Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00

Gestart door Noordcambuur, april 13, 2026, 20:11:00

Vorige topic - Volgende topic

Poetser


moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Josli

Geflatteerd? Het lukt ons niet eens een bal fatsoenlijk in te spelen. Kvam kwam net door, stond er gewoon niemand in de 16. Dan heb je er gewoon helemaal geen zin meer in. Een dikke nachtkaars...

nee,wel?

Verlos iederren mar uut sien lijden tis omdat dit soodsjuh al promoveert is, daar was oek alles met zeit kinderachtig verdedigt bij de 2-1 tis toch ut ansien niet meer weerdt

Poetser

Citaat van: nee,wel? op april 17, 2026, 21:29:22
Verlos iederren mar uut sien lijden tis omdat dit soodsjuh al promoveert is, daar was oek alles met zeit kinderachtig verdedigt bij de 2-1 tis toch ut ansien niet meer weerdt

Dit zooitje?

Holwerd voor Cambuur

Hopelijk volgende week knallen tegen Vitesse om deze laatste serie weg te spoelen (en die lui niet de PO's te laten spelen).
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

3 assists van Fedde de Jong zie ik. Niks voor ons?  :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Scc4-ever

Citaat van: nee,wel? op april 17, 2026, 21:29:22
Verlos iederren mar uut sien lijden tis omdat dit soodsjuh al promoveert is, daar was oek alles met zeit kinderachtig verdedigt bij de 2-1 tis toch ut ansien niet meer weerdt
hoezo dit zooitje? T was toch best wel een mooi seizoen toch?. Dat t nu de laatste wedstrijden minder is. Is ook weer te verklaren aangezien ze in korte tijd heel veel wedstrijden moesten afwerken. 

Noordcambuur


sunderland

En toch was Cambuur beter !! Eigenlijk goede wedstrijd.

Poetser

Citaat van: Scc4-ever op april 17, 2026, 21:47:38
hoezo dit zooitje? T was toch best wel een mooi seizoen toch?. Dat t nu de laatste wedstrijden minder is. Is ook weer te verklaren aangezien ze in korte tijd heel veel wedstrijden moesten afwerken.

Precies. De koek is op, de pijp is leeg.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je ze dan nog kan afzeiken. We zijn godverdomme gepromoveerd man. Trots!

sunderland

Citaat van: Poetser op april 17, 2026, 21:21:09
Wel wat geflatteerd dit.
is zo, als je gewoon de wedstrijd ziet zijn we voetballend veel beter. Ook graafschap was wel goed. Ze maken uit 4 kansen 3 goals

Noordcambuur


Beul B

we waren beter, ondanks een zeer slechte Jarmouni, Ferrah en Balk.

Kvam....ik weet het niet

Apkakou   die komt er wel, zit meer potentie in dan Kvam.

Galvez en vd Sande wel goed.

denistel

Citaat van: Poetser op april 17, 2026, 21:55:12
Precies. De koek is op, de pijp is leeg.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je ze dan nog kan afzeiken. We zijn godverdomme gepromoveerd man. Trots!

zal allemaal wel er waren wel weer 500 man mee die laat je in de kou staan vind
ik laatste 6 wedstrijd kon je heerlijk vrij uit spelen en goals maken ik zie er helaas
niks van en snap er ook niks van zo,n  ferrah wat is er in een maand mee gebeurd
en dat is bijna voor het hele team zo