvinger

Citaat van: Nightmarelwd op februari 20, 2013, 13:11:00
Citaat van: Goudvinger op februari 19, 2013, 17:03:45
Citaat van: Ronnie tng op februari 19, 2013, 16:55:24
Alsof Arts mag bepalen hoe wij supporters met de club en de bijbehorende dingen omgaan.

Arts mag zijn mening hebben toch?

Hij mag een mening hebben, hebben de supporters die floten ook.

Uiteraard, maar die supporters speelden op de man en dan is funest voor het zelfvertouwen van zo'n speler. Zo ga je toch niet met je eigen spelers om?

richard

Slecht is slecht, goed is goed........fluiten is fluiten, klappen is klappen!!

gewoon een fan

Citaat van: richard op februari 20, 2013, 13:19:40
Slecht is slecht, goed is goed........fluiten is fluiten, klappen is klappen!!
Hier ben ik het helemaal mee eens  :thumbsup

brambo3004

Citaat van: gewoon een fan op februari 20, 2013, 13:30:35
Citaat van: richard op februari 20, 2013, 13:19:40
Slecht is slecht, goed is goed........fluiten is fluiten, klappen is klappen!!
Hier ben ik het helemaal mee eens  :thumbsup

Ja, wie niet? :insane

Sonnema

De gast. Je mag blij wezen dat je bij MVV hebt gewonnen want in de 1e helft had je al 3-0 achter moeten staan. En als je in die wedstrijd naar Keurntjes kijkt voetbalt meneer of hij al jaren ervaring heeft. Mooie bewegingen maken en laat zich  makkelijk van de bal afzetten en loopt ook nog eens verkeerd. Dat neem ik een trainer kwalijk dat hij daar in niet ingrijpt en dan is het gelul van een team laten staan als het wint. Het voetbal moet beter en dan moet je bepaalde mensen op hun plaats zetten en gewoon hun taak uitvoeren. Hij kon wel een ander keuze maken het is maar net wat je wilt zien en waar je vertrouwen in hebt.

Grijskijkert

Arts naar MVV? Trost gaat weg,en Arts met zijn MVV geschiedenis pas er mooi.
IN HENK WE TRUST!!!

marrumer

Citaat van: grijskijker op februari 20, 2013, 14:33:04
Arts naar MVV? Trost gaat weg,en Arts met zijn MVV geschiedenis pas er mooi.
dan kan hij mvv ook mooi even verkloten  :D

Grijskijkert

Citaat van: marrumer op februari 20, 2013, 14:35:59
Citaat van: grijskijker op februari 20, 2013, 14:33:04
Arts naar MVV? Trost gaat weg,en Arts met zijn MVV geschiedenis pas er mooi.
dan kan hij mvv ook mooi even verkloten  :D
Heel veel heeft hij hier niet veel verkloot,maar snap wat je bedoeld(zijn we daar ook maar mooi vanaf)
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Sonnema op februari 20, 2013, 14:02:10
De gast. Je mag blij wezen dat je bij MVV hebt gewonnen want in de 1e helft had je al 3-0 achter moeten staan. En als je in die wedstrijd naar Keurntjes kijkt voetbalt meneer of hij al jaren ervaring heeft. Mooie bewegingen maken en laat zich  makkelijk van de bal afzetten en loopt ook nog eens verkeerd. Dat neem ik een trainer kwalijk dat hij daar in niet ingrijpt en dan is het gelul van een team laten staan als het wint. Het voetbal moet beter en dan moet je bepaalde mensen op hun plaats zetten en gewoon hun taak uitvoeren. Hij kon wel een ander keuze maken het is maar net wat je wilt zien en waar je vertrouwen in hebt.

Had een 7 volgens VI tegen MVV, en staat daardoor in team van de week  :?

gewoon een fan

De cijfers in de VI heb ik nog nooit serieus genomen   ;)

Grijskijkert

Citaat van: gewoon een fan op februari 20, 2013, 15:41:16
De cijfers in de VI heb ik nog nooit serieus genomen   ;)
Hoezo niet,ben gewoon nieuwsgierig..
IN HENK WE TRUST!!!

gewoon een fan

Citaat van: grijskijker op februari 20, 2013, 15:49:28
Citaat van: gewoon een fan op februari 20, 2013, 15:41:16
De cijfers in de VI heb ik nog nooit serieus genomen   ;)
Hoezo niet,ben gewoon nieuwsgierig..
Die cijfers kloppen mijns inziens vaak van geen kanten  :zucht