Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00

Gestart door Noordcambuur, april 13, 2026, 20:11:00

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

De laatste uitwedstrijd van het seizoen in Doetinchem.
Ben heel benieuwd  :D

Vak 4

Weet iemand hoeveel uitkaarten er tot nu toe verkocht zijn?

zeewolde

Citaat van: Vak 4 op april 14, 2026, 08:32:46
Weet iemand hoeveel uitkaarten er tot nu toe verkocht zijn?
425 van de 500

denistel

Citaat van: zeewolde op april 14, 2026, 08:46:58
425 van de 500

echt super knap vind ik hulde voor de support nu nog een knal prestatie op het veld,

michello

Nog 45 kaarten en dan is het uitvak uitverkocht.

Specuveter

Gezien de training....
Jermoumi weer in de basis
En Apkakou voor Souren
Voor de rest geen wisselingen

Huizen

Kaart over, stuur maar DM als ik iemand blij kan maken.

Uiteraard naam en uitkaartnummer nodig.  |:)

Derkx R.H.


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt


Poetser

Je speelt met Jermouni met 1 man minder.

Wat is die slecht zeg.

Beul B

inderdaad wat een drama die Jarmouni. Alles op de bank is beter. Desnoods zet je de reservekeeper daar maar neer.

Josli

Citaat van: Beul B op april 17, 2026, 20:49:19
inderdaad wat een drama die Jarmouni. Alles op de bank is beter. Desnoods zet je de reservekeeper daar maar neer.

Sneu voor Balk, die doet al maanden zijn best de slechtste te zijn. Is er toch weer iemand nog slechter.
Zo'n Jarmouni. Dan mag je eindelijk wat wedstrijden spelen en dan loop je er zo bij. Onbegrijpelijk.
Maar goed. Het vuur is er ook gewoon uit.

Specuveter

Dat Balk elke wedstrijd mag spelen
Drama...zekers aan de bal
Jermoumi gaan we het niet over hebben.

Bens