Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00

Gestart door Noordcambuur, april 13, 2026, 20:11:00

Vorige topic - Volgende topic

michello

Luxe natuurlijk zo?n veredeld oefenpotje. Ik heb alleen wat flitsen gezien. Blij dat het seizoen volgende week klaar is. Nog een ??n keer knallen, huldigen en weer door!

EdsjeSCC

Citaat van: James op april 18, 2026, 08:29:41
Cambuur heeft m.i. alles er uitgeperst in de serie richting promotie. Hier is alle focus op komen te liggen. Ontzettend knap hoe ze dit als team hebben gedaan. Missie geslaagd en nu is de koek op.

Alle vertrouwen in Cambuur. Als ik zie hoe ze die serie hebben volbracht en hoe ze tegen ADO thuis speelden dan staat er echt een goed team.

Henk de Jong vond het een hele prestatie en dat is het ook. Het is nl. ook nog een behoorlijk jong team. Ook knap en deels geluk (maar dat dwing je af) dat er weinig blessures zijn geweest.

Ik ben vooral benieuwd naar wat de nieuwe trainer kan brengen maar alle vertrouwen in Lambooij!

Al denk ik dat wat Henk heeft neergezet ongekend is. Wat een mens en held is dat! De hele club en regio in beweging krijgen, wat een strijder. Wat ga ik die man missen. Had ie uit de randstad gekomen dan had ie al lang een hele grote club gehad.

Een jong team en ook nog eens heel veel wijzigingen ten op zichte van een seizoen eerder. Dus helemaal vanaf 0 moeten beginnen en opbouwen.

Echt ongekend

De Gast

In 2020 en 2021 zat er toekomst in het elftal. Dat zit er nu niet. Hoop dat ze dat goed gaan aanpakken om te voorkomen dat we het lachertje worden van de eredivisie.

James

Citaat van: De Gast op april 18, 2026, 09:14:26
In 2020 en 2021 zat er toekomst in het elftal. Dat zit er nu niet. Hoop dat ze dat goed gaan aanpakken om te voorkomen dat we het lachertje worden van de eredivisie.

In 2020 en 2021 had je Bangura, Jacobs, Hoedemakers en Kallon (misschien nog iemand vergeten) waar qua leeftijd toekomst in zat.

Je het nu een nieuw stadion en een visie. Het enigste wat je ook hebt is een forse schuld maar zonder een nieuw stadion was de club op het gebied van mogelijkheden ook ten dode opgeschreven. Je hebt nu alle voorwaarden om hoopvol te zijn over de toekomst.

Vd Belt, de Graaf en Henk hebben er voor gezorgd dat er een mooie toekomst mogelijk is.

sunderland

Citaat van: Zuid1991 op april 18, 2026, 00:54:12
Oneens, Kvam kan niet tippen aan het Sjostrand nivo.
hele goede reactie. Sj?strand kan niet tippen aan Olise.

sunderland

#50
Dijkhuizen toch weer goal uit corner. Bij ons trainde hij hier iedere dag een 20 min op en volgens mij scoorden we toen ook 10 x uit een corner. Dode spel momenten wordt zoveel uit gescoord in het betaalde voetbal. Daar valt veel meer uit te halen..

Zuid1991


Bankzitter

Citaat van: De Gast op april 18, 2026, 09:14:26
In 2020 en 2021 zat er toekomst in het elftal. Dat zit er nu niet. Hoop dat ze dat goed gaan aanpakken om te voorkomen dat we het lachertje worden van de eredivisie.

Er komt een vrijwel nieuw elftal. Ik verwacht alleen Jansen , Amofa , Diemers in de basis volgend jaar. Mulder, Apkakou, vd Sande Berkhout, Marsman, Kvam , Henstra in de breedte... daar kan er ook nog wel wat van verhuurd / verkocht worden. Hopelijk Daan Visser terug. 
Souren, Kooistra, Binder einde verhaal.

Dan heb je dus nog 12/13 nieuwe nodig, waarvan de meeste basis.
De nieuwe trainer zal ook andere type spelers willen, dus misschien in dat op zicht ook wel goed.
Het wordt een grote gok, kan ook goed uitpakken.


Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op april 18, 2026, 09:57:15
Er komt een vrijwel nieuw elftal. Ik verwacht alleen Jansen , Amofa , Diemers in de basis volgend jaar. Mulder, Apkakou, vd Sande Berkhout, Marsman, Kvam , Henstra in de breedte... daar kan er ook nog wel wat van verhuurd / verkocht worden. Hopelijk Daan Visser terug. 
Souren, Kooistra, Binder einde verhaal.

Dan heb je dus nog 12/13 nieuwe nodig, waarvan de meeste basis.
De nieuwe trainer zal ook andere type spelers willen, dus misschien in dat opzicht ook wel goed.
Het wordt een grote gok, kan ook goed uitpakken.
Ik zie alleen maar kansen om een eredivisie waardige selectie neer te zetten....

Bankzitter

Zeker. Scouting is op orde en we zullen ook nog wel 2 toppers kunnen huren.


sunderland

#56
Citaat van: Derkx R.H. op april 18, 2026, 10:06:46
Ik zie alleen maar kansen om een eredivisie waardige selectie neer te zetten....
idd nu gaan veel spelers weg. De 3 toppers gaan weg maar de rest die weggaat is zeer waarschijnlijk niet eredivisie waardig. Hoop ook wel dat er tenminste 2 of 3 bij komen die 200 betaald voetbal wedstrijden hebben gespeeld. Met alleen jong spelers en buitenlandse nieuwen gaat het niet goedkomen. Als je bijv tegen Fortuna speelt moet je heel erg zuinig zijn want die willen niet voetballen

wiekie1969

Citaat van: Derkx R.H. op april 18, 2026, 10:06:46
Ik zie alleen maar kansen om een eredivisie waardige selectie neer te zetten....

Dan zal de beurs toch open moeten. Ben heel erg benieuwd

denistel

de meningen verschillen nog al en dat kan natuurlijk toch zal alles
scherper harder enz moeten anders lig je er na 1 seizoen weer uit,