Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

brambo3004

Citaat van: De Gast op februari 19, 2013, 10:06:22
Hij is anders wel de meest succesvolle coach van de afgelopen jaren.. samen met Menzo..

Ja, in de afgelopen jaren hebben we geen andere trainers gehad dan Arts en Menzo...

Goudvinger

Citaat van: brambo3004 op februari 19, 2013, 11:48:22
Citaat van: De Gast op februari 19, 2013, 10:06:22
Hij is anders wel de meest succesvolle coach van de afgelopen jaren.. samen met Menzo..

Ja, in de afgelopen jaren hebben we geen andere trainers gehad dan Arts en Menzo...

Beetje kort door de bocht. Voordat Menzo hier kwam, heeft Cambuur genoeg trainers gehad die met ongeveer dezelfde budgetten als nu niet eens het linkerrijtje wisten te halen. Arts lukt dat wel, en daar mag hij op z'n minst wat credits voor krijgen.

Grijskijkert

Citaat van: Goudvinger op februari 19, 2013, 11:54:50
Citaat van: brambo3004 op februari 19, 2013, 11:48:22
Citaat van: De Gast op februari 19, 2013, 10:06:22
Hij is anders wel de meest succesvolle coach van de afgelopen jaren.. samen met Menzo..

Ja, in de afgelopen jaren hebben we geen andere trainers gehad dan Arts en Menzo...

Beetje kort door de bocht. Voordat Menzo hier kwam, heeft Cambuur genoeg trainers gehad die met ongeveer dezelfde budgetten als nu niet eens het linkerrijtje wisten te halen. Arts lukt dat wel, en daar mag hij op z'n minst wat credits voor krijgen.
Ik denk dat Henk ook een erg grote invloed heeft, misschien nog wel meer dat Arts..
IN HENK WE TRUST!!!

John Hiatt

Weer lekkere opmerking van Arts over het publiek in de LC.

Ronnie tng


Bascambuur

''Hoe een deel van het publiek reageerde, vond ik trouwens schandalig. Ik vind dat je altijd achter je ploeg moet staan. Hier zijn echter mensen die altijd negatief moeten zijn...''

Geen idee waar hij op doelt trouwens, gister niks van gemerkt.

Holwerd voor Cambuur

Er waren er nogal wat die juichten en klapten toen Keurntjes het veld moest verlaten.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

John Hiatt

Hij moet blij zijn met de steun. Niet altijd dat negatieve geleuter laten horen in de pers. Waren toch bijna 6000 man op een maandagavond.

Goudvinger

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 19, 2013, 16:49:37
Er waren er nogal wat die juichten en klapten toen Keurntjes het veld moest verlaten.

Arts heeft gelijk als hij zegt dat supporters niet zo met hun spelers om moeten gaan. Heb mij er gister persoonlijk ook aan geƫrgerd.

Ronnie tng

Alsof Arts mag bepalen hoe wij supporters met de club en de bijbehorende dingen omgaan.

Goudvinger

Citaat van: Ronnie tng op februari 19, 2013, 16:55:24
Alsof Arts mag bepalen hoe wij supporters met de club en de bijbehorende dingen omgaan.

Arts mag zijn mening hebben toch?

Ronnie tng

Dat mag hij zeker. Maar ik vind het een beetje denigrerend richting de supporters. Als iemand de sterren van de hemel speelt, laat men dat merken. Wanneer er iemand al een aantal wedstrijden als een natte krant speelt dan mag men dat toch ook laten weten? Het zijn volwassen voetballers, die gewoon goed betaald krijgen. Dat Arts dan zo goedkoop over de rug van de supporters zijn speler in bescherming wil nemen die gewoon slecht voetbalt vind ik dat gewoon triest.

Sonnema

Als hij zich er zo aan stoort waarom is hij dan zo negatief over het Cambuurpubliek, hij weet toch dat we kritisch zijn. En zo serieus neem ik die man toch niet, had moet keurntjes niet eens opstellen is al 2 weken niet de beste speler.

scclwd

Ik vind het goed van Arts dat hij zijn spelers in bescherming neemt. Natuurlijk mag je ontevreden zijn over het spel van een speler maar om op de man te spelen als publiek vind ik persoonlijk erg laag. Per slot van rekening wil zo'n speler zelf ook graag goed spelen. Dus volkomen terechte opmerking van Arts in de LC.

scclwd

Citaat van: Ronnie tng op februari 19, 2013, 16:55:24
Alsof Arts mag bepalen hoe wij supporters met de club en de bijbehorende dingen omgaan.

Hij geeft zijn mening, net zoals jij hier doet. Niks mis mee.