Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

zijn wissels vielen positief uit al was ik het niet eens met de wissels op dat moment .

marrumer

Citaat van: sunderland op februari 16, 2013, 21:48:13
zijn wissels vielen positief uit al was ik het niet eens met de wissels op dat moment .
want jij bent niet een trainer en hij wel  :D

denistel

fitte krachten er in is goed toch zeker barto voor hemmen die verdedigers
waren kapot en barto maakte mooi gebruik van de ruimtes.

oebele zat te weinig in de wedstrijd en de leeuw buffelt wat meer
voor het laatste kwartier en bakens er achter in bij was oek niks mis mee.


sunderland

Citaat van: denistel op februari 16, 2013, 21:53:18
fitte krachten er in is goed toch zeker barto voor hemmen die verdedigers
waren kapot en barto maakte mooi gebruik van de ruimtes.

oebele zat te weinig in de wedstrijd en de leeuw buffelt wat meer
voor het laatste kwartier en bakens er achter in bij was oek niks mis mee.
mooi.!  Je topscorer laat je altijd staan .Oebele kan ieder moment een beslissende bal geven en is altijd beter dan de leeuw.Bakens erbij betekent dat je achteruit gaat lopen .......................... Nee tis maar hoe je het bekijkt ,nu had de trainer gelijk :y |:)

okkele

Citaat van: sunderland op februari 16, 2013, 22:00:54
Citaat van: denistel op februari 16, 2013, 21:53:18
fitte krachten er in is goed toch zeker barto voor hemmen die verdedigers
waren kapot en barto maakte mooi gebruik van de ruimtes.

oebele zat te weinig in de wedstrijd en de leeuw buffelt wat meer
voor het laatste kwartier en bakens er achter in bij was oek niks mis mee.
mooi.!  Je topscorer laat je altijd staan .Oebele kan ieder moment een beslissende bal geven en is altijd beter dan de leeuw.Bakens erbij betekent dat je achteruit gaat lopen .......................... Nee tis maar hoe je het bekijkt ,nu had de trainer gelijk :y |:)

AMEN !
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: sunderland op februari 16, 2013, 22:00:54
Citaat van: denistel op februari 16, 2013, 21:53:18
fitte krachten er in is goed toch zeker barto voor hemmen die verdedigers
waren kapot en barto maakte mooi gebruik van de ruimtes.

oebele zat te weinig in de wedstrijd en de leeuw buffelt wat meer
voor het laatste kwartier en bakens er achter in bij was oek niks mis mee.
mooi.!  Je topscorer laat je altijd staan .Oebele kan ieder moment een beslissende bal geven en is altijd beter dan de leeuw.Bakens erbij betekent dat je achteruit gaat lopen .......................... Nee tis maar hoe je het bekijkt ,nu had de trainer gelijk :y |:)
Bakens kan ik nog begrijpen voor de rust en kopkracht achterin..

De Raaf

BIJNA JULI JALALALALALA, BIJNA JULI JALALALALA
|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

John Hiatt

Citaat van: De Raaf op februari 17, 2013, 02:23:01
BIJNA JULI JALALALALALA, BIJNA JULI JALALALALA
|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Benieuwd hoe lang de nieuwe trainer ongeschonden blijft hier op het forum.

richard

Citaat van: sunderland op februari 16, 2013, 21:48:13
zijn wissels vielen positief uit al was ik het niet eens met de wissels op dat moment .

????? Als je zag hoe hemmen en oebele ploeterden......was het wel logisch , zie in oebele toch meer een 10 en doordat onze buitens hemmen niet bereikten was hemmen onzichtbaar........

Len Cantello

Citaat van: John Hiatt op februari 17, 2013, 08:56:12Benieuwd hoe lang de nieuwe trainer ongeschonden blijft hier op het forum.
1 seconde.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

sunderland

Citaat van: richard op februari 17, 2013, 09:30:30
Citaat van: sunderland op februari 16, 2013, 21:48:13
zijn wissels vielen positief uit al was ik het niet eens met de wissels op dat moment .

????? Als je zag hoe hemmen en oebele ploeterden......was het wel logisch , zie in oebele toch meer een 10 en doordat onze buitens hemmen niet bereikten was hemmen onzichtbaar........
ik zou mijn topscorer nooit wisselen.Juist hij kan in de laatste min de winnende maken . hehe eindelijk weer eens discussie over voetbal :y

denistel

als  tegenstander meer moet komen als de wedstrijd daar omvraagt
zo ik voorin gewoon snellere spelers neer zetten zodat je kans
weg counteren.
hemmen gebruik je daar niet voor die schiet er vanavond wel weer
2 in omdat we dan meer in de 16 komen als het goed is.

papier

Denk een keuze tussen wachten op een kans of meer proberen te creeeren. Hemmen zat gewoon niet goed in de wedstrijd en Brato bracht daarentegen een stuk meer mede geholpen door een moe MVV.

richard

Wat ws Eindhoven goed zeg, dat je je ploeg op een dusdanige manier voorbereid dat je het onmogelijke hebt gepresteerd door dit zeer sterke Eindhoven te verslaan, chapeau, een wereldprestatie en dat zal de kans dat je een contract bij een eredivisieclub krijgt alleen maar doen toenemen!!!

De Gast

Hij is anders wel de meest succesvolle coach van de afgelopen jaren.. samen met Menzo..