Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Arts

Gestart door richard, januari 18, 2013, 00:13:51

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Het gekke is dat ik hem niet hoor als het wél positief is... Dat is schijnbaar normaal en kritisch is not done..

scclwd

Citaat van: Dokkumer op februari 19, 2013, 20:58:15
Het gekke is dat ik hem niet hoor als het wél positief is... Dat is schijnbaar normaal en kritisch is not done..

Niet mee eens. Heb hem vaak positieve woorden over de supporters horen zeggen in de Huis aan Huis, de lc en in de interviews na de wedstrijd op site van de jupiler league.

Dokkumer

Hmm moet ik daar eens wat meer kijken dan ;)

Ronnie tng

Citaat van: scclwd op februari 19, 2013, 18:16:55
Ik vind het goed van Arts dat hij zijn spelers in bescherming neemt. Natuurlijk mag je ontevreden zijn over het spel van een speler maar om op de man te spelen als publiek vind ik persoonlijk erg laag. Per slot van rekening wil zo'n speler zelf ook graag goed spelen. Dus volkomen terechte opmerking van Arts in de LC.

Het zijn volwassen mannen die gewoon tegen kritiek moeten kunnen. Vanaf de jeugdopleiding is het al een harde wereld. Speel je goed dan krijg je lof, speel je niet goed dan sta je wissel of dan lig je er uit! Dan vind ik het niet meer dan normaal dat supporters laten weten dat de speler in kwestie niet goed gespeeld heeft! Nee ik zal als ik trainer was hem in bescherming nemen, proberen vertrouwen te geven maar niet over de rug van de supporters.

denistel

als er spelers zijn die geen knikker raken dan moet je die wisselen.

en als we zoals gister de hele 2e helft worden terug gedrongen
door de nummer laatst en je publiek zingt leeuwarden aanvalluh
dan hevve ze daar toch gelijk in.

2e helft ging totaal nergens over en ik zal zelf altijd mijn eigen mening
geven zowel positief als negatief.

richard

Citaat van: scclwd op februari 19, 2013, 18:16:55
Ik vind het goed van Arts dat hij zijn spelers in bescherming neemt. Natuurlijk mag je ontevreden zijn over het spel van een speler maar om op de man te spelen als publiek vind ik persoonlijk erg laag. Per slot van rekening wil zo'n speler zelf ook graag goed spelen. Dus volkomen terechte opmerking van Arts in de LC.

Terecht.......hou toch op man, elke simpel denkend persoon die wat verstand heeft van voetbal ziet dat er zoveel fout gaat elke x weer maar meneer mag elke week weer melden hoe hij wil voetballen en wat ze willen maar het komt er bijna nooit uit en dan moeten wij onze kop houden? Ik betaal er voor en hij wordt betaald om een elftal neer te zetten dat acceptabel voetbal laat zien is dat nietzo dan mag men commentaar leveren maar daarom is het ook maar goed dat hij weggaat......zelf ziet hij achter elke boom een vijand als zijn spelers of anderen leden van de staf wel het fatsoen hebben om met supporters te praten wordt ie helemaal gek in zijn hoofd om maar te denken wat zouden ze bespreken......en heeft ie het lef omdat zo te brengen dat spelers en mensen van de staf eerst wel 10x nadenken voordat ze wat doen om ruzie te voorkomen, wat een maf juh die vent!!

richard

Citaat van: scclwd op februari 19, 2013, 21:28:44
Citaat van: Dokkumer op februari 19, 2013, 20:58:15
Het gekke is dat ik hem niet hoor als het wél positief is... Dat is schijnbaar normaal en kritisch is not done..

Niet mee eens. Heb hem vaak positieve woorden over de supporters horen zeggen in de Huis aan Huis, de lc en in de interviews na de wedstrijd op site van de jupiler league.

Daarom staat er ook nooit meer wat in de hah zeker....

richard

Citaat van: Goudvinger op februari 19, 2013, 16:54:24
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 19, 2013, 16:49:37
Er waren er nogal wat die juichten en klapten toen Keurntjes het veld moest verlaten.

Arts heeft gelijk als hij zegt dat supporters niet zo met hun spelers om moeten gaan. Heb mij er gister persoonlijk ook aan geërgerd.

Wat doet ie zelf dan.......een keurntjes die weg mocht, na de winter veruit de minste is, niet lekker in zijn vel zat, nou dat is aan zijn spel te zien hij is dramatisch en dan adnane eruit halen........logica? Die krijgt niet een normale bal van die vent  en adnane is de enige die een goed actie heeft en vaak een goede voorzet dus wie maakt wie kapot of wie neemt wie in bescherming? Het is gewoon een wanvertoning van die man......de leeuw staat zolang als ie bij cambuur speelt altijd gesloten opgesteld nooit open tijdens wedstrijd is hem dat nog nooit verteld en maandag zegt die arts dat wel tegen adnane de man die vanuit het niets een actie maakt en het publiek erachter krijgt door zijn aanvallende en gedurfde spel.....schijt maar dan ook schijtziek wordt ik ervan, meten met 2 maten!!!

Sonnema

Als je als trainer bepaald dat een speler als Keurntjes weg mag naar de winter, hoe kun je dan aan je supporters verkopen dat je hem in de basis zet?????  Heb aan mijn zoontje gevraagt of de man ook wet tegen de kids die in de line up mee liepen maandagavond wat heeft gezegd. Niet een woord liep met een stalen gezicht voorbij, henk de jong toonde wel zijn interesse en ook enkele andere mensen. Zelfs de trainer van de tegenpartij maakte een praatje. Wil niet overal wat achter zoeken maar een beetje mens toont interesse in de kids want het is voor die kinderen een eer om bij cambuur op het veld te mogen.

De Gast

Wie moet er anders in de basis dan keurntjes? Er was toch geen andere optie?

Zal mij benieuwen hoeveel krediet Lodeweges straks heeft als iedereen sympathie heeft voor de mens Lodeweges maar de prestaties tegenvallen..

De Raaf

Het is de meest akelige dramatische trainer die ik hier ooit heb meegemaakt. Aangezien ik honden prachtige lieve beesten vind, wil ik hem daar niet mee vergelijken.
Mensen die het hier op forum over fatsoensnormen hebben, hoeven in ieder geval niet bij hem in de leer te gaan.
1 JULI LEEUWARDER BEVRIJDINGSDAG!!! |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Sonnema

Citaat van: De Gast op februari 20, 2013, 09:34:47
Wie moet er anders in de basis dan keurntjes? Er was toch geen andere optie?

Begin nu aardig te twijfelen aan het feit dat jij het spel voetbal wel snapt. tuurlijk zijn er andere opties, maar als trainer moet je daarvoor openstaan en wil je daarin een kleine aanpassing maken. Kijken hoe jij je team beter kunt laten spelen als er op een positie in het team iemand staat die niet goed voetbalt en die na de winter wel mocht vertrekken. Hoe verkoop je dat aan je supporters???? Dus blijf maar lekker achter deze onbenul staan maar op deze manier zul je het dan nooit gaan snappen.

denistel

Citaat van: De Gast op februari 20, 2013, 09:34:47
Wie moet er anders in de basis dan keurntjes? Er was toch geen andere optie?

Zal mij benieuwen hoeveel krediet Lodeweges straks heeft als iedereen sympathie heeft voor de mens Lodeweges maar de prestaties tegenvallen..

???? op het laatst moest vd laan naar het middenveld dus andere opties zijn er wel.
maar gewoon bakker wat terug laten zakken en oepie op 10 en hiwat rechts buiten.
of zet frits dantuma eens naast makrini ken mie niet voor stellen dat ie het minder
doet dan keurntjes

Andre-Lwd

Citaat van: De Gast op februari 20, 2013, 09:34:47
Wie moet er anders in de basis dan keurntjes? Er was toch geen andere optie?

Oebele op middenveld ( 10 ), adnane links, hiwat rechts, Hemmen spits.

Andre-Lwd

Citaat van: denistel op februari 20, 2013, 10:11:58
Citaat van: De Gast op februari 20, 2013, 09:34:47
Wie moet er anders in de basis dan keurntjes? Er was toch geen andere optie?

Zal mij benieuwen hoeveel krediet Lodeweges straks heeft als iedereen sympathie heeft voor de mens Lodeweges maar de prestaties tegenvallen..

???? op het laatst moest vd laan naar het middenveld dus andere opties zijn er wel.
maar gewoon bakker wat terug laten zakken en oepie op 10 en hiwat rechts buiten.

Zo had hij het ook moeten zetten toen Bakens erin kwam, schuift hij Laan door naar middenveld?, beter was Makrini en Bakker samen met Oebele op middenveld.