Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Vitesse Vrijdag 24 April 20:00

Gestart door Noordcambuur, april 13, 2026, 20:20:55

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: De Gast op april 25, 2026, 10:16:41
Waarom moest de ME er nou bij Noord aan te pas komen  :?

Met hangen en wurgen het einde van het seizoen gehaald. Een grondige renovatie is nodig maar we hebben voor m?n gevoel teveel doorlopende contracten van jongens die ook niet goed genoeg zijn voor de bank.

Met hangen en wurgen... 10 punten voor op nummer 3.

Agy

Citaat van: De Gast op april 25, 2026, 10:16:41
Waarom moest de ME er nou bij Noord aan te pas komen  :?

Omdat die lieve jongens van Noord achter Oost de politie met fietsen stond te bekogelen en omdat ze de eigen supporters (waaronder kinderen) stonden te intimideren.

Destroyer

Citaat van: Inferno-058 op april 25, 2026, 09:58:46
Het begon erg gezellig in de binnenstad met de optocht.

Qua sfeer in het stadion was het erg slecht van onze kant. Komt ook door een nieuwe trommel die gebruikt werd. We werden aardig overstemd door de uitsupporters 1e helft. Prima uitvak, tot aan de incidenten. Verschillende supportersgroeperingen zijn op nationaal niveau bezig om meer vrijheden voor supporters te realiseren, zo'n actie werkt dan averechts.

Sneu voor Henk en co, zo'n afscheid.

Seizoen is voorbij. Mooi dat we hem tenminste winnend hebben kunnen afsluiten. Genoeg werk aan de winkel

Komt door een nieuwe trommel?  :wall

Misschien moet er eens noord nagedacht worden waarom ze altijd die trieste liederen met k-woorden worden gezongen. 10-15 jaar geleden werd non-stop doorgezongen met normale liederen en ook regelmatig spelers toegezongen tijdens wedstrijd.

Nu hebben ze dat lied van de Mi-side, de club waar het allemaal om draait verkloot om elke keer over Abe te zingen met een ziekte er achter aan. Echt wat een verstand.

Ik vind noord de laatste tijd minder worden qua vocaliteit. Korte oplevingen met af en toe een vlaag van een orkaan.

Maar ajb praat niet over een trommel maar ga zelf eens te rade hoe je meer mensen mee krijgt. Alle tribunes walgen er van. En ik zal je vertellen je krijgt de mensen echt wel mee, maar niet met die liederen met niveau basisschool teksten.  :R
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Inferno-058

Citaat van: Destroyer op april 25, 2026, 11:04:57
Komt door een nieuwe trommel?  :wall

Misschien moet er eens noord nagedacht worden waarom ze altijd die trieste liederen met k-woorden worden gezongen. 10-15 jaar geleden werd non-stop doorgezongen met normale liederen en ook regelmatig spelers toegezongen tijdens wedstrijd.

Nu hebben ze dat lied van de Mi-side, de club waar het allemaal om draait verkloot om elke keer over Abe te zingen met een ziekte er achter aan. Echt wat een verstand.

Ik vind noord de laatste tijd minder worden qua vocaliteit. Korte oplevingen met af en toe een vlaag van een orkaan.

Maar ajb praat niet over een trommel maar ga zelf eens te rade hoe je meer mensen mee krijgt. Alle tribunes walgen er van. En ik zal je vertellen je krijgt de mensen echt wel mee, maar niet met die liederen met niveau basisschool teksten.  :R
Je staat zelf niet eens op Noord, dus hoe kan je oordelen dat deze nieuwe trommel goed/fout is? K woorden zijn onnodig net zoals andere dingen, mee eens. Maar het is wel makkelijk roepen vanaf een andere tribune, beste stuurlui staan aan wal

Lowieke

Wat mij betreft mogen we wel ophouden met uitsupporters. Het kost een kapitaal, zowel de club als de samenleving. De M.E. komt ook niet gratis. Het gaat heel vaak goed, maar je moet er constant rekening mee houden dat het fout gaat. En zonder uitsupporters gaan degenen die bij een wedstrijd komen met de hoop op rottigheid ook wegblijven. Kunnen we weer gewoon naar voetbal kijken.

Destroyer

Citaat van: Inferno-058 op april 25, 2026, 11:11:00
Je staat zelf niet eens op Noord, dus hoe kan je oordelen dat deze nieuwe trommel goed/fout is? K woorden zijn onnodig net zoals andere dingen, mee eens. Maar het is wel makkelijk roepen vanaf een andere tribune, beste stuurlui staan aan wal

Blijkbaar weet jij waar ik sta, dan weet je ook dat er maar een aantal meters tussen zit. Maar pak nu gewoon de kern aan en niet de randzaken. Lees mijn bericht eens goed door. Corteo zag er goed uit. Was er niet bij.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lowieke op april 25, 2026, 11:16:38
Wat mij betreft mogen we wel ophouden met uitsupporters. Het kost een kapitaal, zowel de club als de samenleving. De M.E. komt ook niet gratis. Het gaat heel vaak goed, maar je moet er constant rekening mee houden dat het fout gaat. En zonder uitsupporters gaan degenen die bij een wedstrijd komen met de hoop op rottigheid ook wegblijven. Kunnen we weer gewoon naar voetbal kijken.
Ik zou het heel erg vinden nooit meer een uitwedstrijd te mogen bezoeken
Henk, held, bedankt

Specuveter

Wat gebeurde er nou met die speler van Vitesse voor hoofdtribune?
Behoorlijk opstootje met supporters en spelers

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op april 25, 2026, 11:27:41
Wat gebeurde er nou met die speler van Vitesse voor hoofdtribune?
Behoorlijk opstootje met supporters en spelers
Daar zaten een paar vitesse supporters bijdehand te doen...

Vlampiep

We zijn direct vetrokken nadat het vuurwerk op ons werd gegooid. Veel kindereb waren behoorlijk aangeslagen.
Bij het vetrek zagen we veel ratjes omstruinen buiten de hekken van de parkeerplaats zuid voor de uitsupporters. Ze gaven informatie door met hun mobieltjes. Geen politie te bekennen, maar lees dat het daar later volledig uit de hand liep. Dit is nu de 2e keer dat we vanwege die zwakbegaafde kansloze klojos zijn vetrokken.
Ontzettend frustrerend voor de organisatie en Henk de Jong.
Wat mij betreft komend seizoen vanuit de Knvb een verbod voor uitsupporters.

De Gast

Als je in het uitvak geen schijn van kans hebt rottigheid uit te halen ist gelijk al klaar. Dan moet toch redelijk eenvoudig te regelen zijn.

James

Citaat van: De Gast op april 25, 2026, 12:17:49
Als je in het uitvak geen schijn van kans hebt rottigheid uit te halen ist gelijk al klaar. Dan moet toch redelijk eenvoudig te regelen zijn.

Volgens mij is het fantastisch dat je uitsupporters gastvrij wil ontvangen. En dat zou ook moeten kunnen want met beheersmatig ga je niet iets voorkomen en is het wachten op meer problemen. Alleen moeten de consequenties duidelijk zijn en dit gehandhaafd worden. Waarom kan het in de Premier Leauge wel? In Engeland zijn echt niet meer lieverdjes.

Zo?n gastenvak kan maar niet met de huidige regels/wetgeving. Waarom dit niet aan- of toepassen?

zeewolde

Citaat van: Inferno-058 op april 25, 2026, 11:11:00
Je staat zelf niet eens op Noord, dus hoe kan je oordelen dat deze nieuwe trommel goed/fout is? K woorden zijn onnodig net zoals andere dingen, mee eens. Maar het is wel makkelijk roepen vanaf een andere tribune, beste stuurlui staan aan wal
Toch zou het volgens mij redelijk eenvoudig op te lossen zijn, als er wat mensen opstaan einde trommelaar met wat maten van hem aanspreken  bepaalde liederen niet in te zetten/ stimuleren.

Je merkt dat de sfeer doodslaat.

Overigens gisteren veel vreemden in vak 8 gezien, die niet meededen in de sfeer. Best jammer , altijd leuk als er aanwas komt maar doe gewoon mee.

EdsjeSCC

Citaat van: Lowieke op april 25, 2026, 11:16:38
Wat mij betreft mogen we wel ophouden met uitsupporters. Het kost een kapitaal, zowel de club als de samenleving. De M.E. komt ook niet gratis. Het gaat heel vaak goed, maar je moet er constant rekening mee houden dat het fout gaat. En zonder uitsupporters gaan degenen die bij een wedstrijd komen met de hoop op rottigheid ook wegblijven. Kunnen we weer gewoon naar voetbal kijken.

Er is af en toe agressie, niemand meer met de trein!

Er zijn mensen die op vakantie ruzie gaan lopen maken, niemand mag meer op vakantie!

Toe juh

sunderland

Citaat van: De Gast op april 25, 2026, 12:17:49
Als je in het uitvak geen schijn van kans hebt rottigheid uit te halen ist gelijk al klaar. Dan moet toch redelijk eenvoudig te regelen zijn.
precies, als wij uitspelen heb je geen enkele kans om rottigheid uit te halen.
Hoe krijgen die lui vuurwerk mee naar binnen? Het is schandalig dat dat hier wel weer kan. En waarom wordt het uitvak niet leeg geveegd naar het eerste incident. Kortom weer heel slecht geregeld