Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00

Gestart door Noordcambuur, april 13, 2026, 20:11:00

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

 Nee t was un topseizoen ,ze bin promoveert de jongkjes moesten veul wedstrieden in kort tiedbestek speule, pleurt allemaal op met dat zoet sappige gelul .misskien dat ut twintig minutenbgoed was vanavond mar un wedstried duurt 90 minuten met extra tied erbij nog wat langer... dus ut merendeel was niet goed. Mar dat moge juh niet segguh hier trap je sommigen tegen ut sere poatsjuh   ach ieder sien eigen mening   rangen en standen scorebord journalistiek

PePe

Vele wedstrijden in maart, kort op elkaar, heeft veel kracht gekost, dit breekt ze nu op!!

Josli

Citaat van: sunderland op april 17, 2026, 21:53:27
En toch was Cambuur beter !! Eigenlijk goede wedstrijd.

Nou dan heb je echt een hele andere wedstrijd gezien hoor. Sowieso was de tweede helft misschien wel de slechtste van het hele seizoen. Op de eerste 20 minuten na heel heel matig.
Het maakt mij niet uit hoor. Het is allemaal voor de kat zijn ***. Maar beweren dat het goed was, dat gaat er bij mij niet in.

V-man

Het seizoen gaat als een nachtkaars uit ondanks die mooie en welkome promotie. Ik noteer alvast voor komende vrijdag een verlies.

V-man

Natuurlijk wel gaan naar die laatste wedstrijd en het oldehoofsterkerkhof 3 mei!Cambuur till we die!

sunderland

Citaat van: Beul B op april 17, 2026, 22:00:55
we waren beter, ondanks een zeer slechte Jarmouni, Ferrah en Balk.

Kvam....ik weet het niet

Apkakou   die komt er wel, zit meer potentie in dan Kvam.

Galvez en vd Sande wel goed.
kvam komt er wel. Hij is zo vreselijk snel weg langs de tegenstander. Dat is gewoon heel goed. Nu de voortzetting nog al schoot hij een bal uit een fantastische aanval net voor langs. Marsman zijn voortzetting moet ook echt beter

Inferno-058

Citaat van: Poetser op april 17, 2026, 21:55:12
Precies. De koek is op, de pijp is leeg.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je ze dan nog kan afzeiken. We zijn godverdomme gepromoveerd man. Trots!
Voor dat topsalaris wat de heren krijgen mogen ze best wel wat beter presteren. Slappe hap is het, bijna uitverkocht uitvak mee man

sunderland

Citaat van: Josli op april 17, 2026, 23:09:29
Nou dan heb je echt een hele andere wedstrijd gezien hoor. Sowieso was de tweede helft misschien wel de slechtste van het hele seizoen. Op de eerste 20 minuten na heel heel matig.
Het maakt mij niet uit hoor. Het is allemaal voor de kat zijn ***. Maar beweren dat het goed was, dat gaat er bij mij niet in.
idd dan heb jij een andere weds gezien. In mijn ogen begonnen wij erg goed met geweldig positie spel. Na 20 min was het uit niks raak zoals vaker dit seizoen. Daarna waren we weer veel beter wb positie spel. Ook graafschap speelde bij vlagen prima uit tegen stoot. 2 e helft probeerden we het wel maar lukte het laatste stukje net niet en bij graafschap wel. 3-1 lijkt duidelijk maar was niet terecht. Graafschap speelde goede wedstrijd maar wij waren echt niet minder vond ik. Maar ieder zijn mening..,

Zuid1991

Citaat van: sunderland op april 18, 2026, 00:16:32
kvam komt er wel. Hij is zo vreselijk snel weg langs de tegenstander. Dat is gewoon heel goed. Nu de voortzetting nog al schoot hij een bal uit een fantastische aanval net voor langs. Marsman zijn voortzetting moet ook echt beter
Oneens, Kvam kan niet tippen aan het Sjostrand nivo.

EdsjeSCC

Wat mij betreft zijn diegenen die zeggen dat de huldiging wel geschrapt kan worden en alles in die trant niet goed bij hun hoofd. Ja, het spel en de resultaten zijn na de promotie tegenvallend. En ja daardoor gaat het wat uit als een nachtkaars. En dat gelul over vrijuit voetballen blabla, als je zelft hebt gevoetbald weet je toch ook dat oefenpotjes en wedstrijden die nergens om gaan wezenlijk anders zijn. Tuurlijk ga je met het idee het veld in om goed te spelen en wil je winnen, maar als het dan tegen zit is het gewoon lastiger om te draaien en zeker tegen ploegen die nog wel ergens voor spelen. Maar de spelers en technische staf hebben het fan-tas-tisch gedaan! Met moeilijke omstandigheden rond en na de winterstop + het is g??n topselectie. (De balans op) het middenveld, wie moet er nou in de spits, de dunne bezetting op de flanken en achterin... Bijna elke wedstrijd moest als team op 100 procent zijn, overwinningen werden bijna nooit gemakkelijk behaald. En dan zo'n serie neerzetten en zo vroeg al gepromoveerd zijn en inmiddels al 75 punten behaald. De afgelopen 4 jaren was 1 keer een unieke situatie met PEC en Heracles beide 85 punten, de andere jaren Excelsior 74, Groningen 75 en Volendam 75 punten. Als ze nou minder punten hadden behaald tijdens die fantastische serie en nu de laatste wedstrijden meer punten hadden behaald was het sentiment heel anders. Maar je viert de prestatie en bovenal de promotie naar de plek waar we zo graag naartoe willen en willen blijven!
:X

Galdiano

Enige lichtpunt gister was Kvam.
Hij heeft wel iets. Maar het is hetzelfde verhaal als Sjostrand. Kracht.

Die gaat er wel komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

In deze fase kun je de echte proff's onderscheiden van de jongens die op,voetbal zitten. Dan is mijn conclusie; we hebben schromelijk te kort aan echte proff's. Het wordt hard werken voor onze TM.

Eewal

We zijn in deze sterke competitie gepromoveerd met veel punten voorsprong. Dat is een fantastische prestatie  en het enige dat telt. Liever op 15 punten achterstand 2de worden dan in de laatste wedstrijd in blessuretijd het kampioenschap verspelen. Ik vind het stressvrij spelen eigenlijk wel even lekker ondanks alle magere uitslagen van de laatste weken. Veel kwaliteit zal er bij moeten...

Specuveter

Vond Apkakou ook een prima eerste helft spelen
Zat overal tussen en goede voortzetting

James

Cambuur heeft m.i. alles er uitgeperst in de serie richting promotie. Hier is alle focus op komen te liggen. Ontzettend knap hoe ze dit als team hebben gedaan. Missie geslaagd en nu is de koek op.

Alle vertrouwen in Cambuur. Als ik zie hoe ze die serie hebben volbracht en hoe ze tegen ADO thuis speelden dan staat er echt een goed team.

Henk de Jong vond het een hele prestatie en dat is het ook. Het is nl. ook nog een behoorlijk jong team. Ook knap en deels geluk (maar dat dwing je af) dat er weinig blessures zijn geweest.

Ik ben vooral benieuwd naar wat de nieuwe trainer kan brengen maar alle vertrouwen in Lambooij!

Al denk ik dat wat Henk heeft neergezet ongekend is. Wat een mens en held is dat! De hele club en regio in beweging krijgen, wat een strijder. Wat ga ik die man missen. Had ie uit de randstad gekomen dan had ie al lang een hele grote club gehad.