Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

LED-wall in het stadion

Gestart door MP4L, juni 19, 2013, 13:39:27

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Sonnema op juli 26, 2013, 17:42:10
Ziet er netjes uit die led-wall, alleen nog ff het oude wapen van cambuur gebruiken en het is helemaal klaar. Zie op verschillende plekken 2 verschillende wapens in het stadion maak eens een keuze staat zo slordig.

Er valt geen keuze te maken, er is maar 1 wapen  8)
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op juli 26, 2013, 17:56:33
Er valt geen keuze te maken, er is maar 1 wapen  8)
_O_ |:) Suh ist en niet anders!

0517

Kunnen we straks ook herhalingen op dat scherm verwachten?  :proost

denistel


SCCornjum

Overdag is heel slecht de tijd te zien op het scorebord aan de Noord kant vanaf Zuid.

Is het mogelijk dat er ook een klok gaat meelopen op de nieuwe LED Wall???
Watching Football Is Not A Crime

PeterTa

Citaat van: SCCornjum op juli 28, 2013, 14:32:41
Overdag is heel slecht de tijd te zien op het scorebord aan de Noord kant vanaf Zuid.

Is het mogelijk dat er ook een klok gaat meelopen op de nieuwe LED Wall???

Dat zou inderdaad een heel goed idee zijn! Hoort ook gewoon op vind ik...

Galdiano

Citaat van: SCCornjum op juli 28, 2013, 14:32:41
Overdag is heel slecht de tijd te zien op het scorebord aan de Noord kant vanaf Zuid.

Is het mogelijk dat er ook een klok gaat meelopen op de nieuwe LED Wall???
zelfs vanaf noord zie ik liever naar het nieuwe led scherm. Viel mij gister ook al op dat de tijd miste!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Citaat van: SCCornjum op juli 28, 2013, 14:32:41
Overdag is heel slecht de tijd te zien op het scorebord aan de Noord kant vanaf Zuid.

Is het mogelijk dat er ook een klok gaat meelopen op de nieuwe LED Wall???
_O_ 

denistel

klokje of smart phones hevve de tijd oek wel  :gelekaart

Don

Citaat van: denistel op juli 28, 2013, 22:37:54
klokje of smart phones hevve de tijd oek wel  :gelekaart
Su komme we natuurlijk nooit ergens at dat de instelling is...
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

DC

Citaat van: denistel op juli 28, 2013, 22:37:54
klokje of smart phones hevve de tijd oek wel  :gelekaart

Ja en de score kunnen we wel onthouden toch? Waarom is dat scherm er überhaupt komen?  :insane

PeterTa

Was zondag ook weer drama met die tijd.. Kan er niet iemand ff wat melden binnen de organisatie?
:0= TIJD OP DE LED WALL!!!

pvanbuijtene

Citaat van: PeterTa op augustus 06, 2013, 21:09:25
Was zondag ook weer drama met die tijd.. Kan er niet iemand ff wat melden binnen de organisatie?
:0= TIJD OP DE LED WALL!!!
Zeer eens!!!! Van zuid weet je niet hoelang je nog hebt..
En as ik voetbak kijk denistel gaat t telefoontsje 1,5 weg.... ;)

Clint

En weer geen wedstrijdbeelden op dat scherm. Wat is eigenlijk de meerwaarde van dat ding dan?

Ruppppert

Citaat van: clint op augustus 07, 2013, 07:10:31
En weer geen wedstrijdbeelden op dat scherm. Wat is eigenlijk de meerwaarde van dat ding dan?
denk alleen de stand en de wissels. tijd moet er echt bij komen zag niks op noord op het score bord.